Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Nodes #19884:
schválená je komunikácia alebo schválená je komunikácia s položením koľajníc ❓
Reply on: m2001 #19881:
Družba mala stáť na Nižnom Heringeši. Približne od Sečovskej cesty južne na vrchole kopca a na jeho východnom svahu. Avšak aj vzhľadom k geologickému podložiu kopca sa nezačalo s výstavbou - kuk na zosuv neďaleko splavu.
Električková trať z Krásnej mala viesť cez Družbu až po Sečovskú cestu, s ktorou by potom zišla späť na NO. Dnes je to už len utópia. ? ( Poopravte ma, ak je čosi nepresné. )
Reply on: redburger #19886:
Možno bude niekto vedieť upresniť kde to malo byť, na mape sa mi to veľmi nezdá...viem že ešte sa spomínal projekt "východné mesto", tiež však neviem presnú polohu na mape(asi v smere od furče smerom k jazeru), a ešte sídlisko nad kvp...celkovo v roku 2000 bol výhľad na 300 000 obyv. ? ok, už končím off topic tému ?
Reply on: redburger #19890:
V mojom pripade zohrava ulohu aj vztah k jednotilivym trakciam.
Reply on: Nodes #19888:
a za kolko to urobim tymi elinami a za kolko 27 ckou? taze tak ?
Reply on: Nodes #19883:
dufam, ze to nebude, ze co zastavka, to koruna ?
Reply on: redburger #19885:
Z Jazera na Maraton? Sedmickou s prestupom na dvojku. Doba cakania v sucasnosti + - 5 minut.
vravim, mne je na jazere super, busy mi ani netreba, ale naj eliny chodia castejsie, páč ked zrusite busy, znizi sa prepravna kapacita z jazera. a tiez by sa mohla upravit jazdna doba, uz ked je juzna trieda nova.a odveci by nebolo mať spoj cez opacke, lebo zasa neviem ako by som sa dostal na gympel napriklad. asi cez NO. ?
Reply on: m2001 #19881:
mne sa zdá, že to malo byť budovane až vzadu pri toryse kdesi a elina mala mať taky okruh, zrejme cez thc , druzba, az do krasnej, kde mala byt myslimze vozovna,.
Reply on: eMareq #19869:
ta dakujem pekne za taky system, ked to vobec nesedi, alebo je to o chlp napriklad s 27 alebo 19. ze ak nestiham 27 cku, ta mozem si pockat v sedle pol hodinu , abo vymyslat, ako sa dostanem napriklad na mmm, okrem deviatky , co je absurdita pri stave aky je.Kaslem ja 27cku a 19 ku na vazec, naj chodia tak, ako doteraz, ale nech su ich odchody nejak koordinovane s elinami.....
prestupovanie je v pohode, ale ne za situacie, ze ked mi ujde to, na co kcem prestupit, tak mam cakat pol hodinu.peace.
Reply on: m2001 #19881:
Uz som tu uvadzal, ze je schvalene vybudovanie prepojovacej komunikace Americkej triedy a Kostolianskej cesty s polozenim elektrickovych kolajnic. A rovnako tak som uvadzal aj to, ze pokial by elektricka mala viest len po Americkej triede, tak sa nevyriesi absolutne nic...Antabusy po hornej casti by jej odcerpavali cestujucich.
Reply on: Záchvat #19873:
Myslis, ze by pomohla prestupna tarifa? Ludia su velmi rozhyckani. Su zvyknuti na system liniek odvsadial vsade, ktory je im dlhe roky ponukany ci vnucovany. A co sa tyka samotnej prstupnej tarify, tak velmi pochybujem, ze to budu casove listky. Najpravdepodobnejsie je zavedenie systemu podla poctu zastavok.
Reply on: 5 #19866:
kedze mame najdebilnejsi DP na svete, reakcia na stav "situacia je zla" = zavedenie novej na H linky. take nieco ako posilnenie intervalov na problemovych linkach je asi kacirstvo, lebo som to este nezazil... bola vobec v poslednych ROKOCH nejaka linka posilnena? resp. zistovany ozajstny stav vytazenosti jednotlivych liniek pocas dna? preco sa vyhadzuju peniaze na vecerne supravy na L6 ked vozia 4och ludi?(ale hlavne ze v nedelu vecer ked sa vracaju studenti chodia sola) preco neuberu na linkach ktore nie su take vytazene a nepridaju na velmi vytazene linky? Povedzte mi kde je ten skryty problem, lebo tu taketo logicke a jednoduche riesenie bije do oci...
Reply on: TA #19878:
V ktorých miestach sa plánovalo s výstavbou Družby? Keď sme už pri nenaplnených projektoch, na THC mala Trieda priateľstva(americká) pokračovať oblúkom, cez nový most cez Hornád s pripojením na Kostoliansku, tým by sa vyriešil jednosmerný prístup na sídlisko a ktovie od veci by nebola ani spojka ED Lokomotíva-THC.. ? (keď už nie sú na nič peniaze aspoňže snívanie v rovine sci-fi je zadarmo ? )
Reply on: TA #19875:
No napriklad ? ? ?
Reply on: Záchvat #19873:
tak newiem preco by som mal nieco zabijat ale som obyvatel dolnej casti sidliska a vsetky spoje, ktore prechadzaju dolnou castou su podla mna optimalne vytazene...samozrejme zdvoraznujem ze len dolna cast...tam hore je to neunosne...
Reply on: eMareq #19869:
v súvislosti s vybudovaním sídliska Družba sa plánovalo potiahnuť ED južnejšie smerom do Krásnej, ale netuším ako hlboko. Možno napriek tomu, že sa Družba nevybudovala, by bolo pekné tých pár stoviek metrov koľajníc potiahnuť až do Krásnej, čím by sa L 13 od Nám. MMM mohla pokojne zrušiť a L 28 by chodila na trase Krásna - N. Myšľa. Taktiež by L 38 stratila význam, pretože by v podstate len kopírovala električkovú trať až po NO.
Reply on: Rogue man #19871:
ikarusov 280 mame ešte 28 kusov, a tento stav sa tak skoro nezmení:)
Reply on: Záchvat #19873:
prestupná tarifa by mala byť v " civilizovanom svete " samozrejmosťou a basta ❗
Reply on: peto5220 #19865:
prečo nie ❓ Krízová situácia si žiada krízové riešenie. Čo by si robil ty? Odstavil dopravu na THC ❓
A len tak BTW, kde si oparkoval busy, ktoré by smerovali na THC, na Prešovskej ❓

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.