Prijemny vikend vsetkym a prepacte za modru temu...
Predpokladám, že SAD Prešov inštalovaním displejov EMtest sleduje dodržiavanie záväzkov o investovaní do dopravy, ktoré jej vyplývajú zo zmluvy o privatizácii podniku.
). A môžeme ísť ďalej, kto je vyznavačom firmy BUSE, príde si na svoje v Košiciach, kto zasa R&G, tak v Prešove. I keď je pravda, že Prešov je momentálne jediné mesto v SR, kde možno vzhliadnuť aj displeje BUSE, aj R&G aj EMtest.
Sarko
OK, čo sa týka časov, stotožňujem sa s názorom rušňovodičov, aby sa závory zatvárali skôr ako spomínaných minimálnych 7 sekúnd pri rýchlosti 120 km/h. Ohľadne náklaďákov mi nenapadlo, že idú menšou rýchlosťou, takže dajme tomu, že príjazd ku PZZ trvá priemerne dvojnásobok času. Lenže tu bolo spomínané, že PZZ sú uzatvorené aj dlhšie ako 20 minút a v tejto súvislosti mi skôr zapadá tvrdenie S499.1023, ktorý hovorí o otváraní (zatváraní) PZZ po (pred) príchode (odchodom) vlaku v súvislosti s nefunkčným autoblokom, čo by som už jednoznačne považoval za vážnejšiu poruchu. Ale som niečo zle pochopil?