Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dano1 #37522:
ano presne, aj ja suhlasim. ak nahodou nestihnem bus na KVP tak nestihnem ani 18, ani 34 . jedine ostava ist 10 a prestupit na trolej na namesti.. ibaze ten trolej z namestia odchadza 3 min. predtym ako pride 10 ... hlupo spravene velmi
Co keby linka 56 isla cez cele sidlisko a nasledne zastavovala na zastavkach Nam.Osloboditelov, SOU dopravne a potom az v saci?Podla mna je toto expresny spoj.
dalsia somarina co som si vsimol je cas L34 a L18 vo vecernych hodinach v smere z THC. Najskor ide L18 a 2 minutky na to ide L34...a maju rovnaku trasu po mier a ciel tiez rovnaky - KVP....a takto to vizera....99%ludi nastupi do L18 a L34 co ide za nou ziva prazdnotou. To tam mohli aspon nejaky odstup urobit aspon 8 minut...takto je to zbytocne aby sla 3x L34 a 2x L18 za hodinu...Stacilo by aby sli obe 2x do hodinky ako kedysi chodíli L34 a L27...kazdych 15 minut siel bus a stacilo to.
Reply on: pedro77 #37518:
To je skvely napad...hned by chodilo viac ludi L27....apropo...nedavno som siel v sobotu pred obedom L27 z THC az na Furcu a od stanice siel dlhy Solaris takmer uplne prazdny...bolo tam asi 5 ludi
Reply on: TA #37505:
teraz to chodí častejšie akurát tak na papieri. Vtedy si vedel, že idú spoje raz za pol hodinu. Teraz je to lotéria.

Re #37519 810zssk: presne tak. A výsledok je ten, že ľudia nadávajú na NLV. A potom kde-kto uverí rôznym mudrcom, ktorí majú recept na všetko.
Reply on: Peter55 #37515:
Prestupny system pre fungovanie potrebuje interval. Ako som povedal, smola KE je v tom ze ten prestupny system prisiel prave v sucasnej situacii, kedy nie je mozne mat dobry interval (lebo vodici).
jo a co keby L27 zachadzala na NO ? (furca-NO-stanica-tahanovce) myslim ze na furci by to pridalo na atraktivite tejto linky, aj tak chodi dole prazdna
Reply on: Peter55 #37515:
jo, naucit vodicov, minule som isiel v L4 z kuzmanyho (alebo L7,uz si nepamatam) a ja som tak strasne potreboval prestupit na L6, obidve zastali pri dome umenia, L6 prva, ale L4 nie a nie otvorit dvere 😕
Reply on: TA #37505:
Vtedy sa apoň chodilo pravidelne, teraz maš odchody iba na papieri a realita je kus ina.
Reply on: 810zssk #37495:
Ta neviem či toto je pozitivna zmena, že tam kde si cestoval pol hodinu teraz cestuješ hodinu (toto počuvam vždy na zastavke). A ešte keď tu mame take fantasticke prestupne LV treba nejak naučiť vodičov nech nezdrhaju ľudom pred nosom napr. dnes predposledna L19 na prvej zastavke na JZR chcelo prestupiť dosť ľudi ale 337čka to mala na haku a pokojne si odišiel (vodič) tych 40 sekund by ho nezabilo. ?
Reply on: Pali Norsko #37485:
Radšej im ukaž Furčiansku špičku.
Reply on: LeLe #37474:
Trochu zle som sformuloval ten prispevok...
Reply on: eMareq #37502:
Z toho, co viem, nie je jasne, ze by IKP uz objednavku dostali.
Reply on: 5 #37510:
A keby bolo po tvojom, tak dôjde k rozdeleniu intervalu (napr. pri 12-minútach) na 6-3-3 (18, 27, 34). Tam vznikne z THC 6 min. diera. Rozdeliť to na 3 x 4 min je pekné, ale to platí len po Mier potom zase linky 27 a 34 majú medzi sebou 8 min. dieru. Jednoducho, najlepšia by bola jedna / dve linky z THC jazdiace poriadne a nebol by problém riešiť čo s čím kde a ako. Pri tom počte liniek ale najmä spojov (pri pôvodných 10 min intervaloch) to vychádzalo na 40 spojov medzi 7 a 8.00 je umenie to spraviť tak, že by sa ti niečo s niečím nestretlo.
Reply on: eMareq #37508:
A ja si myslím, že treba koordinovať linky z koncových sídlisk. Dole v meste (Mier a ďalej), tam už toho chodí toľko, že furt dačo príde. Ráno medzi 7. - 8. sú od HMT po Mier aj tak zápchy, čiže výsledný efekt z koordinácie na Mieri je už mizivý. ?
Reply on: 810zssk #37507:
To máš tak, zaspaté vedenie mesta, neschopné sa dohodnúť na ničom, len stále omieľalo to isté: "pokúste sa ešte na niečom dohodnúť, nepodpíšem kým nebudú všetci spokojní". No na čom sa mal DPMK dohodnúť, keď väčšina si stála neochvejne za svojim? Tam sa stratilo zbytočne niekoľko mesiacov. Ale mohlo sa nechať kľudne všetko tak, s tým, že by sa jazdilo defacto náhodne a čakať na lepšiu situáciu v meste (ktorá by ani nemusela prísť a "súčasný" (do 1.8.) stav by sa zase a opäť dlhodobo konzervoval). Potom by prišla objednávka od mesta na menej a muselo by sa rušiť, otázne je však čo z toho starého. Proste aj tak by sa nadávalo. ?

Re #37506 5: "IKP CE? Igor Karol Partners - Cheops Embassy?"

?
Reply on: 5 #37506:
Ja si myslím, že koordinovať má zmysel 71 - 72 - 27 - 34 (majú najviac zastávok spoločných) a až potom 18 a 55. Tie vsunúť medzi ne.
Reply on: Kari #37497:
Problemom KE je ze sa prisnejsie nepresadzovala povodna verzia a tiez ze prislo v case ked ta MHD zacina kolabovat.
Reply on: Mike #37501:
Tento argument neberiem, lebo:
1. Stačilo posunúť odchody 55-ky o minútu, dve. Takto to kole oči.
2. Ráno cestuje gro ľudí z Furče a THC a tam by sa malo primárne koordinovať (odchody zo sídlisk, teda 71-72-55 a 18-27-34), nie od HMT.

Re #37502 eMareq: IKP CE? Igor Karol Partners - Cheops Embassy? ?
Reply on: Kari #37493:
pre ktorých 90 %? Predtým sa síce chodilo pravidelne - ale v sedle napr. raz za polhodinu. Teraz častejšie. Takže to je horšie ako predtým?
Či stále je o tom istom, že ľudia chcú mať priamy spoj do kostola, do obchodu, na cintorín, do nemocnice? Takto to nejde ❗

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.