Reply on: grofmathias #28795:
A podľa mňa to metro nie je okľuou kade viesť, okrem toho by sa akosi strati zmysel najrýchlejšieho spojenia centra s Jižním Městem.Poďme spolu počítať a uvažovať:
1) Maximálne dovolené klesanie/stúpanie v metre je 40 promile, čiže práve 40 metrov na jeden kilometer. Tým pádom trasu o dlžke nejakých 400 metrov predĺžiš na 2,4 kilometra, pričom pravdepodobne ešte vypustíš obsluhu stanice Vyšehrad, čiže budeš musieť dopravnú obsluhu tejto oblasti riešiť iným spôsobom. Nehovoriac o tom, že neviem, ako chceš razením prekonať to klesanie a stúpanie? Alebo chceš zase masívne búrať?
2) Magistrála existuje, čiže je daná a nemá zmysel sa zaoberať myšlienkami, čo by keby tam nebola. Kade tedy napojíš magistrálu na Pankrác? Poženieš tie tisíce áut Nuselským údolím?
grofmathias
Bratislava - Budapešť cez Szob Gr. 16 Euro spiatočné cestovné
KE-Budapešť cez Miskolc 19 euro spiatočné cestovné.
Spolu trasa stojí 35 eur, čo je približne 1155 korún. Cestuješ 5,5 hodiny dokopy. Nadväznosť spojov nie je zaručená, ale to by bol najmenší problém podľa mňa. Stojíš v 5 staniciach.
Ke-Blava-Ke stojí 1060 korún.
Jedna cesta trvá približne 6,25 hodiny, stojíš v asi desiatich staniciach.
Zdá sa ti to prehnané, alebo aké sa ti to zdá? Podľa mňa sú tie ceny takmer identické vzhľadom na to, že trasa cez Budapešť je medzinárodná.