Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: BMko #17833:
Nekupujeme, lebo ak si si precital zvitazila najnizsia cena. Skoda ze uz nikto nepozera aj na kvalitu....

V tejto suvislosti, a to som uz spominal po navrate z Prahy, musim uviest skandal ktory prehrmel v Hradci Kralove. Chalani z Ciech by mozno vedeli viac, ja som to len tak okrajovo zachytil v hlavnych vecernych spravach CT. Slo o to, ze novinari sami a neskor aj so suhlasom riaditela DP Hradca Kralove sfalsovali cipovu kartu na jeho meno (riaditelove) a ten falzifikat nerozoznal ani expert zo Ziliny ani samotny informacny system. Teda mne to vychadza tak ze ak sa ozaj zavedie zilinsky system, tak Ti sikovni mozu veselo jazdit zadarmo bez toho aby niekto na to prisiel.
V zavere sa riaditel DP podakoval pred kamerami novinarom za to ze podniku usetrili velke miliony...
? ? ?
Reply on: VILL #17832:
Co mam k tomu napisat? asi len tolko co tu vravim uz dost dlhu dobu, Dutko je silou mocou pre EmTest. Plne verim tomu emailu, ktory dosiel. V KE sme kupovali do prostriedkov MHD transparenty a palubne pocitace BUSE, ktore teraz chce silou mocou kompletne vymenit a nahodit namiesto toho system, ktory je na trhu na najnizsej urovni. Preco nepokracujeme v dokupeni BUSE technologie + FS software?
Reply on: eMareq #17830:
Keďže 1.november vyšiel na utorok a veľa ľudí si v pondelok vzalo dovolenky, bolo možné predpokladať rovnomernejšie rozloženie náporu pozostalých na 4 dni. Možno preto sa extra spoje navyše nepridali.
Reply on: Nodes #17829:
Na čosi v trase osmičky si pamätám aj ja (aj keď spoje očíslované ako L8 si nepamätám - nejaká extra doprava).
Reply on: eMareq #17827:
Dobre sa paamtam, ze minuleho roku jazdila jednotka aj osmicka?
Reply on: KVKV #17817:
Plzen poslala na prestvabu jednu dvojicu T3 a vratit by sa malo jedna KT3 ?
Reply on: yeti #17825:
Zdá sa mi, že minulý rok chodili nejaké extra cintorínske spoje. Netvrdím, že by tento rok boli potrebné, lebo nepoznám situáciu u AD, ale u ED nechodili vozidlá počas víkendu narvaté. Chcem sa Vás spýtať, kedyže sa spraví poriadok 27 a 34? Mal som informáciu, že sa všetko spravilo, len to bolo treba uviesť do praxe.
Reply on: Dopravák #17761:
Samozrejme že sa vôbec necítim dotknutý. Neprispievam len preto, lebo nestíham. Ide mi o názory na všeobecné aj konkrétne problémy organizácie MHD v Košiciach a nejaký ten úlet citov, ak sa niekomu podarí, absolútne neberiem do úvahy, to sa v zápale boja môže stať hocikomu. Vlado Š. ma síce bráni (lebo ma za tie roky občasných debát troška pozná a zrejme vie, že to nemyslím zle, aj keď sa nie vždy zhodneme), ale to netreba (aj keď ďakujem).
A mňa presviedčať nie je nutné (a nakoniec ani ľahké), podpisy na rozhodnutiach o zmenách patria iným rukám ako mojim. Ale som za čo najslobodnejšiu súťaž názorov, je to v prospech veci.
Reply on: eMareq #17800:
V pondelok 1. 11. 2005 by 12-ky mali byť článkové a nie 15 m-ové.
Reply on: KVKV #17816:

A zabudol som - túto diskusiu už pozerá aj veľká časť kompetentných na rôznych úrovniach, ani by ste neveril. A je tu viac priestoru, odbornejšia zostava a rozhodne nezávislejšie prostredie ako u väčšiny možných médií, takže tu je to celkom dobré miesto na diskusiu. Odpovede kompetenetných tu zrejme ťažko nájdete, ale buďte si istý, že toto fórum už začína vplývať na konanie zodpovedných (tí „lepší” tu sú ochotní načerpať infomácie a prípadne sem-tam aj zmeniť názor a tí „horší” sa možno stanú opatrnejšími...).
Vďaka mládeži za toto fórum (aj keď má svoje muchy, ale veď nič nie je dokonalé), podľa mňa má zmysel, a nie malý.
Reply on: elektrickar #17814:

Dačo by sa našlo, ale len vytlačené, neviem, ako by to po naskenovaní vyzeralo. Keby sa Vám chcelo, stavte sa niekedy u mňa, popozeráte a môžeme čo-to dať do kopírky (zdarma, samozrejme, keď toho nebude priveľa kusov, inak papier). Ak áno, tak predtým zavolajte (6407410, pracovné dni 6.00-16.00).
Reply on: KVKV #17816:
O angažovaní sa za správnu vec aj za cenu osobného rizika viem za tie roky (ale najmä za posledné obdobie) svoje a s predsedom OO č. 2 som už neraz diskutoval, takže si dovolím tvrdiť:
1. Nie je vždy isté, že si príslušní „vyšší” potrebnosť odborníka uvedomia skôr, než ho vykopnú, takže úplne bezbrehá odvaha nie je celkom namieste.
2. Odborová organizácia č. 2 pri DPMK nie je celkom to pravé orechové, pretože tam občas chýba brzda a v boji za dobrú vec sa nastoľujú aj mnohonásobne prehnané požiadavky, ktorých aplikácia by dopravcu položila na lopatky.
Tak som si sadol k fóru, že sa idem vyjadriť k najstaršiemu podnetu na mne blízku tému ... - a prišiel som na to, že je na strane 24 od konca. Takže konštatujem, že sa vzdávam a že to budem brať len od konca, čo posledné zaujímavé sa šustlo. Všetkým, čo čakali, že budem na ich príspevok reagovať, sa ospravedlňujem, nezvládal by som to časovo. Ak niekomu môj názor na jeho príspevok naozaj chýba, nech ma pourguje (stačí číslo príspevku).
Reply on: KVKV #17819:
Nepopieram, že to FAKT je, ale v tom prípade si si poplietol mesto. V Lipsku nič také nemajú ani nemali. Zisťoval som si to cez víkend priamo tam.
Reply on: S499.1023 #17810:

B4D s motorizovaným podvozkom je proste FAKT. Neviem či to robili sami v LVB alebo v spolupráci s ČKD. Pokúsim sa zistiť detaily z iných zdrojov, potom sa vrátim k tomu tématu.
KVKV: KT3 je projekt PARSu Sunperk. Ma byt na Ukrajine ( Kijev? ), z ceskych miest zatial mozno Plzen.
Reply on: Diggi #17740:

Tak to KT3 mi akosi uniklo. Kde to jazdí? Zatial som videl len "K3" v Brne =reko K2. Píše sa o tom niekde?
Reply on: Vladimír #17738:

Pokial niekomu ide o správnu vec ,tak je ochotný sa angažovať aj cez určité osobné riziko. Pred časom prebehla správa o vzniku nezávislých odborov v dpmk. Neviem ako to dopadlo ,či to ešte funguje. Ak áno, tam by bolo možno hladať oporu. A pokial sa niekolko odborníkov z prevádzky a tech profesií rozhodne ozvať, nemusia mať tak strašné obavy o budúcnosť. Budú VŽDY! potrební, lebo žiadna strana nedokáže zaistiť výpravu a údržbu. To je apolitická činnosť. Nech vyvolajú verejnú diskusiu, načo sú médiá? Treba to využiť.
Reply on: Záchvat #17747:

Tak tento článok z Korzára je naprosto zretelným opisom toho o čo tu ide. Dve lotrovsko-gaunerské skupiny sa snažia z toho poondiateho chátrajúceho dpmk rozkradnúť a vytunelovať ešte to čo sa dá. Nakolko sa akosi nedohodli tak sa začínajú verejne osočovať. Tu nejde o to, kto kradne a tuneluje , ale kto BUDE MAŤ MOŽNOSŤ KRADNÚŤ. Proste už strácajú glanc, zlodeji sa nám tu pohádali. Z článku je naprosto jasné, že o nejaké rozumné koncepcie tu vobec nejde, takže nejaká otázka AD/ED je pre budúcich mocipánov dpmk úplne nezaujímavá. Vyrobiť z toho pre seba zlatú baňu, veď predsa volebné obdobie je tak krátke a to treba stihnúť zbohatnúť a zaistiť si budúcnosť.
V tomto meste zrejme nie je nikto schopný ani ochotný si uvedomiť že dpmk je firma technického charakteru rýdzo apolitického a že má KVALITNE slúžiť všetkým občanom.
VELMI BY MA ZAUJÍMAL NÁZOR PÁNA PRIMÁTORA NA PROBLEMATIKU SPOLITIZOVANIA MHD A DPMK.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.