Reply on: rl #3163:
Aj na trase Ťahanovce - nová nemocnica by mal byť. Ale keďže pri súčasných pomeroch na L34 je prioritou zachovanie ponúkanej kapacity, nebudeme predsa obmedzovať počet miest s odôvodnením, že rozširujeme bezbariérovú dopravu. Aké-také bezbariérové spojenie Sídliska Ťahanovce a novej nemocnice by mohol zabezpečiť ten malý Solaris, keby sa nejako stabilnejšie vypravoval na L36. Ale L34 neprichádza do úvahy...Re #3168 Dopravák: Zdá sa, že nateraz bola moja prognóza správna. Podobne ako opozícia v pravidelných intervaloch odvoláva Mikloša, tak pravidelne niekto ruší L70. A predsa Mikloš stále ministruje a 70-tka jazdí.

(Dúfam, že sa nestrhne politická hádka, použil som to ako paralelu bez akejkoľvek snahy prejaviť nejaký politický názor!)
Re #3170 Dopravák: L34 je nehorázne natrieskaná ako klbák, vozidlo s menšou kapacitou znamená tragédiu. Ja mám akosi šťastie občas sa vyskytovať na spoji o 12:54 od Cassosportu a minimálne tento spoj je symbol.... - symbol maximálnej obsaditeľnosti Karosy B941.
balky
Vazeni, existuje este jeden sposob vypravovania Solarisov (vseobecne nizkopodlaznych busov) na linky a ktori tu este nikto nespomenul, no v civilizovanom svete to existuje.
Na CP viacerych liniek by boli len niektore spoje vyznacene (a DPMK by to musel garantovat), ze tento spoj je zabezpeceny nizkopodlaznym busom. Tak by Solarisy nemuseli behat len na L16,L12, ale by sa rozptylili aj na ostatne linky (aj na L34). A tymto by bol vyrieseny problem zadelovania Solarisov na linky.