za stary trolik nepovazujem ziaden v KE, lebo zivotnost je 15 rokov a matematika ma nepusti lebo, este to je bude len 13 rok.
Predas najstarsie kusy to jest 15tr mas z nich maximalne 6 - 7 milionov. Vide ti to na rekonstrukciu jednej Kt8, stratis 2 vozi aby si urobil jeden. Tomu nevravim ekonomika, odhadujem ze mas do 17 rokov, lebo zaklady ekonomiky sa na skolach beru niekde okolo 3 rocnika. Myslim, ze nekupit jeden abus za 10 mil, je ekonomicky vyhodnejsie, lebo nemas co stratit ale iba ziskat. Za 2 nekupene Abus mas tak 20 mil, co by vystacilo na reko 3 kt8. Tak co je vyhodnejsie obetovat 2 existujuce trolejbusi a spravit 1 anakondu alebo nekupit este nevyrobene 2 Abus, usetrit tak 20mil a vrazit ich na 3 reko Anakond.
A ak mi na to niekto odpovie, ze je to maximalny nezmysel co som napisal, tak je absolutny gumokolofil, ktory je hodny na navstevu ustavu pre psychicke poruchy v Semsi
Blava ma 3 NP bus, 1x trolejbus a caka ich teraz dodavka 20 nizkopodlaznych abus.
kwerty a spol : Trolejbusova doprava a vozovy park je v ovela lepsom stave ako elektricky. Ja nechcem zhadzoat elektricky, som za ne ale nie na ukor trolejbusky ale treba obmedzovat Abus. Oni pozieraju peniaze, ktore by mohli docielit zlepsenie elektrickovej trakcie. Kazdy novy autobus, je 1 rekonstrukcia elektricky.
Co sa tyka upadku trolejbusky, nie je to kvoli jej nespolahlivosti, ale kvoli tomu, ze mesto setri, kde sa da, preto nam stoja niektore trolejbusy vo vozovni. Dostavanim trate na moyzeske a pripadne Tahanovciach, dostane trolejbusova doprava vyborny odrazovy mostik. Na svoj rozvoj.
Elektricky sa tu zanedbavaju od 1989 a tych par pseudo rekonstrukcii ju nevykupi, ani reko KT8, si nikto nevazi, vid co pisal Shorty, nema to ani 40000 km a uz nefunguje sklzovka, chybaju stolicky, nekuria poriadne atd.. Myslim, ze chyba je v prevadzke elektriciek, lebo na to kaslu. Na rozdiel od trolejbusky, kde je o trolejbusi postarane lepsie ako o Abus. trolejbus je ale brzdeny ludskou hlupostou, ktora si vymysla nezmyselne predpisi, ktore porusuju drahovy zakon.
ZAVER : elektricky a trolejbusi su buducnostou kosickej nosnej ekologickej dopravy. A treba ich presadzovat na ukor Abus.
Elektricka na Tahanovce nema zmysel pokial nebude celoplosne riesena pre sidlisko a zlo zastavbou sidliska je to strasne ekonomicky narocne. Trolejbus je na Tahanovce ako stvoreny a ekonomicky o 3/4 menej nakladnejsi ako zavedenie elektriciek na sidlisko. Usetrene peniaze sa daju vrazit na reko trati a samotnych elektriciek, z modernizacio vyzbroji s rekuperaciou.
Obávam sa, že TD sa môže oveľa rýchlejšie a hlavne lacnejšie zachrániť, ako zdevastovaná ED. Zvýšiť rýchlosť, dotiahnuť trolej na Ťahanovce, zrušiť súbeh s autobusmi...
Tu nejde ani o nejaké ventilovanie sa, ale skôr o to, že si tu hodil dosť dobrá nezmysel. Neviem ako Ti to ostatní ešte majú vysvetliť, aká je hodnota týchto trolejbusov a koľko by stála nová električka.
Tvoj návrh je asi taký aktuálny, akoby sa niekto rozhodol predať päť ojazdených Škodoviek 120, aby si sa ne mohol kúpiť nové Audi. Veď je to jasné, že mu tých Škodoviek nepostačí ani dvakrát toľko.
Čiže ešte raz - predaním 27 trolejbusov sa zbavíš 27 jazdyschopných vozidiel bez možnosti ich niečím nahradiť.
pri takých ludoch ako si ty, ED nema žiadnu budúcnosť.......vôbec nechapeš o čom točíš chlope......TD sa na ED nemôže chytať ani zdaleka.......a či už rozlohou alebo pokrytím mesta.....tak čo je pre teba vyhodnejšie tu modernizovať? 2 linky kde jedna kopiruje druhú až na malú odchylku na KVP? alebo ED, ktora ma pokrytú veľkú časť KE (7 liniek)+ zabezpečuje zvoz a rozvoz do USS (8 eRiek)?
dalej BMko....ja som nepovedal že za predaj trolikov sa sfinancuje cela obnova ED......ale časť penazí by sa mohla ziskať aj z predaja starych trolíkov........nabudúce sa skus opytať ako som myslel svoj príspevok ak si nie si istý, lebo potom píšeš zbytočné slohy a väčšinou bludy. Pekny den prajem
Nechajte trolejbusy tak jak su koniec koncov ich predanim by dost dopadla doprava na KVP, tahaky a furcu, elektriciek je tiez dost a vsetky plne funkcne zato ze podaktore maju este kremovo cerverny nater netreba ich hodit do kosa, ja by som bol za elektrickove metro ako za tuningovanie elektriciek a pritom predavanie trolejbusov ? .Mne sa to asi lahko hovori ale vidim ako kazdy den idem elektrickou a cez tie schody sa predieraju stare babicky, NP elektriciek je zatial malo ale pozrite sa na blavu, tam nemaju zadnu NP a ani NP autobusy a su spokojny ?
BMko&Nodes&TA: bohužiaľ asi si začínate uvedomovať že trolejbuska pomaličky zaníka... Tým, že sa na mne a na Irisákovi vyventilujete nič nedosiahnete. Smola. Autobusy boli sú a aj budú, ale trolejbusy nie... ? ? ?
za peniaze ziskane predajom tych trolikoch by si moc elektriciek nenakupil.a elektrickova doprava ma aku buducnost?sak po jazwere som sa v erke vozil vcera 33 km/h, schvalne som kukol na tachometer.ani v ED sa dokoopy nic nerobi.
Ďakujem, ďakujem. ? Asi si len málo kto všimol že Trolejbusy v KE sú len fraška. V pohode by som privítal obnovenie starej dobrej ikarusovej 30tky z KVP na LINGOV. Myslím si že nové električky by boli užitočnejšie (za peniaze získané predajom 27 ks trolejbusov). V KE trolejbusová doprava nemá budúcnosť a je nenormálne pomála. ?
PS: myslim, ze poriadnu rekonstrukciu este asi nevidel nikto z nich. I ked Modka je taka pseudo rekonstrukcia. Zanechanie vyzbroje, pseudo opieskovanie skrine, namontovane polpantografu LEKOV, popripade novej podlahovej gumy a sedadiel CIEB. Nie je rekonstrukcia to je len rozsirena VP alebo inac povedane CO.
Pod pojmom reko : Kompletne opieskovanie skrine, popripade novu skrinu, kontajner z vyzbrojou (ktory je drahsi nez pseudo rekonstrukcia 337, 361), polpantograf(nemusi, ale pre pohodlnost ), rucny radic, vynovenie pultu vodica, elektricky naklapane zrkadla, nove kurenie, interier, info system (funkcny podotykam), nove bezpecne dverne mechanizmi, obnovene madla, nie stetkou natierane, funkcny zadny panel, mozno aj kotucove brzdy atd....
Pseudo reko Anakondy tiez ziadna vyhra. Okrem novych tlacidiel, stredneho clanku, teraflexu, sedadiel, info systemu, ktory skoro nefunguje a poloautomatickym zberacom. Ani ten rucny radic vodicovi nedopriali, pricom vacsina vozov z TV3 ma rucny radic.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
BMko
kwerty a spol : Trolejbusova doprava a vozovy park je v ovela lepsom stave ako elektricky. Ja nechcem zhadzoat elektricky, som za ne ale nie na ukor trolejbusky ale treba obmedzovat Abus. Oni pozieraju peniaze, ktore by mohli docielit zlepsenie elektrickovej trakcie. Kazdy novy autobus, je 1 rekonstrukcia elektricky.
Co sa tyka upadku trolejbusky, nie je to kvoli jej nespolahlivosti, ale kvoli tomu, ze mesto setri, kde sa da, preto nam stoja niektore trolejbusy vo vozovni. Dostavanim trate na moyzeske a pripadne Tahanovciach, dostane trolejbusova doprava vyborny odrazovy mostik. Na svoj rozvoj.
Elektricky sa tu zanedbavaju od 1989 a tych par pseudo rekonstrukcii ju nevykupi, ani reko KT8, si nikto nevazi, vid co pisal Shorty, nema to ani 40000 km a uz nefunguje sklzovka, chybaju stolicky, nekuria poriadne atd.. Myslim, ze chyba je v prevadzke elektriciek, lebo na to kaslu. Na rozdiel od trolejbusky, kde je o trolejbusi postarane lepsie ako o Abus. trolejbus je ale brzdeny ludskou hlupostou, ktora si vymysla nezmyselne predpisi, ktore porusuju drahovy zakon.
ZAVER : elektricky a trolejbusi su buducnostou kosickej nosnej ekologickej dopravy. A treba ich presadzovat na ukor Abus.
Elektricka na Tahanovce nema zmysel pokial nebude celoplosne riesena pre sidlisko a zlo zastavbou sidliska je to strasne ekonomicky narocne. Trolejbus je na Tahanovce ako stvoreny a ekonomicky o 3/4 menej nakladnejsi ako zavedenie elektriciek na sidlisko. Usetrene peniaze sa daju vrazit na reko trati a samotnych elektriciek, z modernizacio vyzbroji s rekuperaciou.