Reply on: Balky #15171:
Pre nás dopravných fanúšikov je to ľahké ako facka, oveľa horšie to bude pre väčšinu bežných vodičov, o príležitostných ani nehovoriac.Z Prešovskej sa na Sečovskú dostaneš tak, že z Prešovskej odbočíš vpravo na Starú prešovskú a plynulým esíčkom a po súčasnom novom moste pôjdeš smerom na Vyšné Opátske. Za cestným podjazdom mosta, ktorý sa práve buduje odbočíš už prudšie pod 90° uhlom doprava, po pár metroch opäť 90° doprava na Palackého ulicu a odtiaľ už po novom moste na Sečovskú... (detto platí pri odbočovaní z Ľavobrežnej...)
Opačne sa dostaneš v konečnej fáze výstavby križovatky tým istým spôsobom, zo Sečovskej pôjdeš po nadjazde ponad Prešovskú, po súčasnom novom moste smerom na Vyšné Opátske, 2x odbočka 90° doprava, napojíš sa na Palackého ul. a odtiaľ pokračuješ po moste, ktorý sa práve buduje a ponad most zo Sečovskej... (pre odbočenie na Ľavobrežnú postačí priame odbočenie zo Starej prešovskej...)
bystrik
to bludenie po novej krizovatke presovska-secovska bude stat za to. hlavne je zaujimave naprojektovane krizenie hlavnych vetiev centrum-furca a juzne nabrezie-presovska, kde sa budu zase vytvarat zapchy. blizsie o tomto probleme odporucam diskusiu na:
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=34
Ohladom (modreho useku) D1 Budimir-Bidovce: tento usek by sa podla aktualizovaneho projektu dialnic SR mal zacat stavat uz v roku 2008
http://www.rokovanie.sk/appl/material.nsf/0/D04A3DCF3D471F30C1256F8E004B3309/$FILE/Zdroj.html
Juzny obchvat Kosic sa zacne stavat az po dokonceni R4 Kosice-Kechnec a dokonceni R2 za Zvolena do Kosic, teda cca 2015.
Blizsie na www.highways.sk
alebo www.dialnice.info