Tento argument neberiem, lebo:
1. Stačilo posunúť odchody 55-ky o minútu, dve. Takto to kole oči.
2. Ráno cestuje gro ľudí z Furče a THC a tam by sa malo primárne koordinovať (odchody zo sídlisk, teda 71-72-55 a 18-27-34), nie od HMT.
Re #37502 eMareq: IKP CE? Igor Karol Partners - Cheops Embassy? ?
pre ktorých 90 %? Predtým sa síce chodilo pravidelne - ale v sedle napr. raz za polhodinu. Teraz častejšie. Takže to je horšie ako predtým?
Či stále je o tom istom, že ľudia chcú mať priamy spoj do kostola, do obchodu, na cintorín, do nemocnice? Takto to nejde
Veď je rád, že mohol trochu zamútiť stojaté vody. Čo by výkrik do tmy: "dajte ma tam naspäť a všetko bude tak ako predtým" a ešte lepšie - pribudne nová električková linka. A trolejbusy budú chodiť 2x do hodiny. ?
BTW, to nové linkovanie bolo zadané firme IKP CE s.r.o, t.j. tej istej firme, ktorá rieši KORID. ?
A tam ďalej, od Tesca HM sa neprekladá L55 s L18? Stále je týchliniek toľko, že treba koordinovať dosť veľa úsekov s dosť veľa linkami, čo nie je ľahké...
Že to veru zďaleka nie je skvelé, hovoria aj nasledujúce ranné odchody z Lingova:
L55 - 7:05, 7:17, 7:29, 7:41
L72 - 7:05, 7:17, 7:29, 7:41
Bol to veľký problém pichnúť expres medzi 71 a 72.
Netreba znevažovať, Arpád S. je odborník na dopravu, len z inej doby a trochu si nevšimol, že svet sa točí ďalej. Určite mal veľkú radosť, keď sa dnes objavil na titulke spolu so slovom "PRIAME". Že to nevie s počítačom je predsa logické, za Cheopsa sa také neučilo.
Čudujem sa len, že ešte so svojimi názormi nevystúpil 30-ročný náčelník. ? Asi si maľuje Korid...
810: Každá zmena sa zvyčajne sprvu považuje za negatívnu, potom si ľudia zvyknú. Ale z pohľadu bežného cestujúceho, ktorému predtým jazdil autobus pomerne pravidelne a teraz cestuje len s problémami, je ťažko vysvetľovať výhodnosť NLV. Netvrdím, že nové LV je zlé, je to síce zlý kompromis, v rámci možností povedzme optimum, ale súhra faktorov, ktoré niekto veľmi podcenil dáva možnosti na prezentáciu zastaraných názorov, aké boli včera v Korzári...
Vela zmien v MHD je spociatku povazovanych za negativne. Totiz, ked sa robi zmena takehoto rozsahu vzdy to sposobi chaos (je pravda ze v tomto pripade mu DPMK vyrazne dopomohol). Casto vsak ludia po case (ked si zvyknu) uznaju ze zmena bola pozitivna..
Schwarcza netreba posielať do hrobu, je to trochu sprosté, ale ako som už tu písal, nech chodí kŕmiť do parku holuby a nerozdáva kade-tade svoje prežité názory. Na druhej strane s prvou jeho vetou súhlasím a pochopte to aj vy, ktorí ste zamilovaní do nového LV a celkovo do MHD: z pohľadu možno 90% obyvateľov KE sa MHD od augusta ZHORŠILA, z pohľadu zvyšku sa spravidla nezlepšíla. A tie zmätky, ktoré jeho zavedenie sprevádzali, opatrenia šité horúcou ihlou, zmeny už vylepených CP, vynechávanie spojov, to je nonsens, aký som v živote nezažil. Kecy typu, že sa postavíme na zastávku a za chvíľu niečo príde, ktorými sme boli kŕmení, sa ukázali v realite ako totálny výsmech ich autorov. A tomu cestujúcemu, ktorý ten cirkus platí, je jedno, či sa vinník volá MZ, Filipko, Tkáč alebo Nagy. Predpokladám, že po prázdninách sa bude zase všetko prehodnocovať a vôbec by som sa nečudoval, keby za ten chaos, ktorý nemá obdobu padali aj hlavy.
preco pochovat? chod na brigadu ? ked som sa nedavno vozil v Bratislave tak som na jeden 60 minutovy listok cestoval nieco cez 4 a pol hodiny ?
Re #37466 Peter55: veru to by bol asi kolaps dopravy, to ze ostatni robotnici sa tlacia v kratkej 54-ke a potom musia prestupovat, je uplne v poriadku ?
LeLe