Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Papyr #33454:
A este jedna vec: Minuly piatok som doletel do Kosic rannym letom NE0052 z Prahy, ktory ma pravidelny prilet 7:45. Prileteli sme s 22-minutovym naskokom, sadali sme teda o 7:23. O 7:30 odchadza linka 23. Na schodikoch z lietadla som videl, ako 23-ka pristavuje k nastupnej zastavke, na ktorej boli naozaj traja cestujuci. Nemal som registrovanu batozinu, takze som doslova preletel halou, a len co som sa dostal pred nu, pred autobusom sa zdvihla zavora a prachsproste mi usiel pred nosom. (Podla mojich hodiniek s minutovym naskokom.) Z nastupnej plochy linky 23 bolo pritom VELMI DOBRE vidiet na Boeing stojaci asi 50 metrov od autobusu.

No samozrejme. Z Boeingu vystupilo asi 80 cestujucich, vacsina pobrala taxiky alebo zavolala znamych, a o hodinu, ked isla opat linka 23, sme nou cestovali asi desiati.
Reply on: Nodes #33452:
po tom, čo tu už pán Stankovič popísal, ma takéto hlúposti neprekvapia. Typický zadubený odborársky pohľad. Papyr to presne vystihol.
Reply on: Nodes #33452:
Kto ma na spiatocnu letenku do Prahy a nazad (749 Sk), NEMUSI MAT zbytocnych 450 Sk na taxik z letiska na stanicu. Ten taxik stoji totiz viac, ako jeden smer letu!

HOWGH!

A neviem, o akych TROCH cestujucich pindaju zamestnanci letiska. Kosicke letisko som pouzil za posledne dva mesiace 4krat, a vzdy bolo v 23-ke aspon 10 ludi. Podotykam, leteckych cestujucich, nie ziadnych zamestnancov. Pokial teda zamestnanci nie su ti ludia, co so sebou tahaju kufre so stitkom KSC.
Reply on: Nodes #33452:
To mi pripomína slová Reipricha: "Kto má na to aby šiel cez noc žúrovať, tak má aj na taxík a teda nočáky nám netreba."

http://www.cassovia.sk/korzar/archiv/clanok.php3?sub=17.8.2004/46493K

Pamätáme...
Reply on: eMareq #33451:
Prislo mi kus zvlastne vyjadrenie, ze kto ma na letenku, ma aj na taxik. Ale povedzme. Nebudem o tom viest polemiku.
Reply on: Nodes #33450:
Nech sa ozvú aj ďalšie skupinky...

Re #33448 TA: Pokiaľ viem, tak posilový spoj má vždy chodiť pred riadnym spojom. Takže? A také že, zo stanice 6 a potom prestup na 4? ?
Reply on: TA #33448:
No co, klasicke vlacikovanie - prvy spoj napratany a minutu za nim tanecny parket s poloprazdnym hladiskom...
Reply on: 5 #33447:
to vyzerá ako výsmech z cestujúcich, ak ide posilový spoj minútu pred klasickým a potom 19 minút diera. ? ( odchody zo stanice )
V nedeľu (MDD) na linke 2 niekoľko posilových spojov Cassoviou + mimoriadna vetva 29L + možno mimoriadna linka X
http://www.kosice.sk/article.asp?id=3363

Cassovia
od ŽST: 11.30, 12.30, 13.30
z Loky: 15.05, 16.05, 17.05, 18.05
Hm, to bude robiť len polkolá?
Reply on: Isidor #33444:
Nové električky nepredáva len tak hocikto. ?
Reply on: Axel #33431:
Jo, to viem, ze bujanovsky tunel je rovny, casto nim chodim, ja len ci nebudu vyletuvat tehly ? z oblozenia pri takej rychlosti su uz celkom slusne tlaky a podtlaky, ved aj pri dnesnej rychlosti je to dost citit v usnych bubienkoch.
Ešte pre Mr. PreložkatratepriAuparkubystála300až400miliónov

Tramvaje z Prahy v Severní Koreji

„V závislosti na počtu dodávaných tramvají 14T a následně i 15T bude nutno letos vyřadit ještě zhruba 20 vozů a pak každý rok asi 40 vozů,“ spočítal mluvčí podniku Ondřej Pečený. Při prodeji se podle Pečeného cena vozů pohybuje mezi ❗ 150 až 300 tisíci korunami ❗, rozhoduje technický stav.

http://zpravy.idnes.cz/mfdnes.asp?v=122&r=mfpraha&c=979699
Pre spoločnosť SkyEurope je dôležitá aj otázka prepravy pasažierov z košického letiska do ich cieľového miesta pobytu. Na stretnutí zástupcov spoločnosti a Letiska Košice s námestníkom primátora J. Filipkom sa otvorila aj otázka nedostatku cestovných lístkov na košickú MHD. J. Filipko prisľúbil jednanie s DPMK o možnosti zriadenia automatu priamo na letisku alebo iných možných formách predaja cestovných lístkov.
Mesto sa ďalej zaviazalo vyriešiť problém s posledným nočným letiskovým spojom, ktorý keď cestujúci zmeškajú, ostáva im iba možnosť použiť taxík.

http://www.kosice.sk/article.asp?id=3348
Diki chlapi, kuknúť tuna ma teda nemtrklo. Ešte raz diki za pomoc.
Reply on: dragula #33439:
30-dňovník stojí 550 a tarifu s cenami máš aj na imhd.
Seruste chlopi, poradte mi prosím, koľko stojí mesačník na pásmo T1?
Na webe dpmk, to akosi neviem nájsť... Vďaka ?
Ja ale vždy nevidím problem v prestupe v Kysaku, pokiaľ bude tak, že vystúpim so šukafónu alebo inej súpravy a na R budem čakať maximálne 5-10 min a naopak, tak si myslím že nie je o čom. A prestupuje sa aj inde (PP, Kraľovany, TnT...) Hej, PO má dosť odruky polohu, keď už, tak zaviesť jeden priamy IC po Kysackej spojke.
Reply on: Axel #33435:
pochybujem, že by Košičania chodievali práve tým spojom, ktorý nejde priamo do KE.
Ak sa bude modernizovať trať ( teda keď sa bude ), tak by sa mala postaviť cez PO. Hoci by to oveľa nákladnejšie, ale PO je dosť veľké mesto, aby malo mať priame spojenie s ďalšími krajskými mestami po trati. Navyše tým by získali aj Košičania - rýchle a časté spojenie do PO ( vlakom a nielen busmi ).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.