Reply on: balky #2714:
Ak som správne pochopil, tak poruchou kábla na odbočnej spojke bolo spôsobený stav, keď sa muselo premávať na medzistaničné úseky. Aký to má súvis s neúmerne dlhým uzavretím závor? Lebo zatiaľ to chápem tak, že poruchovosť sa neprejavila z dôvodu menšej frekvencie za sebou idúcich vlakov cez PZZ. Teda myslím, že nešlo o riešenie konkrétneho problému. V železničnej problematike som laik, preto prosím o prípadné vysvetlenie použitých odborných termínov. ?
). A môžeme ísť ďalej, kto je vyznavačom firmy BUSE, príde si na svoje v Košiciach, kto zasa R&G, tak v Prešove. I keď je pravda, že Prešov je momentálne jediné mesto v SR, kde možno vzhliadnuť aj displeje BUSE, aj R&G aj EMtest.
Sarko
To, že je MHD v Prešove na lepšej úrovni ako v KE, ešte automaticky neznamená, že je aj zaujímavešia. Keď už len pozriem na typovú a podtypovú pestrosť vozidlového parku MHD medzi PO a KE, automaticky sa mi zdajú zaujímavejšie KE. V každej oblasti MHD to môže byť iné. Pete ale správne podotkol aj návštevu Prešova. Veď ak niekto cestuje za MHD na východ, bolo by prinajmenšom zvláštne nenavštíviť jedno alebo druhé mesto, vzdialených od seba na dĺžku nejakej bežnej linky MHD. ?