Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 5 #19866:
kedze mame najdebilnejsi DP na svete, reakcia na stav "situacia je zla" = zavedenie novej na H linky. take nieco ako posilnenie intervalov na problemovych linkach je asi kacirstvo, lebo som to este nezazil... bola vobec v poslednych ROKOCH nejaka linka posilnena? resp. zistovany ozajstny stav vytazenosti jednotlivych liniek pocas dna? preco sa vyhadzuju peniaze na vecerne supravy na L6 ked vozia 4och ludi?(ale hlavne ze v nedelu vecer ked sa vracaju studenti chodia sola) preco neuberu na linkach ktore nie su take vytazene a nepridaju na velmi vytazene linky? Povedzte mi kde je ten skryty problem, lebo tu taketo logicke a jednoduche riesenie bije do oci...
Reply on: TA #19878:
V ktorých miestach sa plánovalo s výstavbou Družby? Keď sme už pri nenaplnených projektoch, na THC mala Trieda priateľstva(americká) pokračovať oblúkom, cez nový most cez Hornád s pripojením na Kostoliansku, tým by sa vyriešil jednosmerný prístup na sídlisko a ktovie od veci by nebola ani spojka ED Lokomotíva-THC.. ? (keď už nie sú na nič peniaze aspoňže snívanie v rovine sci-fi je zadarmo ? )
Reply on: TA #19875:
No napriklad ? ? ?
Reply on: Záchvat #19873:
tak newiem preco by som mal nieco zabijat ale som obyvatel dolnej casti sidliska a vsetky spoje, ktore prechadzaju dolnou castou su podla mna optimalne vytazene...samozrejme zdvoraznujem ze len dolna cast...tam hore je to neunosne...
Reply on: eMareq #19869:
v súvislosti s vybudovaním sídliska Družba sa plánovalo potiahnuť ED južnejšie smerom do Krásnej, ale netuším ako hlboko. Možno napriek tomu, že sa Družba nevybudovala, by bolo pekné tých pár stoviek metrov koľajníc potiahnuť až do Krásnej, čím by sa L 13 od Nám. MMM mohla pokojne zrušiť a L 28 by chodila na trase Krásna - N. Myšľa. Taktiež by L 38 stratila význam, pretože by v podstate len kopírovala električkovú trať až po NO.
Reply on: Rogue man #19871:
ikarusov 280 mame ešte 28 kusov, a tento stav sa tak skoro nezmení:)
Reply on: Záchvat #19873:
prestupná tarifa by mala byť v " civilizovanom svete " samozrejmosťou a basta ❗
Reply on: peto5220 #19865:
prečo nie ❓ Krízová situácia si žiada krízové riešenie. Čo by si robil ty? Odstavil dopravu na THC ❓
A len tak BTW, kde si oparkoval busy, ktoré by smerovali na THC, na Prešovskej ❓
Reply on: Rogue man #19862:
to akože myslíš, že nikde na svete nechodia busy s intervalom menším ako 5 minút. ?
Reply on: wrbi #19872:
Tak teraz si to zabil...

Re #19869 eMareq: Áno stačila by kyvadlovka a nielen tam. Ale najprv prestupná tarifa!!! Neviem čo tu stále riešite.
To isté sa týka aj súbehov trakcií. Cestujúci sa ti vytoto na ekologickú briku alebo trolej, keď ho budeš vydierať prestupovaním... bez tarifnej výhody.
Reply on: 5 #19866:
Ja som tahanovcan a nestazujem sa...mimochodom linku 53 mam najradsej lebo tam nechodi vela ludi... ?
kolko mame vlastne Ikausov 280 a cervenych karosiek...ich pocet sa asi redukuje... ????????????????????????????????
Reply on: redburger #19868:
to je R2...ta musi odniest mnozstvo ludi do prace...a tie prve dve chodia same (jedna)...aspon vcera...
Reply on: veteran #19861:
Ja by som privítal namiesto extra L51, preznačiť ju ako 53A (+ vyšmariť dve zastávky) a nevymýšľať X "akože nových liniek" v domnení, že nové číslo si cestujúci vyloží ako zlepšenie stavu. 😉

Re #19856 TA: Súhlas, stačila by čosi ako niekdajšia L36 ako kyvadlová doprava Krásna - Jazero a L28 skrátená po OC Važec. A prekvalifikovanie L38 na špičkovú linku (to zas nebude chcieť Šaca). Lenže skús niekomu vyhovoriť, keď chce mať "autobus priamo pred obývačkou", aby nebodaj nemusel prestupovať. 🙂 Dokonca niektorí Jazerčania si nárokujú, predĺženie jednej z L19 alebo L27 až po OC Važec len z toho dôvodu, že pri ceste na Južné nábrežie alebo späť musia prestupovať z električky (bŕŕŕ) resp. odchody sú nakonfigurované tak, že je to o chlp.

Ad množstvo liniek, môžte mať aj 200 liniek, ale keď vám budú jazdiť raz za dve - tri hodiny, tak to bude celé na PíeRDí. Dnes sa treba uberať smerom čo najmenej liniek s hustým intervalom. Nikdy nemerajte spokojnosť množstvom liniek.
Reply on: Rogue man #19862:
5 minut je vela? divaj sem : http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=3023ef2f302523ea&l=!r2-08&x=104857646081 ? ,hlavne ale štvrtu hodinu rannu ?
Reply on: TA #19856:
tak nemali by tu čo robiť, ako nemali, len potom adekvatne posilnit ED.
No myslim, ze JZR je na tom este lepsie ako kvp a hocktore sidlisko, a to prave vdaka elinam. zase aj damografickou strukturou je to dane. a sice pocet ludi v spicke a v sedle.. nemame taku hrbu mladych ako thc, ci kvp....ale to sa coskoro (par rokov) zmeni....
V kazdom prpade Tam kde je ED, nemaju busy co robit. to mas pravdu. Krasna a hutka, stacilo by kyvadlo, k važcu ? .
A tak ma napada, daco podobne by mohlo teoreticky klapat aj na THc. ale to len take fantasmagorie ?
Dianie okolo MHD na Ťahanovciach z pohľadu prezentácie ťahanovčanov v médiách vnímam asi takto:
Doprava je katastrofálna.
Zavádza sa nová linka 57.
Doprava je stále katastrofálna.
Zavádza sa ďalšia nová linka 51.
Doprava je stále katastrofálna.
Zavádza sa linka 39.
Doprava je ešte katastrofálnejšia.

Ale ja stále vidím niečo iné...
Včera aj dnes o 6:55 som videl 53-ku pri HM Tesco, smerujúcu z THC na Mier.
Včera aj dnes bola takmer p r á z d n a , vo vozidle 10 - 15 ľudí.
Je to skutočne katastrofa. Treba to ešte posilniť!!!
Reply on: TA #19858:
No ano ale ked sa niečo pokazy smer THC tak auta nepojdu do protismeru ?
Reply on: 280 #19855:
Ale autobus sa nepokazi tak často ale zato trolejbusu možu vypnut prud spadnu mu palice...
Reply on: Rogue man #19862:
to je keby keby. Tak dajme tomu 10 min.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.