a este,co as tyka toho kurenia v prostriedkoch mhd, ako je to?
to sa nesmie , alebo to nefunguje? stalo sa mi, ze v jednej brike som sa potil a ked som isiel dnes zo skoly, tak o dva stupne v nej bolo teplejsie ako von..... aspon tak kurit by sa mohlo, ze clovek ked nastupi, ma pocit ze aj vosiel do dopr, prostreidku, nie len do zavetria...... i ked niekedy ani to, bo taha cez dvere a specialne 280 - cez dvere a aj cez harmoniky asik,co ale netvrdim ?
Včera som videl dve vozidlá na L6 stojace až na Hoteli Strojár, lebo na NO to bolo husté. Rozmýšľam či by sa tam L6 počas výluky nemohla potiahnuť. Aspoň by priamo spojila obe nemocnice, neotáčalo by sa v triangli, mohli by jazdiť súpravy aj 2xT3 či 2xT6.
ech jaj, sajns fikšn ? sak pozri ako vyzera ED dnes, totalne na figu.to čo je treeba dat dokopy, trate aj s vozovym parkom. a potom niekedy ED na tahaky. osobne by som bol za rozsirovanie ED, ale jednak z financnych dovodov som skepticky, to sme vsetci asi, a este si myslim, ze cestujuci viac uvita bus. aspon v dnesnej dobe ja ak nemusim, brikou nejdem...... teda da sa... na namestie, ale inam su trasy dlhe, nepohodlne..... no neviem... ED ma co robit aby nebola pre cestujucich len z nudze cnost.... ?
Moju predstavu (? ) som tu už viackrát spomínal. Električka po Americkej triede a trolejbusy ako doplnok by chodili po Azijskej triede a Europskej triede ( prípadne aj po Austrálskej triede, ak by sa Tahanovce dalej rozširovali na sever ).
Teraz ma však napadla ešte skvostnejšia myšlienka : čo ak by električka pod Azijskou triedou išla v podzemí? ?
Investicia na zabezbecenie kvalitne elektrickovej dopravy na Tahanovciach je otazkou strasne velkej investicie. Spodna vetva na Americkej triede je totiz maximalne nepostacujuca pre sidlisko takych prepravnych potrieb. Osobne som za vystavbu trolejbusovej trate v dvoch trasach, ktore budu mat o vial ako 1/3 mensie investicne naklady.
Najmä tou spodnou vetvou, hehe. Na Ťaháky v dnešných podmienkach jednoznačne trolejbus. Investične lacnejší variant ako el. trať a aj tie všetky trolíky by našli uplatnenie.
Čo sa týka koordinácie liniek, voľakedy dávno to bolo riešené tak, že 20' int. bol podelený medzi 3 linky na 6' - 7' - 7'. Takže trebárs z Lokomotívy sa po NMM jazdilo každých (6÷7)', čiže interval sa na spoločných úsekoch zrovnomernil.
Ja by som sa vozil trolikmi, ale smola, ze na L34 nechodia. Ach. Strasne je to. Ooooo. Mhm. Preco asi? No neviem.
Ale vazne.
Inac, linky 53 a 51 su max. vytazene, mozem spravit aj fotky ked chcete
Vies preco? Citaj:
1. Sidlisko Dargovských hrdinov ma nizsi pocet prepravenych osob pocas spickovej hodiny ako Sidlisko Tahanovce.
4. Ponukana kapacita v spojoch na Furcu dnes je postacujuca (napr spoje linky 18 smer Nam. osloboditelov su plne len zhruba z polovice), ale to vsetko uz nie je problem cestujucich, ale dopravcu. Ludia si len hladaju spoje, ktore ich rychlo odvezu tam, kam potrebuju..
2. Nechci mat linku akou je 53jka, ktora Ta odvezie len po Namestia a nikam inam. 55-tka robi aspon velky mestsky okruh, no jej vyuzitie v okoli novej nemocnice je narozdiel od Furce minimalne.
3. Clankovych busov je nedostatok a ak by aj nejake boli k dispozicii, v prvom rade by sa pouzili na posilnenie inych liniek, nie expresnej 55-tky.
Riesenie - komplexma zmena linkoveho vedenia suvisiaca s prechodom k prestupnej tarife.
hej,
nemohli by chodit dlhe 55-ky aspon v rannej spicke??? ved ludia tam chodia natlaceni ako sardinky.
preco potom chodia dlhe 53??? tiez chodi zo sidliska TAHANOVCE na to iste sidlisko TAHANOVCE tak isto ako 55 FURCA a FURCA. PROSIM ? ? ? ? ? ?
prečo linka X smerom na NO nezastavuje na električkovej zastávke na Sennom trhu, ale ma zvlášť spravenú zastávku pred šaleným domom (všeobecná poisťovňa)
tbus
Ale vazne.
Inac, linky 53 a 51 su max. vytazene, mozem spravit aj fotky ked chcete