tak nemali by tu čo robiť, ako nemali, len potom adekvatne posilnit ED.
No myslim, ze JZR je na tom este lepsie ako kvp a hocktore sidlisko, a to prave vdaka elinam. zase aj damografickou strukturou je to dane. a sice pocet ludi v spicke a v sedle.. nemame taku hrbu mladych ako thc, ci kvp....ale to sa coskoro (par rokov) zmeni....
V kazdom prpade Tam kde je ED, nemaju busy co robit. to mas pravdu. Krasna a hutka, stacilo by kyvadlo, k važcu ? .
A tak ma napada, daco podobne by mohlo teoreticky klapat aj na THc. ale to len take fantasmagorie ?
Dianie okolo MHD na Ťahanovciach z pohľadu prezentácie ťahanovčanov v médiách vnímam asi takto:
Doprava je katastrofálna.
Zavádza sa nová linka 57.
Doprava je stále katastrofálna.
Zavádza sa ďalšia nová linka 51.
Doprava je stále katastrofálna.
Zavádza sa linka 39.
Doprava je ešte katastrofálnejšia.
Ale ja stále vidím niečo iné...
Včera aj dnes o 6:55 som videl 53-ku pri HM Tesco, smerujúcu z THC na Mier.
Včera aj dnes bola takmer p r á z d n a , vo vozidle 10 - 15 ľudí.
Je to skutočne katastrofa. Treba to ešte posilniť!!!
a ako ked sa jedna pohne o 1min neskor a spomali ho nejaka zapcha havaria alebo semafor a druhy pojde rychlejsie tak pojdu 2 za sebou??? pat minut je velmi vela
vieš ty vobec daco o cestovani z THC rano ? 100% nevies ? Darmo 12 liniek. Tolko ich netreba. Staci zhustit inreval. Zlucit 51 a 53 tak aby jedna linka isla kazdych 5 min rano a poobede. Takisto 34 a 36. Vobec podla mna netreba tahat na THC tbusy. STACI LEN ZHUSTIT INTERVAL !!!
... takze zobud sa !
OMG dneska som isiel zo skoly v elektricke(T6) a ked uz bola pred zastavkou tak oproti isla KT8-512. nebolo by natom nic zle az nato ze jak som vystupil tak ta 512ka uz isla za zastavku kde som ja vystupi z T6. Co su v kosiciach dve 512ky??? ?
btw na Jazere nemajú busy čo robiť! Tak, ako vraví Nodes, " kde je električka, tam bus nemá čo robiť.
Veď len potiahnutie L 28 po ŽST je somarina, taktiež potiahnutie L 27 na Dneperskú, o zavedení L 13 v dnešnej podobe ani nehovoriac.
Systém minulých rokov s L 36 ( Važec - Krásna ) bol oveľa lepší než dnešné obsluhovanie Krásnej L 13.
"A keby sa pokazil ten "pavuk" na moste kde by išli autousy osobaky nakladaky..." A keby ze sa pokazi autobus na ceste, na moste - hocikde inde - co sa stane? Jednoducho sa obide a ide sa dalej. No asi by to bolo tak isto aj u troleja, ci? Takze nema problema. Pokazit sa moze vsetko a hocikde, nie len trolejbus a na moste ?
(Ale ako jedna z vyhovoriek preco nestaviat trolejovu trat na THC je to originalne, to treba uznat... ? )
Kto kontroluje DPMK? Napr. každá MČ má kontrolóra, existuje nejaká taká funkcia vo vzťahu k DPMK?
Ak by aj existovala, v DPMK by už dávno nemohlo byť to vedenie, čo tam je dnes. ?
Doplnim Ta trosku. Elektricka by mala viest po Americkej triede. Vrchna cast by mala byt obsluhovana antabusmi. Iste uznate, ze je to holy nezmysel. Kde je raz elektricka, tam antabus nema co robit. Lebo bude elektricke odcerpavat ludi. takze ked elektricka, tak aj po vrchnej casti. A to su velmi vysoke naklady. Trolejbus by stal mozno polovicu, mozno tretinu nakladov na elektrickovu trat. Co tak radsej trolejbus a za usetrene financie opravit a rekonstruovat ine useky v havarijnom stave? Alebo prepojenie Maratonu a stanice?
TA
Veď len potiahnutie L 28 po ŽST je somarina, taktiež potiahnutie L 27 na Dneperskú, o zavedení L 13 v dnešnej podobe ani nehovoriac.
Systém minulých rokov s L 36 ( Važec - Krásna ) bol oveľa lepší než dnešné obsluhovanie Krásnej L 13.