Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: KVKV #25597:
Joj no. Prestante uz, Kosicania, prskat na to, ze vlakom pojdete do Ziliny cez Presov. Jednak je to prejav vasho uzasneho egoizmu a jednak autami a autobusmi uz do Ziliny cez Presov chodite cele roky a neviem o nikom, komu by to vadilo.

Neverim, ze sa ta kilometricka "zachadzka" vlaku cez Presov nejako vyraznejsie prejavi na jazdnej dobe.
Reply on: redburger #25588:
16 minut je doba jazdy. A co doba cakania na pripoj?
Reply on: eMareq #25602:
Mne Korzár ani Cassovia.sk nejdú od rána otvoriť. ?
Reply on: KVKV #25597:
Sranda, ze o setreni KVaKa clovek, co chcel nahradit v Presove trolejbusy elektrickami ?
Reply on: Dispecer #25598:
Prečo ušetriť? On povedal že cestuje 2 zastávky tam a 2 naspäť.Označuje si lístok na 4 zastávky.Tak aký je problém?2+2=4 Nech sa už DPMK stará že vydal koninu do obehu.Tak isto nechápem prečo už nie je mesačný lístok ale lístok na 30 dní.Ročne ma odžubu o 5 dní cestovania.Spravodlivá tarifa.Hej samé blá blá blá...
Aj to pásmo TZR je spravodlivé však?Za čo sa platí? Koľko zastávok autobus má? Koľko minút sa veziem? Koľko nafty autobus spáli?Alebo za čo? V každom prípade neviem prečo existuje pásmo TZR.Pripájam vetu z mailu z DPMK:"Samotná tarifa sa má po 3 mesiacoch prevádzky analyzovať a prípadne
upravovať."Tak dúfam že pásmo TZR zmizne z povrchu zemského a pôjde niekde do ... .UUUF ale som sa rozpísal.
Má niekto bližšiu vedomosť o tom, čo za cestný (?) nadjazd (?) sa stavia na Alejovej, v smere od Cassovie ku križovatke s komunikáciou Červený rak?
Každopádne vyzerá to tak, že kvôli výstavbe budú čoskoro musieť byť preložené stĺpy trolejového vedenia..
Reply on: Záchvat #25592:
"Ten sa však nedá toľkokrát označovať, lebo prebije tú predchádzajúcu položku a nie je vidno, či som cestoval prvý alebo druhýkrát." Dakto sa snaží ušetriť... ?
Čo sa týka dopravy KE-PO , pokial Prešov chce, nech si zdvojkolajní trať Kysak - Košice a vybyví ju modernými el. jednotkami na sposob regiotram a zavedie intervalový cp (30min), cesta trvá cca 15-20min., bude to mať charakter prípoja mhd.
A hlavne sa vela ušetrí!
Reply on: eMareq #25595:
No včera systém celkom pohodovo fungoval, kým nastúpila revízia a zablokovala označovače... potom to začalo, samovoľné reštarty označovačov a blbnutie až do noci. Dnes sa nechám prekvapkať.
Reply on: Záchvat #25592:
Najviac rezonuje drahota mesačníka a až potom (ne)funkčnosť žltého džadu. BéTéWé, dnes ráno pri ceste do práce sa jeden revízor sťažoval, že mu nejde po zablokovaní označovačov ich opätovné odblokovanie /?/ a má problémy s EP vraj mu to vkuse pričítava 60 minútové lístky. ?
Reply on: KVKV #25593:
Fajn. Takže si otestujme konzistentnosť Tvojich názorov. Navrhujem presmerovať všetky vlaky po hlavnom ťahu do Prešova, čiže na trasu BA - ZA - PO. Všetci cestujúci do Košíc si prestúpia v Obišovciach do plesnivých pantografov a šukafónov. Súhlas?
Reply on: redburger #25588:

KONEČNE rozumný názor!
Plne sa stotožňujem.
Reply on: Papyr #25586:
odkedy platí táto špeciálna cena pre trasu PO - BA ❓
Reply on: m2001 #25576:
Siemens autoblok śamozrejme vyrába.
možno vidieť kdekoľvek v Nemeecku alebo v Rakúsku. Rozdiel oproti autobloku Westinghouse, na ktorý sme u nás zvyknutí, je v tom, že ten ich má samostatné predvesti oddielových návestidiel.
ETCS je naprojektovaný od začiatku level II., level I. nie je vhodný na hlavné trate.
päť rokov som chodil do školy do Bratislavy, posledné dva roky každý týždeň tam aj nazad - drvivá väčšina cestujúcich z bratislavy vždy vystupovala na úseku Mikuláš - Kysak. do Košíc prichádzal takmer prázdny vlak. rovnako tak aj s odchodom. doma som nasadal do prázdneho vozňa takmer, ale v Kysaku pristúpilo milión ľudí zrazu - funguje to tak bez ohľadu na dennú dobu, alebo deň v týždni, takže si myslím, že priamy spoj do, alebo cez Prešov, je milé vykročenie ku cestujúcim, ktorí z veľkej časti platia vlaky do Bratislavy. podľa mojej osobnej skúsenosti (tá však nie je reprezentatívna), len málo košičanov pracuje v Bratislave a k tomu pravidelne jazdia domov vlakom. naopak poznám mnohých (veľa z nich pôsobí v rakúsku), ktorí z a do Bratislavy lietajú.
Reply on: Papyr #25586:
sak v poriadku ja sa nehadam, len preco sa ma stavat nejaka trat do PO, ked z PO je do Kysaku 16 minut, to nechapem.... tak koli presovskym 16 minutam bude okluka z KE cez 20 kilakov , to je absolutny nezmysel .
Reply on: Nodes #25518:
V Prahe by sa robil mesiac, alebo dva mesiace.
Reply on: redburger #25534:
Ked ides (uz dnes!) z Presova do BA vlakom, tak platis stale rovnaku cenu, ci ides cez Zilinu alebo cez Zvolen, pritom sa to lisi o 29 km. Preco by teda nebola podobna akvizicna zlava aj pre vlak KE-PO-ZA?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.