Stav do 15.10.2007:
- prichod ZAM1 do garHORN od THC o 3:35 hod
- prichod ZAM3 do garHORN od Furce o 3:40 hod
--->odchod L106 z garHORN o 4:05, cize cakanie na prestup 30/25 minut.
Stav od 15.10.2007:
- prichod ZAM1 do vozBARD od THC o 3:45 hod
- prichod ZAM3 do vozBARD od Furce o 3:55 hod
--->odchod N3 od vozBARD o 4:20, cize cakanie na prestup 35/25 minut.
Rekapitulacia
- rozdiel v case cakania vtedy a dnes 0 - 5 minut
- rozdiel v miestnosti cakania na prestup - predtym na Hornadskej v mini_miestnosti 2x2 metre, po novom na Bardejovskej v miestnosti vodicov elektriciek velkej 4x6 metrov s automatom na kavu a vodou...
Do kelu, uz ked maju prist tie Tedomy, tak si na nich pockajme do buduceho roku, ved maju mat novy facelift ? ? .. DPMK zase dostane model zo starym faceliftom. Aby to parom trafil do kolesa ? ?
Odo dňa 24.10.2007 (streda) budú linky 11, 21, 25, 38, 56 a N3 až do odvolania z dôvodu rekonštrukcie hotela Slovan zastavovať v zastávke Námestie osloboditeľov na stanovišti pri Slovenskej sporiteľni
Isteže by bolo. V neposlednom rade tým ušetríš aj kopec pohonných hmôt/el. energie, čo sa spotrebuje pri rozjazde zo zastávky. Ale tak pekne postupne, najprv nech sa substrát naučí otvárať si dvere a potom na nich môžme ísť s mávaním na autobus a pod. ? Každopádne dúfam, že plánovaná inštalácia dopytu bude rátať aj s týmto, a stlačenie tlačidla dverí (zvnútra) sa zobrazí vodičovi na paneli (vrátane prenosu signálu z druhého vozu súpravy do riadiaceho), aby vedel, že má zastaviť. ?
Konečne iný argument, ako ten otrepaný: lebo to fuguje všade vo svete...
Ale keď už sa tu tak promenáduje s prázdnymi vozidlami, nebolo by na zváženie zaviesť zastávky na znamenie? Samozrejme vybrané a hoc len vo večerných hodinách, podobne ako to je v nočákoch?
Veď keď poloslužby, tak nech budú ziskové. Ušetrí sa toho viac a nezvyšuje to náklady. Je tu dosť zastávok, na ktorých sa stojí len preto, že sa nejaký cibazol zavesí pred dvere a ešte si hundre: nerob prievan. ?
"prínos pre cestujúceho - ide zima (vraj bude dlhá a drsná ), čím menej sa bude vetrať na každej zastávke,..." ... tým dlhšie sa bude na nej stáť. Lebo kým na to košickí vidláci prídu tak prejde pol hodina a budu rozbite dvere, keď nie vodič.
prínos pre cestujúceho - ide zima (vraj bude dlhá a drsná ?), čím menej sa bude vetrať na každej zastávke, tým lepšie. A mám taký dojem, že poruchy dverí sú jedny z najčastejších závad na vozidlách (aspoň na električkách), takže aj tým sa čo-to ušetrí (presnejšie čísla by mohli byť zaujímavejšie)
Sucasne vedenie mozno nemoze za tento stav ale sucasne vedenie ani nerobi nic na jeho napravenie skor naopak dodrbalo este aj to co ako tak fungovalo a veselo pokracuje dalej takze ako to vidim tak na konci funkcneho obdobia pri vyhlasovani "ciernej ovce" budeme mat pretlak kandidatov ? lebo rozdiel medzi starym a novym vedenim neni. Sucastne vedenie caka iba ako na spasu na dodavku TEDOMov aby tak mohlo demonstrovat ako sa stara o blaho DP a zapachalo tak usta neprajnikom ... Kazdopadne cakam kedy sa odhodla na dalsie zvysenie(prepacte v KE sa to vola moderne skvalitnenie) cestovneho a myslim ze dlho nas cakat uz nenecha ?
BMko
tak tak neoplati sa vzrusovat na dnedostakmami,ale ked tu vecer niekto napise srdcervuce nedostaky na vozidle/ach/ a rano si so sklonenou hlavickou take vozidlo preberie.Mna sa to javi ako ranne stadium schyzofrenie.
V pondelok 22. októbra 2007 došlo na základe návrhu zo strany vedúceho údržby AD a TD k rozhodnutiu riaditeľa dopravy o vyradení štyroch autobusov DPMK, a.s. vzhľadom na ich zlý technický stav... viac tu http://kosice.cnds.cz ?
3001