Tento týždeň sme na tomto mieste boli so Shortym, ale nechcelo sa nám odhrabávať nánosy. Mám prísľub od jedného človeka, že nás dostane do priestorov bývalej posadkovej správy (dnes Vojenský veterinárny ústav), tak potom dám echo a pôjdeme sa na to pozrieť aj zvnútra.
Nejde len o Solarisy, ale takmer o všetky autobusy a aj trolejbusy... Zjavne si niekto pomýlil postupnosť umiestnenia vlajok a ešte ich umiestňoval podľa nálady (buď po okrajoch čelných skiel, alebo vedľa deliacej priečky, alebo vedľa seba v ľavom hornom rohu, alebo vedľa seba v pravom hornom rohu...) a niekde je len vlajka EÚ. Radšej to mohla robiť jediná skupina dvoch ľudí, jeden by ich lepil zvnútra a druhý dával pozor zvonku. Ten zvonku vozidla by si mal neustále opakovať: "ako píšeme zľava do prava, tak aj slovenskú vlajku máme najprv prvú a podľa sledu neskôr pribúda vlajka EÚ, tak ju dáme vpravo..." a "schváliť" umiestnenie vlajok kolegu...
V električkovej prevádzke sa pochlapili, lebo všetky električky majú rozmiestnenie vlajok správne.
Komu sa chce tak si môže isť pozrieť pozostatky trate (vlečky) ktorá viedla do posádkovej správy.Skladná ul. bývala vstupná braná č.2 pred ktorou je koľaj v dĺžke asi dvoch metrov a pokračuje za bránu Posádkovej správy.Koľaje boli pod hrubou vrstvou hliny a nánosu,ale teraz sú čiastočne vyčistene.
?
Je vcelku chvalitebne, ze DPMK ma na svojich autobusoch, hlavne SU 15 vyzdobu v suvislosti s EU...
lenze:
Výzdoba na prvého mája
Pri príležitosti vstupu Slovenskej republiky do Európskej únie sú povinné štátne orgány vymenované v Zákone č.63/1993 Zb. o štátnych symboloch vyvesiť štátnu zástavu spolu so zástavou Európskej únie. K výzdobe sa môžu pripojiť aj ďalšie organizácie, pričom treba vyvesiť našu zástavu spolu s európskou, pričom vlajka EÚ musí visieť z čelného pohľadu vpravo od zástavy slovenskej. Zástavami môžu byť organizácie vyzdobené už 30 apríla 2004.
A VSETKY SOLARIS URBINO 15 ktore som videl to maju PRESNE OPACNE... niekto si koleduje o postih?
No áno, vodič si toho bol vedomý. S cestujúcimi sme prešli ešte 1,5 km na konečnú a odtiaľ režijne 4 km do vozovne, vodič teda takto prešiel s uvedenou poruchou 5,5 km. Keďže je to však vodič, ktorý má najazdené viac ako milión km, bol som presvedčený, že vie, čo robí. Pred chvíľou som ju videl v hale DO, tak verím, že na nej nevznikla žiadna dodatočná škoda.
Prečo sa snažíš hľadať problémy tam, kde nie sú? Jednoducho sa môže otočiť na križovatke Ukrajinskej a Lackovej a hotovo. Priamo tam sa môže pichnúť jeden označník a vec je vyriešená.
Takže o 18:04 som z L1 (T2 #212, smer Loky a okolo 18:45 bude posledná jazda na Jazero) prestúpil na L5 (535) a v hale denného ošetrenia stoja vedľa seba, ako popolušky KT8.RN2 #517 a T1 #203. Takže to vyzerá, že už ani jedna z nich dnes vonku nepôjde..
Kedze som sa testovania zucastnil aj ja so Sarkom spolu tak napisem i ja nieco (ale nie vsetko ;)/. Na 517 bolo hlasenie trvalo "Rovnikova", na 521 - neviem, nastupil som na Krajskom urade, kde sa mi ozval "gong" a pristi zastavka nasledovana tichom. V nizkopodlaznom clanu 517 su same zaujimavosti. Vyklapacie sedadla su robene zaujimavo, ze pri beznej prehliadke som zistil, ze skrutka sa zadiera do sedadla co ma za nasledok to, ze sedadlo po odklopeni zviera uhol vacsi ako 90 stupnov, co moze pre ludi s vacsim zadkom sposobit to, ze sa z neho zosmyknu - nesedi sa na nom dobre. (Je prehnute viac ako sa patri).
Furčan
?