Reply on: 810zssk #34859:
Ešte raz. Veta "Linka 30 má konečnú pred OC Optima, čo ponúka obyvateľom rýchle priame spojenie dvakrát do hodiny k nákupným možnostiam." je ako vystrihnutá z reklamného letáku OC Optima, znie propagačne a nemá čo hľadať v informačnom materiáli DPMK.
PTI
Ako lokálpatriot a košičan som spočiatku držal prsty. Ale postupom času sa ukázalo, že do takýchto aktivít by mali ísť mestá:
- s dobrým menežmentom
- so skúsenosťami s podobnými aktivitami
- s dobrou finančnou situáciou
- ktoré budú hľadieť na priority chodu mesta ako základ a nejaké EHMK budú brať ako nadstavbu, vyplnenie voľného času
- s reálnym normálnym programom
Košice: ako pozerám, tak pozerám, ale nič z toho nevidím. A je to čím ďalej tým horšie ... Viď DPMK - to by mala byť priorita, nie divadielka za milióny ....