Reply on: t.p #38433:
k 5. bodu v poradi ( označenému ako číslo 3 ) by som dodal, že najideálnejšie by bolo vytvoriť spoločnú zastávku pre ED a AD. Aby nemuseli ľudia prechádzať na iné stanovištia, prebehávať cez cestu a podobne. Zároveň by sa tak mohlo zefektívniť vyčkávanie spojov L 13 na dané električkové spoje.
t.p
nesuhlasim aj z nasledovnych dovodov:
1.) zhorsuje to dostupnost v krasnej z intervalu ranna spicka/ sedlo/ poobednajsia spicka/ noc - vikend 15/15/15/20 na 15/30/15/30
2.) pocas rannej a poobednajsej spicky sa na slaneckej tvoria zapchy, ktore sposobuju meskanie a predlzuju cestovanie. ...
1.) Oprava elektrickovej trate a nasledne skratenie cestovneho casu elektriciek v useku VSS Krizovatka - Vazecka
2.) Zavedenie preferencie pre elektricky na semaforom riadenych krizovatkach
3.) Rekonstrukcia autobusovej zastavky vazecka, ktora by umoznila rychlejsi prestup.
4.) Zrusenie linky 52 a posilnenie linky 13 v intervale minimalne: 7,5/12/10/15 kde v noci by bola synchronizovana s linkami 3 a 7
5.) predlzenie linky N2 do krasnej celonocne
Z dlhodobeho hladiska je toto riesenie pre Krasnu lepsie ako navrat pred 1.8.2008.