Len či mal dobré úmylsy ten Babjak. Keď už nevie predstaviť dôstojný podnikateľský plán, tak o čom to je? Strategický dopravný podnik v KE, to sa nedá len tak odfušovať...
Re #28767 Papyr: Ved OK, ale je to dielo komsomolcov a ti rozmyslali inak. Sucasne vedenie Prahy by ho muselo zburat a postavit nieco nove a dovolim si tvrdit, ze v ich moznostiach to momentalne nie je, ak zoberieme, ze sa este len dokoncuje prazsky obchvat. Toto bude mozno riesene vyhladovo do 20-30 rokov, netusim...
Re #28769 grofmathias: PB je sice trochu o inom, kedze ten most tam bude aspon estetickejsi a lepsie zapadne do okolia, ale samozrejme, je to kravina na entu. Na toto si vsak budeme musiet zvyknut. Slovenski projektanti a planovaci ako keby niekedy ani nerozmyslali, vid X-ove krizenie na MÚK Presovska - Secovska, kt. sa teraz bura a robi na novo, pripominam po roku a pol ? ...
Ok, ok...Metro bolo projektované skôr, ako bol most postavený? Pokiaľ áno, tak ho mohli hodiť odklonom, tie kopce tam nie sú až tak vysoké, aby sa nejakým miernym klesaním dali výškové rozdiely odstrániť. Nuž, niečo podobné má byť v Považskej Bystrici v súvislosti s diaľnicou. Týmto ľuďom to zjavne prekáža. Je to pravdepodobne sila zvyku.
pod Nuselskym mostom na Oldrichovej ul. byva kamoska, kazdu chvilu som u nej na navsteve (tohto roku som tam bol asi 70x) a nezda sa, ze by miestnym ten most nejak vyrazne prekazal. Ani k ziadnej devastacii Nusli nedoslo. Chodte sa do Nuselskeho udolia pozriet na vlastne oci.
Mimochodom, taky most nemoze byt visuty. Obsahuje trat kolajovej dopravy. Na celom svete poratas na prstoch visute kolajove mosty. Hadaj, preco?
no, s tym dost dobre by som radsej pockal. Nuselsky most bol projektovany na podpovrchovu elektricku, alebo nanajvys na supravy lahkeho metra (pokusne bola vyrobena jedna suprava s oznacenim R1, ale Rusi do Prahy pretlacili tazke ingoty typu Ecs z Mytisci). Za 25 rokov bol premavkou tazkeho metra most poskodeny natolko, ze v roku 1999 boli opakovane vikendove vyluky metra C v useku cez Nuselsky most z dovodu sanacnych prac. Z toho isteho dovodu boli na trasu C nasadene lahke supravy metra Siemens M1.
Jasné, slúži, o tom nik nepochybuje. Len to mohol byť visutý most a nie pilierový betón-komplex. V modernej zástavbe by sa nejako nevynímal, ale v domovej zástavbe tam ozaj prekáža.
"Z verejnosti zaznievali kladné i záporné reakcie, napríklad že mesto nemá podnikať. Kvôli prevereniu projektu sme oslovili slovenské dopravné podniky a SAD-ky, s ktorými v minulosti pán Babjak rokoval (projekt nikde neuskutočnil pozn. red.). Nepresvedčil nás, že projekt bude mať pre mesto dostatočne veľký prínos, aby sme doň vstúpili," vysvetlil Filipko. _Dodal, že ak sa Babjak ozve opäť s presvedčivejšími podkladmi, môžu ešte rokovať._
Uff, práve som to pozrel...Obluda, otrasne to vyzerá. Šiel som metrom C, ale toto som nevidel. Neskutočné, nezávidím ľudom pod touto opachou.
Idem ja spať, ráno vstávať treba.
No v Prahe to inak stihli... Nuselsky most. Sice aj most pre metro C, ale hlavne most samovrahov, betonove monstrum s vypadovkou pretinajucou centrum mesta a znicena malebna cast Prahy - Nusle.
No nevies, co planovali komunisti, ti by boli schopni postavit mozno na pocest okruhlej 10-tej patrocnice aj priamu premostenu spojnicu Dargovskych hrdinov (pokoj s vami) - Kosickeho vladneho programu (s hlavnym mestom Ceskoslovenska - Kosicami naveky amen).
A este fakticka poznamka Redburgera na ICQ - druhe obratisko na zaciatku sidliska Nad jazerom, ktore sa nikdy nepostavilo.
Vies co si myslim? Na tej mapke je napisane "Postup vystavby siete elektrickej trakcie MHD" a je tam v useku od Zimneho stadiona po tu ostru zakrutu na Secovskej ceste dvojito vedena ciara... Cize elektricka siet v ktorej nie su zahrnute len elektrickove trate, ale uz pravdepodobne vtedy planovana trolejbusova siet. To by potom naozaj sedelo, z Mase v Myslave, Sidlisko Kosickeho vladneho programu, Namestie osloboditelov - obratisko, Secovska cesta, Sidlisko Dargovskych hrdinov, DH Miestny urad -obratisko, Sidlisko Tahanovce a Madridska - obratisko.
A ostatne su vsetko elektricky. S novymi obratiskami pri zel. stanici Krasna nad Hornadom, pri odkalisku Teplarne Kosice (vychodne od hate Hornadu na sidlisku Nad jazerom), Nizny Heringes (vychodne od Vysneho Opatskeho), Hala Cassosport, Tahanovce - obec, Cermel, Alpinka a zachovanie obratiska na VSS.
Najprv uvidíme, čo dolár a ropa nám povie do budúcna ?. Či náhodou neprejde DPMK na stavby trolejov... Ten scenár s rušením električiek, resp. jeho poradie je celkom reálne, si myslím.
ja by som si prial vsade elektricky, ziadna iad, a v centre vobec ne. bodka dovidenia. ak vela ludi bude jazdit mhd, bude viac penazi na jej rozvoj , to je taky kolotoc.Aj toto teraz, no sta miliony na busy su a popritom sa horko tazko najde par desat aspon na tu reko kt. . ja to uz vidim, t3 ky pojdu do zadku, zrusi sa prva ta linka 8,potom 5, potom 2, potom 4, potom 3 , potom 7 a nakoniec 6 a 9 obsluhovane iba reko kt. a som zvedavy co bude potom. situacia sa otoci, stare sidliska budu mat zase baby boom a budu tu chodit harmoniky busy a este aby sa nepovedalo jeden kratky expres ? . a uz nebude z coho nakupovat ani tie busy.nemam slov. a ked toto forum bude o 10 rokov, tak si tento moj prispevok precitam a si poviem ,ze bicykel sa oplatilo kupit ?
skôr by som si prial rýchlik KE-Budapest-Bratislava, ale to sa asi nestane, pretože by bol lacnejší ako lístok na vlak vedený popod Tatry...
Existuje síce mikroregión, ale čo čítam všade možne, tak tieto mestá spolupracujú len pri "zviditeľnovacích akciách". Keby aspoň kultúrne, či dopravne spolupracovali, bolo by to o inom. Nehovorím o hospodárskej kooperácii (na to je naša samospráva asi málo odvážna).
Bol som v Prahe na víkend, žiaľ na električkové kopce času neostalo ?
Ehm, dolina Moňok (nobelovu cenu vynálezcovi toho názvu) potoka medzi Darg. hrdinov a sídl. Ťahanovce by sa ako prekonávala? Či by tam bol most alebo traverz svahu? Zaujímavá mapka.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
grofmathias
Ok, ok...Metro bolo projektované skôr, ako bol most postavený? Pokiaľ áno, tak ho mohli hodiť odklonom, tie kopce tam nie sú až tak vysoké, aby sa nejakým miernym klesaním dali výškové rozdiely odstrániť. Nuž, niečo podobné má byť v Považskej Bystrici v súvislosti s diaľnicou. Týmto ľuďom to zjavne prekáža. Je to pravdepodobne sila zvyku.