Reply on: S499.1023 #28446:
počuj trulo!a ty si z akého vidieka/mesta/,že len v NAŠOM MESTE je problém s doplnkovym predajom?ha???už ma unavuje omieľať to isté,že vodič je stále len vodič,nič nepodpisoval v zmluve akože predavač,okrem iného to ani nijaký zákon nestanovuje,aby mestská doprava predávala lístky...ja som z ke,a neviem,že by iné mesto na slovensku predávalo lístky...dopravca vyšiel cestujúcej verejnosti v ústrety,že im umožnil si zakúpiť v "NUDZI" lístok u vodiča a /podľa slov filipka/cestujúci si z nás začali robiť predajcov,zneužili túto vymoženosť,len pravda nieje v cestujúcich,že nás oni zneužili,ale niekto od stola...viem,že je nespravodlivé,že si ten cestujúci nemá niekedy ten poondiaty lístok kde kúpiť,lebo je tu málo miest,stánkov a automatov,ale to neznamená,že vodič bude na úkor svojho volna zháňať lístky za lenivcov,ktorým nezáleží,či to stojí 15-20 alebo aj 30 sk,aby sa poobzerali okolo seba,kde si ho môžu zadovážiť za lacnejšíe/smiešne tri koruny menej/...nepochopil som v tomto smere ani toho KDH-ka čo je za 20 sk,to je prašť,či uhoď...30 sk!!!a aj to je málo...
5
Ako možné riešenie navrhol eMareq predĺžiť navrhovanú L53 o úsek Mlynská bašta - Palackého - Sečovská - Exnárova. Mňa napadla iná alternatíva, a to predĺženie L55 (Kláštor - TU - Mier - Lingov) o úsek Laborec - Sečovská - Palackého s ukončením na NO, príp. na ŽST. Samozrejme s vyhodením Lingova z trasy.
Táto zmena by mala menší dopad na navýšenie km ako predĺženie L53.
A aby som len km nepridával, hneď aj navrhnem škrty, ktoré by táto zmena umožnila:
- z navrhovanej linky 12 vyhodiť zachádzku k Laborcu, ktorá by už z kapacitného hľadiska nebola potrebná,
- linku 27 ukončiť na Exnárovej, jej vláčikovanie cez celú Furču by už nemalo zmysel,
- a ešte nechápem, načo bude komu dobrá L54 v sedle každých 20 minút - to je zbytočné plytvanie.