Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Nodes #18327:
ale Ikarusy 280 sú ťahúne košickej MHD.
OFF TOPIC: si zaokovaný na ICQ ? TOPIC ON ?
Reply on: TA #18325:
Zaujal ma ten text. Ze sa chysta nove oplechovanie? Cize mieni jazdit este niekolko rokov? Naco do roku 2008 teda avizovali umysel kupit 56 novych antabusov, ked nemienia vyradit 14 rocne vozidla?
Reply on: TA #18325:
trochu pritiahnuté za vlasy. Jasné, že 82 je starší ako 85. 4085 r.v. 1992 a 4082 r.v. 1990 ?
Reply on: redburger #18311:
Vidis a ja uprednostnujem elektricky. To, ako vyzeraju, v akom su stave, je dosledok systematickej snahy zodpovednych presvedcit ludi o ich nevyhodnosti.
Reply on: mafo #18322:
Pokiaľ nemáš problém, tak buď ticho. Ak ťa zablokuju, podaj trestne oznamenie na iMHD, že ťa neprávom blokujú a diskriminujú. A Gajdošovi daj pokoj. Navrhujem novú tému. ---->>WHITE TEA?
Reply on: Qwertyman #18320:
ani nie, totuz dovod banu malo nieco spolocne s p. Gajdosom ml., presne znienie si nepamatam, odkazujem sa na prispevok #16709
ak sa jedna o nedorozumenie, tak sa za moju poznamku ospravedlnujem
Reply on: redburger #18313:
Kurenie v dopravnych prostriedkoch pohananych el. energiou musi byt dovolene. Vodic o tom nerozhoduje a "stupen kurenia" je vycapeny na dispecerskych stanovisitach. Dufam ze to chapem spravne. Ak nie opravte ?
Reply on: mafo #18317:
ja som pán Gajdoš. Máš nejaký problém ? ? ? ? ☠
Reply on: TA #18314:
šestky končia podľa CP na Námestí osloboditeľov. Keď maju dlhšie prestávky, napr 40 min., dispečer posiela na Hotel Strojár. Je tam dosť miesta. Dnes o 16.45 tam stali dvojička T3 KT a sólo T6. V pohode....
to Furčan : sorry ja som si tu(tie) spravu(y) nevsimol , lebo mi to označilo ako SPAM.
A kedy si na ICQ? Lebo ja keď si ho zapnem tak furt si offline....... ?
Reply on: Irisb #18267:
som taktiez rad ze konecne mozu aj antikaci prispievat, aj som obcas chcel nieco napisat ale rozbiehat nejaky tunel koli tomu sa mi bohuzial nechcelo
ale aj tak si dovolim jednu technicku poznamocku, bojim sa ze nas neodbanovali, ale antik menil svoje IP adresy 😉 www.whatismyip.com .. povodne 62.65.180.254
Len dufam ze pan Gajdos ci ako to bolo sem tak skoro nezavita

ok, a teraz trosku k veci, zda sa mi alebo vodici zacinaju mat radi kvalitnu hudbu ?:) uz dva troleje som videl s pomerne kvalitnymi autoriadiami ?
Reply on: redburger #18311:
prečo by mal cestujúci uvítať radšej jazdu busom než električkou ❓
Reply on: eMareq #18312:
Súpravy T3 (T6?) "by mali môcť" jazdiť aj normálne, ale to by sme nesmeli mať zbalkanizované vozne neschopné riadenia (v súprave) zo zadného pomocného stanovišťa, že áno...
Reply on: eMareq #18312:
aj ja ked som vcera cakal na L 6 na NO, tak so si vsimol, ze prisla prazdna smerom od Juznej triedy. Tak vlastne kde sa otaca L 6?
a este,co as tyka toho kurenia v prostriedkoch mhd, ako je to?
to sa nesmie , alebo to nefunguje? stalo sa mi, ze v jednej brike som sa potil a ked som isiel dnes zo skoly, tak o dva stupne v nej bolo teplejsie ako von..... aspon tak kurit by sa mohlo, ze clovek ked nastupi, ma pocit ze aj vosiel do dopr, prostreidku, nie len do zavetria...... i ked niekedy ani to, bo taha cez dvere a specialne 280 - cez dvere a aj cez harmoniky asik,co ale netvrdim ?
Včera som videl dve vozidlá na L6 stojace až na Hoteli Strojár, lebo na NO to bolo husté. Rozmýšľam či by sa tam L6 počas výluky nemohla potiahnuť. Aspoň by priamo spojila obe nemocnice, neotáčalo by sa v triangli, mohli by jazdiť súpravy aj 2xT3 či 2xT6.
Reply on: TA #18310:
ech jaj, sajns fikšn ? sak pozri ako vyzera ED dnes, totalne na figu.to čo je treeba dat dokopy, trate aj s vozovym parkom. a potom niekedy ED na tahaky. osobne by som bol za rozsirovanie ED, ale jednak z financnych dovodov som skepticky, to sme vsetci asi, a este si myslim, ze cestujuci viac uvita bus. aspon v dnesnej dobe ja ak nemusim, brikou nejdem...... teda da sa... na namestie, ale inam su trasy dlhe, nepohodlne..... no neviem... ED ma co robit aby nebola pre cestujucich len z nudze cnost.... ?
Reply on: BMko #18309:
v akých 2 trasách?

Moju predstavu (? ) som tu už viackrát spomínal. Električka po Americkej triede a trolejbusy ako doplnok by chodili po Azijskej triede a Europskej triede ( prípadne aj po Austrálskej triede, ak by sa Tahanovce dalej rozširovali na sever ).
Teraz ma však napadla ešte skvostnejšia myšlienka : čo ak by električka pod Azijskou triedou išla v podzemí? ?
Reply on: TA #18307:
Investicia na zabezbecenie kvalitne elektrickovej dopravy na Tahanovciach je otazkou strasne velkej investicie. Spodna vetva na Americkej triede je totiz maximalne nepostacujuca pre sidlisko takych prepravnych potrieb. Osobne som za vystavbu trolejbusovej trate v dvoch trasach, ktore budu mat o vial ako 1/3 mensie investicne naklady.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.