Reply on: Kari #31939:
A este k tomu strajkovaniu. Aj toto je forma strajkovej pohotovosti ako sa vyjadril predseda odborov 2. Este nebolo rec o ostrom strajku, ked nevyjde von ani jeden autobus. A medzi vodicmi to zacina vriet, takze mozno sa stane aj to, ze jedno rano budes stat na zastavke a nic nebude chodit cely den. A cele mesto bude trpiet za to, ze sa pozabudalo roky na mhd, ktora je fakt v kritickom stave.
Ak som ta urazil, ospravedlnujem sa ti. Odporucam ti zistit podmienky a praktiky za akych vodici beru vozidla von. Mile rad sa mozes za mnou zastavit a ukazem ti to na vlastne oci. Dalsim dolezitym faktorom je, ze velka cast vrchneho manazmentu nemam ani ponatia o prevadzkovych problemoch, lebo skostnateny stredny manazment vsetko utajuje alebo utajoval. Lenze vodici sa boja vytvarat odpor, lebo uz nedokazu drzat po kope ako volakedy, lebo stale sa najdu taky ktory rozbijaju teamovu sudrznost. Tak slabne sila vodicov a cim je ich menej tym vacsia hrozba., ze neakeho prepustia. Stredny managment si casto udrziaval svoje fajky roznymi vyhodami a tak psychologicky rozbijal silu kolektivu vodicov. Vysledok je taky, ze teraz sa boji kazdy vsetkeho a jeden clovek sa dokazal postavit a povedat nie. Dopravny podnik ma dokonca 2 odborove organizacie, jedna z nej obsahuje dokonca clenov vedenia. Nie je to proti logike a vyznamu odborov ? Tie druhe odbory su vedene spominanym odborarom, ale jeho cielom je fakt zlepsit situaciu vodicom. Len bohuzial nema az taku dostatocnu podporu, lebo ohovaranim a intriganstvom sa niekomu kto to mysli dobre vzdy v tomto podniku podkopavali nohy. Osobne je ten clovek uznavany ako odborar v inych DP, lebo ma fakt snahu pomoct ludom. Ale v tomto podniku, je asi kazdy debil a treba sa ho zbavit, kto ma len co len kusok snahy zdvyhnut uroven.
Kari
Ten pán odborár by asi mal najprv premýšľať a až potom sa vyjadrovať pre médiá.