Súhlasím s dvoma príspevkami podo mnou.
Peter: Načo obnovovať L70 a zriaďovať L73, kde by jedna aj druhá bola podmnožinou L71? Veď to už radšej môžem obe "novozriadené" linky zlúčiť do jednej a vyjde mi súčasná L71. Čiže načo zriaďovať dve nové linky, keď ten istý efekt možno dosiahnuť posilnením jednej linky.
Peter: Načo obnovovať L70 a zriaďovať L73, kde by jedna aj druhá bola podmnožinou L71? Veď to už radšej môžem obe "novozriadené" linky zlúčiť do jednej a vyjde mi súčasná L71. Čiže načo zriaďovať dve nové linky, keď ten istý efekt možno dosiahnuť posilnením jednej linky.
V mnohých mapách ( ak nie všetkých ) je zakreslená vodná plocha pri danom sídlisku s názvom Jazero. A z toho usudzujem, že aj v názve mestskej časti by malo byť veľké J, i keď viem, že NIE je.
minut sme stali v strede nicoho, vonku palava, vovnutri tiez a vzduch takmer ziaden. Ked nam zacala kolabovat starsia pani v kupe, tak som vzal stvorhranove kluce, pootvaral tych par okien, nasledne ludia otvarali dvere hoci sa tie same automaticky po chvili zatvarali. Po 40 min prisiel maly cerveny dieselovy rusen, ktory nas odtial asi 20 km-ovou rychlostou dotiahol do Vrutok. Cestou nas predbehol aj motocyklista na babete, subezne na vedlajsej kolaji aj rutiaci sa osobak do SNV a aj expresny vlak 121 Kosican do KE. Vo Vrutkach sme dalsich 25 cakali na nahradny rusen, zeleny persing, ktory nas dotiahol (aj s funkcnou klimou) do KEs 80-min. meskanim, cize o 16:50. Tato suprava sa ale uz o 16:54 mala vratit ako IC 500 Krivan smer BA, ale nakolko ju bolo potrebne najprv vycistit a upravit, tak cestujuci dole v hale stali a nechapavo krutili hlavou, ako moze mat vlak iduci z Kosic 15 minut meskania este v Kosiciach.
BMko