Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Nodes #25518:
Týmto tempom sa toho dožijú pri troche šťastia možno naši pravnuci ? ? ?
RDZ 50: V Brne sa taky kusok robi dva vikendy, tu dva tyzdne. Ale sak sme vof Kosicoch. Jeden robi a tromi se pripatraju. ISIDOR: Chod osobnym a nic sa Ti nepredlzi ani nepredrazi. BTW Ktovie, ci sa koridorizacie na vychode dozijeme.
Reply on: basta007 #25513:
"Ci sa nova jednokolajna trat napoji..."

Takže sa naozaj ráta s jednokoľajkou, ako sa šuškalo napr. v diskusiách na vlaky.net? Kedy sa rozhodne o definitívnej podobe?

"...ale cestujucim do KE a dalej na vychod sa cesta predlzi o cca 26 km..."

Takže predĺži časovo a tiež predraží. Vďaka, Prešovčania! ?
http://www.plus1den.sk/2007/08/13/o-kom-sa-hovori/cestovne-pojde-hore.html

A ako sú na tom naše automaty? Verejná súťaž na nové bola pod¾a dpmk.sk zrušená... Dožijeme sa výmeny (zaslúžilých) Meron 2000? ? ?
Reply on: basta007 #25513:
v ktorom úseku by sa mala realizovať preložka Hornádu ❓
Nooo, urobit trat z Presova do Margecian na 160km/h... To bude chciet hooodne dlhy tunel. Krompachy su uz realnejsie, no odrezu sa tym Margecany, z ktorych ostane lokalna nakladna stanica s odbockou na Cervenu skalu.
Reply on: Diggi #25512:
Ci sa nova jednokolajna trat napoji na Krompachy,alebo Margecany(vacsi vyznam,odbocka na Cerv.Skalu), to sa asi este dohodne..Zatial je to len strategia, spojit Presov novou tratou, po ktorej by premavali len rychliky. Faktom je, ze nova trat bude mat asi 30km, takze cestujuci do presova to sice budu mat kratsie o 7km v porovnani so sucasnostou,ale cestujucim do KE a dalej na vychod sa cesta predlzi o cca 26 km.
Co sa tyka SNV, sucasna vymena kolajnic by neovplyvnila optimalizovanie a prelozku trate medzi SNV a Popradom.

Pikoska na zaver: Pri optimalizacii trate Kosice - Kysak by sa mala realizovat aj prelozka Hornadu.
Reply on: basta007 #25511:
Tiež veľmi neverím na Levoču. Čo som počul tak to bude odklon cez Prešov, teda obchádzka Margecian a napojí sa to na Krompachy.
Ad Spišská Nová Ves, veď teraz v lete sa menili koľajnice v úseku Spišská - Vydrník
Reply on: S499.1023 #25490:
Hmm, trocha som z tvojich informacii prekvapeny,pretoze som mal moznost vidiet projekt optimalizacie trate Poprad-SNV a o ziadnej Levoci, ani obchadzke SNV nebola rec.akurat som si vsimol,ze niekde je trat tak vzdialena od povodnej,ze budu niektore zastavky zrusene a vzniknu nove.
Reply on: 747 #25509:
Veru, ani ja si neodhadujem vyčísliť počet generácií, ktoré by sa podielali na "stavbe storočia"... ? ? ? ? ?
Reply on: RDZ 50 #25508:
To si potom neviem predstaviť koľko by sa mohla stavať plánovaná el. trať na Ťahanovce ? ?
Reply on: Nodes #25507:
To len ten oblúk pred vjazdom pod most chcú robiť 2 týždne? ? ? ? ? ?
Rekonstrukcia trate pod mostom pri VSS.
Vie mi niekto povedať koôli čomu presne sa vlastne koná tá výluka električiek na jazere ❓ ❓ ❓
http://tradecenter.sk/tck-vizualizacie.html

pozrite si obrázok vpravo hore. na ľavej strane grafik pridal veľmi typickú električku pre naše mesto
Reply on: eMareq #25502:
No pozrel som si tie CP a mám z toho trochu zmiešané pocity. Chápem snahu zachovať pre jazerčanov čo najviac bezvýlukový stav, tzn. z Važca ide X-ko v bežných časoch 3,7,9, pri VSS nadväzuje električka vždy 3 minúty po príchode autobusu. A naopak, z mesta zostávajú pôvodné odchody električiek, na prestup sú zas 3 minúty (tu snáď niekomu napadlo/napadne riadiť odchody operatívne, tzn. všetci prestúpili == odchod, aj skorší)

Pokiaľ však na zastávkach ostanú - ako to zatiaľ vyzerá - bezvýlukové CP doplnené akurát žltým oznámením, tak:
- budú ničnetušiacim ľudom na zastávkach chodiť spoje "s 3min. meškaním" - dá sa prežiť, konieckoncov sme v KE...
- trošku sa rozhádžu preklady 3/4, 2/7, 6/9, 2/9 v jednom smere - dá sa prežiť, na tie 2 týždne
- totálne sa rozhádžu garantované NP spoje - to je asi najhoršie. Aj keď sa vďaka zníženiu počtu vozov skrátia aj intervaly medzi NP spojmi, fakt je že budú chodiť mimo zverejnených časov. Preto dúfam, že sa buď predsa len vyvesia samostatné výlukové CP, alebo prelepia aspoň poznámky o garantovanosti (ako nedávno na L7), alebo uvedie do výlukových oznamov, že dočasne neplatia vyznačené NP-spoje a tie aktuálne sa dajú zistiť tam a tam (DPMK.sk - zatiaľ zdá sa že nie, tel. na dispečing, iMHD ?)
http://www.ta3.com/sk/reportaze/51699_ke-takmer-desattisic-podpisov-pod-peticiou-zachranme-trolejbusy

Je pekne, ako sa pod clankom v casti "Súvisiace články" na striedacku dohanaju BB a KE na temu TD ?
Reply on: skipi #25498:
Nové cestovné poriadky máš už na hl. stránke, môj predpoklad sa nepotvrdil a odchody liniek 3, 7, 9 sú z Barce iné.
trolik na L72 - prvy gameboy meni intenzitu podsvietenia ako besny, druhy (nekartovy) svieti na cerveno, treti sa javi ze funguje, stvrtemu svieti displej, ale diodky cervena/zelena vobec, tzn. neoznacuje, piaty svieti na cerveno. Vonkajsi displej predny svieti, prvy bocny svieti, na druhom bocnom tma, na zadnom tma, na vnutornom tma. Viva DPMK, viva Stefan, VIVA LA m-TREST!

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.