A ešte si dovolím spomenúť T3SUCS #338, 344+340, 360+358, 366, ktoré sú až na #358 pojazdné, sú vedené v stave, ale už odstavené na km. Takže ak berieme do úvahy evidenciu v stave, máme 77ks T3SUCS, ak len prevádzkované, máme 71 ks T3SUCS (338 je už odstavená na km, takže tú už netreba počítať). Ďalšie odstavovanie zrejme tento rok postihne aj súpravy #362+363, 369+368, 370+371, 372+373 a 374+375.
Ako to, že sa Ti vonkajší nepáči? Veď čísla sú symetrickejšie a lepšie viditeľnejšie. Inak, čo sa týka vnútorných displejov, už sa pracuje na zmene čísla linky, sú dosť tučné a aj bez rozostretia zraku pixely splývajú. Vonkajšie zostanú, sú kvalitne spracované.
Ha, na mňa nemáte
Ja som išiel Ikarusom 280 cez čerpačku (už je zrušená) na Sennom trhu (oproti plavárni). Dodnes nechápem ako sa tam vtrepal - približne 10 minút tam vodič manévroval - cúval. Spomínam, že na čerpačke poškodil múrik - na buse kúsok plechu pokrivil a oškrel lak.
A k bufetom - jeden stál na konečnej "Kláštor" tiež chcel kamoš reflektor a za komáčov jeden stál na Kalinovskej
Ale hádam také kritické to v Poľove nebude, keď tam roky rokúce jazdili klbáky.
Inak dnes som videl nové vonkajšie i vnútorné BUSE (vonkajšie na 5222, vnútorné na nejakej 32xx). Moje stručné hodnotenie:
vnútorné - krása, nech to tak zostane
vonkajšie - nepáči sa mi
Ideálny stav - vonkajšie po starom, vnútorné po novom.
Inak začínam strácať prehľad o rôznych verziách BUSE. Napriek tomu, že pravidelne čítam diskusiu som dnes objavil niekoľko typov, o ktorých som vôbec nevedel. Napríklad - odkedy sa v Košiciach akusticky vyhlasuje, že nasledujúca zastávka bude konečná? Odkedy sa miesto "Sídlisko Košického vládneho programu - Iskra" hlási "Sídlisko KáVéPé - Iskra"?
Ak sa už hlási konečná, prečo sa v niektorých vozoch vypisuje na konečnej "Ďakujeme, že ste použili služby DPMK, a.s." a v niektorých nie? Keďže sa v oboch prípadoch čísla na pásme a čase zobrazovali po starom, odkedy vlastne takéto ďakovné vety sú naprogramované? Veď v pôvodnej verzii, kde sa doplnili šípečky, označníky a reklamy to nebolo! Alebo áno? Začínam mať zmätok. Verzií v obehu je už nad moje chápanie veľa.
~> Kto by este potreboval clanky ohladom havarovanej malej 18tky na Secovskej ceste z jula '93, nech ma kontaktuje prostrednictvom SS (sukromnej spravy) na MD (nick rovnaky) alebo mailom (tuknut na nick). Do konca februara to drzim, potom nenavratne mazem.
Ja mam tiez GPRS a fon Nokiu 3650 - skareda a velka, ale nebadam nejake dramaticke prdlzenie nacitavania stranok. 20 sekund to urcite nebude. Inac opat dnes som mal hlasky z tohto fora Neznamy format suboru a nebolo sa sem vobec moct dostat.
Doplnim ta:bufetove autobusy boli aj SL aj RTO.Ta RTO-cka KE-22-64 ako bufet vyradena v roku 1982.Karosa SL 11 KEA-96-15(KEA-22-63) bola vyradena ako bufet v roku 1991.
Sa popravim, SL som myslel. Inac svojho casu sa na stadione TU vynimala jedna z dvoch SD11, ta prva si pamatam, bola odstavena pri materskej skolke, na watsonovej ulici, hned blizko krajskeho uradu. Preco si na to pamatam? Marne som sa snazil z nej vytiahnut reflektor Potom ju odtiahli a zmizla bez stopy. Zanedlho sa vsak objavila druha SDcka uz v areali, ktora stala hned pri plote, tesne pri a. zastavke, mala akurat vybite jedno okno ale interier bol zachovaly a bola pojazdna. Lenze aj ta zmizla. To boli tie dve SDcka, ktore vlastnil DP a odpredal ich niekdajsej Slavii TU.
Opravujem sa, na tej Medickej šlo nie o ŠD ale o RTO s búchacími dvermi. Bolo prerobené na predaj ovocia-zeleniny, ale prerobil si ju súkromník, nie DP. Prerobenie spočívalo vo vyhodení pár sedadiel a výmene skiel na jednom okne za posuvné po celej výške. Inak bol veľmi zachovalý a rekonštrukcia by veľa nestála.
V tomto prípade Ti môžem kompetentne odpovedať. Pravedodobne budeš mať prestavené nastavenia vo svojom mobilnom telefóne, uveď značku a model Tvojho MT a hodím Ti tu parametre nastavenia, ktoré si skontroluješ (príp. mi pošli e-mail, ktorý mám pod nickom). Inak citeľné spomalenie nastalo po 1.2.2004, keď EuroTel zrušil službu wap@GPRS (obdoba Orange Panoramy), takže mnoho zákazníkov si aktivovalo najnižší paušál od Orange s Panoramou a tí, ktorí už nie sú viazaní akciovým telefónom, rovno prešli do Orange. Ak máš vážny problém len dnes, tak Ti môžem povedať, že z mnou bližšie nezisteného dôvodu dochádza k výpadkom GPRS (keď si dáš MT k rádiu, zistíš, že chvíľu vysiela a chvíľu nie), ktoré verím, budú odstránené.
To bola jedna z tych co bola prerobena na bufetovy autobus? Alebo ju to vtedy este nestihlo postihnut? V archive DP bola jedna RTOcka pripravena na prestavbu na bufet, ale skoncila v srote, ale plany existuju!
V Lorinčíku, aj na Poľove sa kĺbové autobusy otočia bez problémov. V Poľove je uprostred trávou zarastený ostrovček a nachádza sa tu aj prístrešok. Na otočku sa pripája Sklepárska ul. a križovatka umožňuje bezproblémové otočenie. V Lorinčíku bola rozšírená plocha na predtým súkromnom pozemku, takže aj na tomto mieste má kĺbový autobus dostatok miesta na otočenie. Je tam približne toľko miesta ako v Krásnej n/H-Kino Hornád, kde sa kĺbové 52-ky otáčajú jedna radosť.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.