No áno, vodič si toho bol vedomý. S cestujúcimi sme prešli ešte 1,5 km na konečnú a odtiaľ režijne 4 km do vozovne, vodič teda takto prešiel s uvedenou poruchou 5,5 km. Keďže je to však vodič, ktorý má najazdené viac ako milión km, bol som presvedčený, že vie, čo robí. Pred chvíľou som ju videl v hale DO, tak verím, že na nej nevznikla žiadna dodatočná škoda.
Prečo sa snažíš hľadať problémy tam, kde nie sú? Jednoducho sa môže otočiť na križovatke Ukrajinskej a Lackovej a hotovo. Priamo tam sa môže pichnúť jeden označník a vec je vyriešená.
Takže o 18:04 som z L1 (T2 #212, smer Loky a okolo 18:45 bude posledná jazda na Jazero) prestúpil na L5 (535) a v hale denného ošetrenia stoja vedľa seba, ako popolušky KT8.RN2 #517 a T1 #203. Takže to vyzerá, že už ani jedna z nich dnes vonku nepôjde..
Kedze som sa testovania zucastnil aj ja so Sarkom spolu tak napisem i ja nieco (ale nie vsetko ;)/. Na 517 bolo hlasenie trvalo "Rovnikova", na 521 - neviem, nastupil som na Krajskom urade, kde sa mi ozval "gong" a pristi zastavka nasledovana tichom. V nizkopodlaznom clanu 517 su same zaujimavosti. Vyklapacie sedadla su robene zaujimavo, ze pri beznej prehliadke som zistil, ze skrutka sa zadiera do sedadla co ma za nasledok to, ze sedadlo po odklopeni zviera uhol vacsi ako 90 stupnov, co moze pre ludi s vacsim zadkom sposobit to, ze sa z neho zosmyknu - nesedi sa na nom dobre. (Je prehnute viac ako sa patri).
Takže T1 išla práve zo stanice na poruchu. Od Senného trhu nastúpila TV Naša a počas jazdy na stanicu stihli natočiť interwiev s vodičom, vrátane "cukania s vozom"...
T2 išla na L1 na Jazero a bude premávať na Štadión Lokomotívy. T1 #203 ako vyšla, tak už má aj poruchu... Zrýchlovač sa neotáča, ideme pomalou jazdou iba na max. 200 A.
Sarko