A podľa mňa to metro nie je okľuou kade viesť, okrem toho by sa akosi strati zmysel najrýchlejšieho spojenia centra s Jižním Městem.
Poďme spolu počítať a uvažovať:
1) Maximálne dovolené klesanie/stúpanie v metre je 40 promile, čiže práve 40 metrov na jeden kilometer. Tým pádom trasu o dlžke nejakých 400 metrov predĺžiš na 2,4 kilometra, pričom pravdepodobne ešte vypustíš obsluhu stanice Vyšehrad, čiže budeš musieť dopravnú obsluhu tejto oblasti riešiť iným spôsobom. Nehovoriac o tom, že neviem, ako chceš razením prekonať to klesanie a stúpanie? Alebo chceš zase masívne búrať?
2) Magistrála existuje, čiže je daná a nemá zmysel sa zaoberať myšlienkami, čo by keby tam nebola. Kade tedy napojíš magistrálu na Pankrác? Poženieš tie tisíce áut Nuselským údolím?
ja som videl,len ako je napisane na cnsd.cz ze NEUVERITELNE!.ja si myslim ze na kazdy SU 3511-3520 to raz dojde.Teraz maju mozno stastie,pretoze sa to stalo v DPMK,a nie v uliciach s cestujucimi.Takze sa to lahko zahladi a nikto sa o tom nedozvie ?
Diky, to som nevedel. Ako vravim, svojmu ucelu sluzi a nevedel by som si tam momentalne predstavit nic ine. Ak ho projektovali takto (myslim po estetickej stranke) uz za prvej republiky, tak je to potom nadcasovy unikat .
Bratislava - Budapešť cez Szob Gr. 16 Euro spiatočné cestovné
KE-Budapešť cez Miskolc 19 euro spiatočné cestovné.
Spolu trasa stojí 35 eur, čo je približne 1155 korún. Cestuješ 5,5 hodiny dokopy. Nadväznosť spojov nie je zaručená, ale to by bol najmenší problém podľa mňa. Stojíš v 5 staniciach.
Ke-Blava-Ke stojí 1060 korún.
Jedna cesta trvá približne 6,25 hodiny, stojíš v asi desiatich staniciach.
Zdá sa ti to prehnané, alebo aké sa ti to zdá? Podľa mňa sú tie ceny takmer identické vzhľadom na to, že trasa cez Budapešť je medzinárodná.
Re #28769 grofmathias: Obávam sa, že netušíš, o čom rozprávaš.
Nieee, to len tak tu píšem, aby si mal na čo reagovať... Hlavná vec, že tvoje príspevky sú chápateľné na prvý pohľad a máš o všetkom prehľad. Podľa mňa 40 metrov vrstvenia tej pahorkatiny, čo je podlažím pre Nuselskú oblasť, nie je problém prekonať nejakou okľukou a tak, aby metro mohlo bezproblémovo jazdiť.
Videl som ten most na fotke. Neviem, čo si za človeka, ak ti vysoký betónový most neprekáža nad škridľovými strechami a domovou zástavbou pod ním. Mne sa to osobne nepáči, ale sto ľudí sto chutí.
Re #28755 grofmathias: Tak sa pozri na tarifu MÁV najprv, aby si potom nebol prudko sklamaný. Ostatne, lístok na túto trasu si môžeš kúpiť už teraz, nemusíš čakať na priamy spoj, tak si to choď na stanicu vyskúšať.
--Mal som na mysli relačné zľavy. Napríklad spiatočný lístok KE-Budapest stojí 19 eur, čo je približne 600,-Sk. Myslím, že ak by fungovala spolupráca v rámci V4 ohľadom dopravy osôb na lepšej úrovni, dalo by sa čo vylepšovať a na krátke trasy by ľudia viac využívali vlak, než auto, či lietadlo.
Nevieš s kým diskutuješ a aké sú jeho kultúrne záujmy, takže ti tvoju povýšeneckú kultúrnickú nadutosť odpúšťam ? . Nikto tu nerieši naťahovanie sa ale tvoje nasypanie všetkých priaznivcov MHD do jedného vreca.
Samozrejme, že neprekáža. V Nuslích som rok býval a raz sa tam vrátim. Prekáža kaurát keď tam z času na čas na ulici ceapne sebevrah, čo si nevie zaobstarať pištoľ slebo grafikon vlakovej dopravy ? .
Toto je veľmi rožšírená Urban legend. Most slúži veľmi dobre, sanácia je po 25 rokoch prevádzky bežná, na elimináciu hmotnosti ťažkých súprav boli do mosta doinštalované roznášacie rošty a už len úplne na okraj: Súpravy M1 NIE SÚ ľahké, sú prakticky tak isto ťažké ako "ingoty" z Mytišči čo, nakoniec, nie je žiadna sovietska konštrukcia ale vagóny newyorského metra zn. Brill ? .
Som pod ním býval. Nie je to žiadna obluda, ani to otrasne nevyzerá a Nuslí sa to vôbec nedotklo, tak neviem, čo Sarko splieta ? . Ak niekčo niečomu uškodilo, tak magistrála Vinohradom ale rozhodne nie Nuselský most Nuslím.
Tak sa pozri na tarifu MÁV najprv, aby si potom nebol prudko sklamaný. Ostatne, lístok na túto trasu si môžeš kúpiť už teraz, nemusíš čakať na priamy spoj, tak si to choď na stanicu vyskúšať.
Ozaj, tá tabuľka pri okienku vodičov je otrasná, netuším, prečo DPMK zaviedlo predaj formou kombinácie lístkov s hodnotou 10 a 15 korún. Nech sa dajme tomu zavedie jeden cestovný lístok na dobu 60 minút za (23,27) "= interval" korún. Je nezmyslom, aby vodič nevedomému občanovi začal vysvetľovať, ako sa čo označuje a odkiaľ pokiaľ cestuje.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023
Poďme spolu počítať a uvažovať:
1) Maximálne dovolené klesanie/stúpanie v metre je 40 promile, čiže práve 40 metrov na jeden kilometer. Tým pádom trasu o dlžke nejakých 400 metrov predĺžiš na 2,4 kilometra, pričom pravdepodobne ešte vypustíš obsluhu stanice Vyšehrad, čiže budeš musieť dopravnú obsluhu tejto oblasti riešiť iným spôsobom. Nehovoriac o tom, že neviem, ako chceš razením prekonať to klesanie a stúpanie? Alebo chceš zase masívne búrať?
2) Magistrála existuje, čiže je daná a nemá zmysel sa zaoberať myšlienkami, čo by keby tam nebola. Kade tedy napojíš magistrálu na Pankrác? Poženieš tie tisíce áut Nuselským údolím?