Reply on: Sarko #4152:
K tomu scifi. Nie je to až taká blbosť. Ale neišiel by som až tak ďaleko, ja by som vybudoval obojsmernú trať Fejovou v trase niekdajšej vlečky. V časti ústiacej do južnej by šlo dať aj ďalšiu objazdnú -odstavnú kolaj, pre prípadné výluky. Tým by bol splnený požiadavok, dostať všetky linky na zastávku (-vky) pred dargov.
Riešenie ostrovčekov:
Niekto teraz može namietať, že zaústenie z Fejovej smerom žst preruší ostrovček a bude krátky. Ja by som to riešil tak:
Ostrovčeky by boli podla liniek delené (ako dnes pre 5,6,R a zbytok)
-L3 smerom k žst. by stála mierne v oblúku -nevadí to, je to aj inde, vodič má dokonca lepší výhlad na dvere.
-ďalšie linky zo Štúrovej na ostrovčeku ďalej za oblúkom z Fejovej
-L3 smer Fejova-Južná -by stála pred odbočkou do Fejovej, ostrovček predlžený smerom k stredu NO(na dlžku dvojičky) .Nevadilo by to, počíta sa pešia zóna, autodoprava v smere Hlavná-Južná nie je. Linky smer Štúrova tak ako dnes.
Ešte ma napadá jedna varianta, keď táto časť má byť pešou zónou, tak vybudovať štvorkolajnú zastávku zo samost. nástupišťami do Fejovej, niečo ako je v Brne pred Hl.n. Vznikla by akási centrálna električková zastávka.
-
Furčan
?