Súhlasím s dvoma príspevkami podo mnou.
Peter: Načo obnovovať L70 a zriaďovať L73, kde by jedna aj druhá bola podmnožinou L71? Veď to už radšej môžem obe "novozriadené" linky zlúčiť do jednej a vyjde mi súčasná L71. Čiže načo zriaďovať dve nové linky, keď ten istý efekt možno dosiahnuť posilnením jednej linky.
Peter: Načo obnovovať L70 a zriaďovať L73, kde by jedna aj druhá bola podmnožinou L71? Veď to už radšej môžem obe "novozriadené" linky zlúčiť do jednej a vyjde mi súčasná L71. Čiže načo zriaďovať dve nové linky, keď ten istý efekt možno dosiahnuť posilnením jednej linky.
1018
Bratislavsky vlakovy personal tuto mimoriadnost zvladol velmi dobre, otazkou je len, kedy sa zacne vedenie ZSSK zaoberat aj vozovym parkom rusnov, ktory je podla vyjadreni zelezniciarov v katastrofalnom stave. Lebo taketo poruchy sa stavaju ozaj pravidelne.