Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Informačný bulletin pre Západ:
"K novým v systéme liniek sa pripája aj linka 32 – zabezpečuje spojenie Luníka VIII a Popradskej s obchodno-duchovno-administratívnymi cieľmi v okolí magistátu." ? ? ?

"Novinkou je aj obsluha IBV – nová linka 31 s trasou od Myslava do centra bude raz za hodinu prechádzať aj vilovou štvrťou a zastavovať na novej zastávke Bratislavská."
- Bol som to dnes na zbojníckom vŕšku omrknúť, po zastávkach zatiaľ ani chýru. Niku som našiel len jednu na Žilinskej, aj to na takom mieste, kde nástupný potenciál tvoria akurát vošky z buriny.
Reply on: 810zssk #34851:
Mne príde logické, že linka 30 dopraví ľudí na "prestupný uzol" Perešská. Ale keď už pokračuje ďalej do mesta, tak mi príde divné ju ukončiť pri akomsi OC (ktoré nie je prestupným uzlom), keď len o zastávku ďalej je prestupný uzol SOU dopravné či Spoločenský pavilón.

Tá veta, ktorú som citoval, tam v každom prípade nemá čo hľadať, lebo pôsobí komerčne. ?
Reply on: 5 #34849:
Asi som divny, ale mne pride logicke ze ludi dopravim k najblizsim moznostiam nakupu. Alebo podla teba mal DPMK radsej zaviest linku do Europa Shopping Center v Banskej Bystrici?
a nový ATM na predaj lístov v MČ Šaca pod MU o5 nefungiruje a jeto skoro dva týždne ?
Citujem z informačného bulletinu DPMK pre Pereš a Lorinčík:
"Linka 30 má konečnú pred OC Optima, čo ponúka obyvateľom rýchle priame spojenie dvakrát do hodiny k nákupným možnostiam."

To akože dopravca v bulletine radí ľuďom, kam majú ísť nakupovať? Aj bez tejto vety však samotné ukončenie linky 30 zaváňa kadečím. OC ľahko a zadarmo získa zákazníkov 2 celých MČ. Alebo bude za to "navážanie" dopravcovi platiť?
Reply on: Davidoshmhd #34847:
Ešte jedna
http://www.phototrans.eu/14,33958,0.html
Reply on: PTI #34845:
Hlavne s tou dobrou financnou situaciou. Nie ked je dlh vo vyske 1,5 mld a dalsie stovky milionov realne hrozia.
Reply on: Nodes #34844:

Ako lokálpatriot a košičan som spočiatku držal prsty. Ale postupom času sa ukázalo, že do takýchto aktivít by mali ísť mestá:
- s dobrým menežmentom
- so skúsenosťami s podobnými aktivitami
- s dobrou finančnou situáciou
- ktoré budú hľadieť na priority chodu mesta ako základ a nejaké EHMK budú brať ako nadstavbu, vyplnenie voľného času
- s reálnym normálnym programom

Košice: ako pozerám, tak pozerám, ale nič z toho nevidím. A je to čím ďalej tým horšie ... Viď DPMK - to by mala byť priorita, nie divadielka za milióny ....
Reply on: PTI #34841:
Co sa tyka EHMK, suhlas. Ale obavam sa, ze je to rozbehnute tak, ze vyhrame.
Reply on: PTI #34834:
Mesto ešte funguje? (možno naoko). Lebo sa mi zdá, že okrem Jau-parku sa asi ničím iným nezaoberajú... Ja budem len a len rád ak na EHMK prehráme - ušetrí sa 650 miliónov + úroky (to aby sme na tú "kultúru" tak skoro nezabudli...).
Reply on: regeta #34839:

A ešte otázka: Čo vlastne teraz predstavenstvo rieši, resp. čo v poslednom čase vyriešilo ???
Reply on: eMareq #34807:

Ešte k tým včerajším prerábaným výmenníkom na divadlá, múzeá a neviem čo ešte, kus za tri milióny Sk. Nevedel som, že sa pod aktivitami v rámci EHMK 2013 dá skryť aj prerábanie nevyužitých objektov po sídliskách na krčmy a iné pohostinské zariadenia. V rámci EHMK tie objekty za 3 milióny vyčistíme, vymaľujeme, aj strechu opravíme a plastové okná vymeníme, dotiahneme kanál, elektrika a voda tam už je, slávnostné predstavenie bude týždeň pred komunálnymi voľbami, 60 divákov to je presne vedenie mesta a poslanci MZ, a po prehratých voľbách to mesto predá za 200 tisíc priamym predajom niektorému z hercov, a do mesiaca z toho bude ďalšia krčma, lebo tie na sídliskách chýbajú. A bude po EHMK.....
Ak som dobre videl dnes tak z vša neboli vobec vonku 3 solarisy z toho jeden veľký a zopar plynakov ale to bude asi tym ze neboli výpravene služby.jediny voľný voz je stale 5401 ale ten nikto nechce dokonca som pocul ze coskoro skončia aj ostatné novoplany len neviem cim to nahradia ked im nikto nepredá autobus
že by bol lepší stav? ,treba povedať že v tej dobe nebolo práce nazvyš ,ale teraz každý robotník na stavbe zarobí viac ako vodič autobusu,len teraz nerieši predstavenstvo také voloviny ako napr. dopravné nehodyako to bolo kedysi.
Reply on: 5 #34833:
musim ta opravit,lebo už ani busi v garaži nenajdeš,najviac je ich na vraku ?
No podobný stav bol v roku 1998 kedy sa aj zrušila linka c.4 a autobusy chodili len kazdy druhy spoj len nikto nevedel ktory je ten druhy.ale vtedy neboli peniaze teraz niet nicoho ani peňazí ani vodičov ani autobusov
Reply on: PTI #34834:
Nedostatok vodičov začal už lete roku 2006...
Reply on: PTI #34829:
To robí to 1%-né navýšenie platov... ?

Re #34827 Diggi: Nová servisná aplikácia? ?

Re #34799 Axel: Ja si to predstavujem asi takto:

Každá linka bude mať v každej hodine presne 60 spojov. Avšak príde Ti každý 10-ty, 15-ty, 20-ty, 30-ty, ... spoj (podľa linky), len nevieš v ktorej minúte to bude (to budú tie negarantované spoje). Takže čakať sa určite oplatí. ? ?
Reply on: regeta #34831:

Ak sa nemýlim, tak za tie dva roky čo som bol v predstavenstve takýto stav nenastal, aby bola taká nevypravenosť ako v týchto dňoch - cez prázdninové obdobie bola vždy 100%ná výprava aj vďaka brigádnikom, taktiež ak sa dobre pamätám, v rámci kolektívnych vyjednávaní vždy došlo k dohode a nehrozilo sa štrajkom, a všetky financie určené na platy a odmeny vodičom boli do koruny vyplatené. Čím ďalej tým viac som presvedčený, že doprava v meste sa začína robiť totálne amatérsky.

Skôr si myslím že miesto fantasmagorií ohľadom EHMK 2013 by bolo dobré túto idealistickú futuristickú iniciatívu venovať zo strany magistrátu pre návrat kultúry cestovania MHD v meste Košice. Návrat k normálnej MHD akú si štvrťmiliónov obyvateľov Košíc určite zaslúži, by prospelo Košiciam oveľa viac ako tie nezmysly ohľadom európskeho mesta kultúry.

Záverom želám mestu Prešov, aby vyhrali kandidatúru na EHMK oni, a tu v Košiciach sa konečne celé vedenie, poslanci a magistrát začali v prvom rade venovať tomu, čo mesto zo zákona má zabezpečovať, teda aby ako zriaďovateľ DPMK a stopercentný vlastník tejto a.s. sa postarali o to, aby MHD v Košiciach stopercentne fungovalo !!!

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.