Reply on: S499.1023 #1894:
Veď iste, ja si to tiež myslím. DPMK aj eviduje 15m autobusy ako 1,3 násobok sóla a kĺbové ako 1,5 násobok.
O 15:40 sme došli s minútovým meškaním na zastávku SOU dopravné, do vozidla pristupuje ďalší tucet ľudí. Na konečnej OC Optima zastavujeme o 15:45, avšak o 15:47 má odtiaľ odchod spoj linky č. R2z. O chvíľu aj prišla T6 #604, ktorá musela chvíľu počkať, kým prejde 508 cez úvrať. Na zastávke stojí a vrátane mňa nastupuje presne 40 ľudí. Pomer študentov ku zákazníkom Optimy je 1:3. Keď po zavretí dverí o 15:46 prešiel do predného článku, niektorí na mňa nedôverčivo zahľadeli. Pochopil som, že ide zrejme o čiernych pasažierov.
PvvS
Ono to opatreni ma sice na prvni pohled hlavne minusy, ale na druhe strane i plusy.
Vymahatelnost pokut je dost spatna, i pres zavedeni jistych zakonnych prostredku.
Jde hlavne o prevenci. Tudiz i kazdej ridic ci jinej zamestnanec , kterej pojede na/ze smeny bude ve voze fungovat jako vystraha.
Nejde prece o to povozit nektery nase spoluobcany zadarmo a pak se z nich pokouset vyrazit penize za pokutu, kdyz stejne nemaji nic nez igelitku flasek , nebo jako se ji pokouset vyrazit z topinek , ktery stejne nezaplatej.
POkud by nejezdili zadni cerni pasazeri , da se usetrit podstatne vic.