Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #28788:
Diky, to som nevedel. Ako vravim, svojmu ucelu sluzi a nevedel by som si tam momentalne predstavit nic ine. Ak ho projektovali takto (myslim po estetickej stranke) uz za prvej republiky, tak je to potom nadcasovy unikat 😉.
Reply on: S499.1023 #28794:


Bratislava - Budapešť cez Szob Gr. 16 Euro spiatočné cestovné
KE-Budapešť cez Miskolc 19 euro spiatočné cestovné.

Spolu trasa stojí 35 eur, čo je približne 1155 korún. Cestuješ 5,5 hodiny dokopy. Nadväznosť spojov nie je zaručená, ale to by bol najmenší problém podľa mňa. Stojíš v 5 staniciach.

Ke-Blava-Ke stojí 1060 korún.
Jedna cesta trvá približne 6,25 hodiny, stojíš v asi desiatich staniciach.

Zdá sa ti to prehnané, alebo aké sa ti to zdá? Podľa mňa sú tie ceny takmer identické vzhľadom na to, že trasa cez Budapešť je medzinárodná.
Reply on: S499.1023 #28791:


Re #28769 grofmathias: Obávam sa, že netušíš, o čom rozprávaš.

Nieee, to len tak tu píšem, aby si mal na čo reagovať... Hlavná vec, že tvoje príspevky sú chápateľné na prvý pohľad a máš o všetkom prehľad. Podľa mňa 40 metrov vrstvenia tej pahorkatiny, čo je podlažím pre Nuselskú oblasť, nie je problém prekonať nejakou okľukou a tak, aby metro mohlo bezproblémovo jazdiť.

Videl som ten most na fotke. Neviem, čo si za človeka, ak ti vysoký betónový most neprekáža nad škridľovými strechami a domovou zástavbou pod ním. Mne sa to osobne nepáči, ale sto ľudí sto chutí.
Reply on: grofmathias #28793:
A Ty už teraz vieš, aká by bola relačná zľava na tejto trase???
Reply on: S499.1023 #28785:


grofmathias: Podľa pána Karla Draisa (draisina).

Ok, díky za dovysvetlenie 🙂

Re #28755 grofmathias: Tak sa pozri na tarifu MÁV najprv, aby si potom nebol prudko sklamaný. Ostatne, lístok na túto trasu si môžeš kúpiť už teraz, nemusíš čakať na priamy spoj, tak si to choď na stanicu vyskúšať.

--Mal som na mysli relačné zľavy. Napríklad spiatočný lístok KE-Budapest stojí 19 eur, čo je približne 600,-Sk. Myslím, že ak by fungovala spolupráca v rámci V4 ohľadom dopravy osôb na lepšej úrovni, dalo by sa čo vylepšovať a na krátke trasy by ľudia viac využívali vlak, než auto, či lietadlo.
Reply on: mišo #28780:
Nevieš s kým diskutuješ a aké sú jeho kultúrne záujmy, takže ti tvoju povýšeneckú kultúrnickú nadutosť odpúšťam ? . Nikto tu nerieši naťahovanie sa ale tvoje nasypanie všetkých priaznivcov MHD do jedného vreca.
Reply on: grofmathias #28769:
Obávam sa, že netušíš, o čom rozprávaš.
Reply on: Papyr #28768:
Samozrejme, že neprekáža. V Nuslích som rok býval a raz sa tam vrátim. Prekáža kaurát keď tam z času na čas na ulici ceapne sebevrah, čo si nevie zaobstarať pištoľ slebo grafikon vlakovej dopravy ? .
Reply on: Papyr #28767:
Toto je veľmi rožšírená Urban legend. Most slúži veľmi dobre, sanácia je po 25 rokoch prevádzky bežná, na elimináciu hmotnosti ťažkých súprav boli do mosta doinštalované roznášacie rošty a už len úplne na okraj: Súpravy M1 NIE SÚ ľahké, sú prakticky tak isto ťažké ako "ingoty" z Mytišči čo, nakoniec, nie je žiadna sovietska konštrukcia ale vagóny newyorského metra zn. Brill ? .
Reply on: Stevqo #28765:
Tento most bol naprojektovaný už za prvej republiky ? .
Reply on: grofmathias #28763:
Som pod ním býval. Nie je to žiadna obluda, ani to otrasne nevyzerá a Nuslí sa to vôbec nedotklo, tak neviem, čo Sarko splieta ? . Ak niekčo niečomu uškodilo, tak magistrála Vinohradom ale rozhodne nie Nuselský most Nuslím.
Reply on: grofmathias #28755:
Tak sa pozri na tarifu MÁV najprv, aby si potom nebol prudko sklamaný. Ostatne, lístok na túto trasu si môžeš kúpiť už teraz, nemusíš čakať na priamy spoj, tak si to choď na stanicu vyskúšať.
Reply on: grofmathias #28751:
Podľa pána Karla Draisa (draisina).
Reply on: S499.1023 #28781:


Ozaj, tá tabuľka pri okienku vodičov je otrasná, netuším, prečo DPMK zaviedlo predaj formou kombinácie lístkov s hodnotou 10 a 15 korún. Nech sa dajme tomu zavedie jeden cestovný lístok na dobu 60 minút za (23,27) "= interval" korún. Je nezmyslom, aby vodič nevedomému občanovi začal vysvetľovať, ako sa čo označuje a odkiaľ pokiaľ cestuje.
Reply on: matway #28661:
Neviem, či si to pochopil dosť dobre. Ja som dlhé roky robil vodiča MHD. Nemám teda problém s pochopením pocitov vodiča MHD. A nemal som v úmysle sa Ťa dotknúť ale Ty si prednášal na tému "nebudem predávať ŽIADNE CL, lebo na to nie je zákon". A, koniec, koncov, Ty si začal tvrdiť, že v žiadnom inom meste nie je doplnkový predaj CL a nejakým truľom sa oháňať ? .
Reply on: Nodes #28714:
Nechcel som sa Ťa dotknúť. 😞
Re #28715 Dimi: Ta vieš jak to, keď za Teba už všetko povedia iní... ? ?
Re #28724 Irisak: tha.... ?
Reply on: Záchvat #28641:
Konečne niekto, kto o probléme diskutuje racionálne. Presne tak, ak vravíš. Vo vašom meste si ktosi pomýlil doplnkový predaj CL so zabezpečovaním predaja celého sortimentu CL a to skutočne nie je vhodné. Matway tu však RYČAL o tom, že nebude predávať ANI JEDEN druh lístka, lebo v zákone nie je napísané, že musí predávať CL. Takého vodiča by som vyhodil na ulicu aj pri súčasnom nedostatku ľudí.
Mimochodom, máte u vás v KE z predaných CL podiel alebo nie?
V PO sa predáva lístok predražený tuším len o 2,- SKK a nie je problém. V NR sa predáva lístok predražený o 4,- SKK (oproti platbe ČK) a problém je, lebo substrátu na tom nezáleží.
Pravidlá treba nastaviť tak, že vodič predá jednej osobe jeden označený CL na aktuálnu cestu a nič viac. Bodka.
Reply on: S499.1023 #28779:
je milé čítať výpočet tvojich životných úspechov, ale ak by si ich stavil proti mne v súboji "kto videl v živote viac kultúrnych udalostí" (nerátame akcie typu makarena na hlavnej), tak by som bol ich majiteľom.

mojim zámerom nie je naťahovať sa tu s vami, ale počuť rozumné argumenty proti kandidatúre. ďakujem za každý názor
Reply on: mišo #28617:
Milý kultúrnik, bol by som ochotný sa staviť, že som navštívil v živote viac kultúrnych udalostí (koncertov, divadelných predstavení všetkých žánrov, výstav, vernisáží) ako ty. Taktiež frajerku (prakticky manželku, len bez papiera) mám už dlhé roky, šaty si kupujem sám, papierové elektrièky si nevystrihujem a ani môj štvorizbový byt v Bratislave, ani môj dvojizbový byt v Prahe nie sú zatuchnuté ? .
Napriek tomu nosím do sandálov ponožky a neviem preèo by som nemohol. Nie všetko sa riadi metrosexuálnou módou ? .
A ty máš pocit, že v meste, ktoré nemá na to, aby zabezpeèilo riadne svoje základné funkcie, je potrebné investovať do akéhoisi pofidérneho titulu EHMK? Keï bola Praha EHMK (tuším roku 2002?), tak som žiadne zlepšenie kultúrnej úropvne týmto titulom nepozoroval...
Reply on: Sarko #28615:
Koľajové konštrukcie na mieru sa za socíku nepoužívali nikde okrem Prahy, kde mali Rustonku. Ostatní boli odkázaní na katalógový sortiment DT výhybkárna a mostárna Prostějov.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.