Poinformujte sa.
PS: všetko zaujímavé je v pokeci týpka z MDPT, aké sú plány a aká (finančná) skutočnosť ?, besedu Ing. "nočáky nám netreba, veď existujú taxíky", Csc. a Ing. "Ťahanovce majú len jednokoľajné zaústenie" si môžte pokojne odpustiť, ušetríte 25 minút života.
RDZ 50: V Brne sa taky kusok robi dva vikendy, tu dva tyzdne. Ale sak sme vof Kosicoch. Jeden robi a tromi se pripatraju. ISIDOR: Chod osobnym a nic sa Ti nepredlzi ani nepredrazi. BTW Ktovie, ci sa koridorizacie na vychode dozijeme.
Nooo, urobit trat z Presova do Margecian na 160km/h... To bude chciet hooodne dlhy tunel. Krompachy su uz realnejsie, no odrezu sa tym Margecany, z ktorych ostane lokalna nakladna stanica s odbockou na Cervenu skalu.
Ci sa nova jednokolajna trat napoji na Krompachy,alebo Margecany(vacsi vyznam,odbocka na Cerv.Skalu), to sa asi este dohodne..Zatial je to len strategia, spojit Presov novou tratou, po ktorej by premavali len rychliky. Faktom je, ze nova trat bude mat asi 30km, takze cestujuci do presova to sice budu mat kratsie o 7km v porovnani so sucasnostou,ale cestujucim do KE a dalej na vychod sa cesta predlzi o cca 26 km.
Co sa tyka SNV, sucasna vymena kolajnic by neovplyvnila optimalizovanie a prelozku trate medzi SNV a Popradom.
Pikoska na zaver: Pri optimalizacii trate Kosice - Kysak by sa mala realizovat aj prelozka Hornadu.
Tiež veľmi neverím na Levoču. Čo som počul tak to bude odklon cez Prešov, teda obchádzka Margecian a napojí sa to na Krompachy.
Ad Spišská Nová Ves, veď teraz v lete sa menili koľajnice v úseku Spišská - Vydrník
Hmm, trocha som z tvojich informacii prekvapeny,pretoze som mal moznost vidiet projekt optimalizacie trate Poprad-SNV a o ziadnej Levoci, ani obchadzke SNV nebola rec.akurat som si vsimol,ze niekde je trat tak vzdialena od povodnej,ze budu niektore zastavky zrusene a vzniknu nove.
No pozrel som si tie CP a mám z toho trochu zmiešané pocity. Chápem snahu zachovať pre jazerčanov čo najviac bezvýlukový stav, tzn. z Važca ide X-ko v bežných časoch 3,7,9, pri VSS nadväzuje električka vždy 3 minúty po príchode autobusu. A naopak, z mesta zostávajú pôvodné odchody električiek, na prestup sú zas 3 minúty (tu snáď niekomu napadlo/napadne riadiť odchody operatívne, tzn. všetci prestúpili == odchod, aj skorší)
Pokiaľ však na zastávkach ostanú - ako to zatiaľ vyzerá - bezvýlukové CP doplnené akurát žltým oznámením, tak:
- budú ničnetušiacim ľudom na zastávkach chodiť spoje "s 3min. meškaním" - dá sa prežiť, konieckoncov sme v KE...
- trošku sa rozhádžu preklady 3/4, 2/7, 6/9, 2/9 v jednom smere - dá sa prežiť, na tie 2 týždne
- totálne sa rozhádžu garantované NP spoje - to je asi najhoršie. Aj keď sa vďaka zníženiu počtu vozov skrátia aj intervaly medzi NP spojmi, fakt je že budú chodiť mimo zverejnených časov. Preto dúfam, že sa buď predsa len vyvesia samostatné výlukové CP, alebo prelepia aspoň poznámky o garantovanosti (ako nedávno na L7), alebo uvedie do výlukových oznamov, že dočasne neplatia vyznačené NP-spoje a tie aktuálne sa dajú zistiť tam a tam (DPMK.sk - zatiaľ zdá sa že nie, tel. na dispečing, iMHD ?)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
747