Na tejto fotke http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&u=f4f0f0edf4f0f0f2&no=1&id=27302aeef1f021f2f2f5f321 som si všimol, niečo divné pod kolesami. Je to nejaká zábrana, ktorú musia dávať vodiči na konečných?
Samozrejem výstavba dialníc prebieha naďalej podľa plánu. Ale aj tak ich budú mať skôr ako my. Teda neviem kedy to chcú naši dokončiť, ale určite neskôr. Neviete kedy?
: "To že nesvieti červená neznamená, že nebude svietiť zelená"
Ešte že nešlo nijaké auto, bo by bol veľký karambol.
Peter
Ak zoberieme do uvahy, ze pracuju napr na 3 smeny , tak je ich okolo 13 na smene a kedze chodia po troch, tak to je 4 az 5 skupin.
Okrem toho mnohi takmer vzdy vysedavaju na zel. stanici v L6. A ani neopustia tuto linku, ale vozia sa s nou.
Ja som uz takmer rok nestretol ziadneho revizora, a to cestujem denne aj 4 krat.
A navyse, kosickych revizorov spozna zdialky aj poloslepy, Tu trojku, co na zastavke spolu klebeti s malymi kabelkami na pleci.
Minule som ich videl na nam. oslob., prisiel bus 20, jedna z nich chcela nastupit do toho busu, a ta druha hned sa ozvala: Maj rozum, na 20-ku sa neoplati. Pockame na 16 alebo 30.
Chcel by som vidiet revizorku na L11. To je nerealne.