Najviac sa mi v tomto fóre páčia výmeny názorov... a hlavne, keď prevládajú hlášky typu "...Jake sce sicke mudre. Preco mam ja prestupovat, nech prestupuje druhy....." alebo "... netaky si mudry...".
Dá sa na tom dobre pobaviť ?
len pre zaujímavosť rozdiel nadmorskej výške medzi stanicami N. Holešovice a Ládví je 112m (!), pri stúpaní 39,5 promile na 2,5km. Takže teoreticky ak by bola IP Pavlova hlbšie, dalo by sa to zvládnuť, samozrejme je to však scifi.
"Dopravný podnik mesta Košice chystá výrazné zmeny v trasovaní liniek mestskej hromadnej dopravy – rozhodne najväčšie a najrozsiahlejšie za posledných dvadsať rokov. Zmeny sa dotknú najmä autobusovej dopravy v meste – zo súčasných 48 autobusových spojov chce DPMK zrušiť až sedem liniek"
"A ešte jedna „skvelá“ novinka z dielne DPMK. Vedenie dopravného podniku navrhuje, aby v rámci doplnkového predaja jednorazových cestovných lístkov u vodičov MHD „fungoval“ od nového roka už len jeden typ cestovného lístka, a to (a teraz pozor) za cenu 30 korún, čo predstavuje zvýšenie o šokujúcich 50 percent! (..) Proti je predseda Rady starostov Daniel Rusnák (Sídlisko KVP), ktorý navrhuje jednorazový lístok v hodnote 20 Sk. Definitívne by malo o tom rozhodnúť štvrtkové rokovanie Mestského zastupiteľstva (13. decembra 2007)."
A podľa mňa to metro nie je okľuou kade viesť, okrem toho by sa akosi strati zmysel najrýchlejšieho spojenia centra s Jižním Městem.
Poďme spolu počítať a uvažovať:
1) Maximálne dovolené klesanie/stúpanie v metre je 40 promile, čiže práve 40 metrov na jeden kilometer. Tým pádom trasu o dlžke nejakých 400 metrov predĺžiš na 2,4 kilometra, pričom pravdepodobne ešte vypustíš obsluhu stanice Vyšehrad, čiže budeš musieť dopravnú obsluhu tejto oblasti riešiť iným spôsobom. Nehovoriac o tom, že neviem, ako chceš razením prekonať to klesanie a stúpanie? Alebo chceš zase masívne búrať?
2) Magistrála existuje, čiže je daná a nemá zmysel sa zaoberať myšlienkami, čo by keby tam nebola. Kade tedy napojíš magistrálu na Pankrác? Poženieš tie tisíce áut Nuselským údolím?
ja som videl,len ako je napisane na cnsd.cz ze NEUVERITELNE!.ja si myslim ze na kazdy SU 3511-3520 to raz dojde.Teraz maju mozno stastie,pretoze sa to stalo v DPMK,a nie v uliciach s cestujucimi.Takze sa to lahko zahladi a nikto sa o tom nedozvie ?
Diky, to som nevedel. Ako vravim, svojmu ucelu sluzi a nevedel by som si tam momentalne predstavit nic ine. Ak ho projektovali takto (myslim po estetickej stranke) uz za prvej republiky, tak je to potom nadcasovy unikat .
Bratislava - Budapešť cez Szob Gr. 16 Euro spiatočné cestovné
KE-Budapešť cez Miskolc 19 euro spiatočné cestovné.
Spolu trasa stojí 35 eur, čo je približne 1155 korún. Cestuješ 5,5 hodiny dokopy. Nadväznosť spojov nie je zaručená, ale to by bol najmenší problém podľa mňa. Stojíš v 5 staniciach.
Ke-Blava-Ke stojí 1060 korún.
Jedna cesta trvá približne 6,25 hodiny, stojíš v asi desiatich staniciach.
Zdá sa ti to prehnané, alebo aké sa ti to zdá? Podľa mňa sú tie ceny takmer identické vzhľadom na to, že trasa cez Budapešť je medzinárodná.
Re #28769 grofmathias: Obávam sa, že netušíš, o čom rozprávaš.
Nieee, to len tak tu píšem, aby si mal na čo reagovať... Hlavná vec, že tvoje príspevky sú chápateľné na prvý pohľad a máš o všetkom prehľad. Podľa mňa 40 metrov vrstvenia tej pahorkatiny, čo je podlažím pre Nuselskú oblasť, nie je problém prekonať nejakou okľukou a tak, aby metro mohlo bezproblémovo jazdiť.
Videl som ten most na fotke. Neviem, čo si za človeka, ak ti vysoký betónový most neprekáža nad škridľovými strechami a domovou zástavbou pod ním. Mne sa to osobne nepáči, ale sto ľudí sto chutí.
Isidor
http://www.cassovia.sk/newsread.php?newsid=13319
"Dopravný podnik mesta Košice chystá výrazné zmeny v trasovaní liniek mestskej hromadnej dopravy – rozhodne najväčšie a najrozsiahlejšie za posledných dvadsať rokov. Zmeny sa dotknú najmä autobusovej dopravy v meste – zo súčasných 48 autobusových spojov chce DPMK zrušiť až sedem liniek"
"A ešte jedna „skvelá“ novinka z dielne DPMK. Vedenie dopravného podniku navrhuje, aby v rámci doplnkového predaja jednorazových cestovných lístkov u vodičov MHD „fungoval“ od nového roka už len jeden typ cestovného lístka, a to (a teraz pozor) za cenu 30 korún, čo predstavuje zvýšenie o šokujúcich 50 percent! (..) Proti je predseda Rady starostov Daniel Rusnák (Sídlisko KVP), ktorý navrhuje jednorazový lístok v hodnote 20 Sk. Definitívne by malo o tom rozhodnúť štvrtkové rokovanie Mestského zastupiteľstva (13. decembra 2007)."