Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
a este,co as tyka toho kurenia v prostriedkoch mhd, ako je to?
to sa nesmie , alebo to nefunguje? stalo sa mi, ze v jednej brike som sa potil a ked som isiel dnes zo skoly, tak o dva stupne v nej bolo teplejsie ako von..... aspon tak kurit by sa mohlo, ze clovek ked nastupi, ma pocit ze aj vosiel do dopr, prostreidku, nie len do zavetria...... i ked niekedy ani to, bo taha cez dvere a specialne 280 - cez dvere a aj cez harmoniky asik,co ale netvrdim ?
Včera som videl dve vozidlá na L6 stojace až na Hoteli Strojár, lebo na NO to bolo husté. Rozmýšľam či by sa tam L6 počas výluky nemohla potiahnuť. Aspoň by priamo spojila obe nemocnice, neotáčalo by sa v triangli, mohli by jazdiť súpravy aj 2xT3 či 2xT6.
Reply on: TA #18310:
ech jaj, sajns fikšn ? sak pozri ako vyzera ED dnes, totalne na figu.to čo je treeba dat dokopy, trate aj s vozovym parkom. a potom niekedy ED na tahaky. osobne by som bol za rozsirovanie ED, ale jednak z financnych dovodov som skepticky, to sme vsetci asi, a este si myslim, ze cestujuci viac uvita bus. aspon v dnesnej dobe ja ak nemusim, brikou nejdem...... teda da sa... na namestie, ale inam su trasy dlhe, nepohodlne..... no neviem... ED ma co robit aby nebola pre cestujucich len z nudze cnost.... ?
Reply on: BMko #18309:
v akých 2 trasách?

Moju predstavu (? ) som tu už viackrát spomínal. Električka po Americkej triede a trolejbusy ako doplnok by chodili po Azijskej triede a Europskej triede ( prípadne aj po Austrálskej triede, ak by sa Tahanovce dalej rozširovali na sever ).
Teraz ma však napadla ešte skvostnejšia myšlienka : čo ak by električka pod Azijskou triedou išla v podzemí? ?
Reply on: TA #18307:
Investicia na zabezbecenie kvalitne elektrickovej dopravy na Tahanovciach je otazkou strasne velkej investicie. Spodna vetva na Americkej triede je totiz maximalne nepostacujuca pre sidlisko takych prepravnych potrieb. Osobne som za vystavbu trolejbusovej trate v dvoch trasach, ktore budu mat o vial ako 1/3 mensie investicne naklady.
Reply on: TA #18307:
Najmä tou spodnou vetvou, hehe. Na Ťaháky v dnešných podmienkach jednoznačne trolejbus. Investične lacnejší variant ako el. trať a aj tie všetky trolíky by našli uplatnenie.

Čo sa týka koordinácie liniek, voľakedy dávno to bolo riešené tak, že 20' int. bol podelený medzi 3 linky na 6' - 7' - 7'. Takže trebárs z Lokomotívy sa po NMM jazdilo každých (6÷7)', čiže interval sa na spoločných úsekoch zrovnomernil.
Reply on: tbus #18306:
na tvojom mieste by som sa radšej tešil na jazdu električkou na Ťahanovce ( raz v budúcnosti ) ?
Reply on: TA #18305:
Ja by som sa vozil trolikmi, ale smola, ze na L34 nechodia. Ach. Strasne je to. Ooooo. Mhm. Preco asi? No neviem.
Ale vazne.
Inac, linky 53 a 51 su max. vytazene, mozem spravit aj fotky ked chcete
Reply on: trolik71 #18300:
pri cestovaní z a na Furču treba preferovať trolejbusy ?
Reply on: tbus #18303:
nuž to bude asi ta nova databaza co tu avizoval solaris. maniak ? ?
Reply on: trolik71 #18300:
Napis do lamparne, oni to vyriesia
608 a 609 maju nezvycajne siroke cislo linky na displeji ?
Reply on: trolik71 #18300:


Vies preco? Citaj:
1. Sidlisko Dargovských hrdinov ma nizsi pocet prepravenych osob pocas spickovej hodiny ako Sidlisko Tahanovce.
4. Ponukana kapacita v spojoch na Furcu dnes je postacujuca (napr spoje linky 18 smer Nam. osloboditelov su plne len zhruba z polovice), ale to vsetko uz nie je problem cestujucich, ale dopravcu. Ludia si len hladaju spoje, ktore ich rychlo odvezu tam, kam potrebuju..
2. Nechci mat linku akou je 53jka, ktora Ta odvezie len po Namestia a nikam inam. 55-tka robi aspon velky mestsky okruh, no jej vyuzitie v okoli novej nemocnice je narozdiel od Furce minimalne.
3. Clankovych busov je nedostatok a ak by aj nejake boli k dispozicii, v prvom rade by sa pouzili na posilnenie inych liniek, nie expresnej 55-tky.

Riesenie - komplexma zmena linkoveho vedenia suvisiaca s prechodom k prestupnej tarife.
a inac tesim sa na "brickovu" linku 1 (pocas vyluky) a na "busovu" 39. ? ☺ ?
hej,
nemohli by chodit dlhe 55-ky aspon v rannej spicke??? ved ludia tam chodia natlaceni ako sardinky.
preco potom chodia dlhe 53??? tiez chodi zo sidliska TAHANOVCE na to iste sidlisko TAHANOVCE tak isto ako 55 FURCA a FURCA. PROSIM ? ? ? ? ? ?
Reply on: Furčan #18298:
Napíš na podnik. dpmk@dpmk.sk ?
prečo linka X smerom na NO nezastavuje na električkovej zastávke na Sennom trhu, ale ma zvlášť spravenú zastávku pred šaleným domom (všeobecná poisťovňa)
Skuska ci mi ide prispievat.....lebo to neslo. ?
Reply on: Furčan #18295:
L 14
ktorá linka používa zastávku "SEVER-CHRASTIE" ?
Malý prieskum vyťaženia posledných spojov L 2 pred výlukou :
- posledný odchod zo Štadióna Lokomotívy 14. 11. 2005 o 22.50 : 0 cestujúcich medzi zastávkami Stará radnica a Hlavná pošta;
- posledný odchod zo Žel. stanice 14. 11. 2005 o 22.52 : 1 cestújuci medzi zastávkami Hlavná pošta a Stará radnica.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.