Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Balky #14350:
Buď tak "vzorný" prečitaj si svoj príspevok ešte raz,a potom ešte raz , potom si daj original ladovu sprchu-už je asi velmi teplo,co?Ak maš opravnenie "B" NIKDY nemôžeš vedieť čo je to jazdiť s "D" po meste ako su Košice a cca 10 tonovým vozom plným cestujucími.Zamysli sa prosím ťa.Vodič Eliny ma všade prednosť-vodič busu musí dávať všade prednosť-už v tom je velký rozdiel.Irisb ☺
To že pre držiteľa vodičského oprávnenia skupiny B a D platia tie isté zákony...tu by som len chcel upresniť to,že ešte k tomu všetkému je vodič"D"-čka školený niekoľko krát v roku a vodič"B"-čka nie/ak nieje vod. z povolania/,takže mu podstatné zmeny v pravidlách unikajú...uvediem len dve podstatné zmeny,ktoré su pre niektorých B-čkarov cudzie,zastaviť pred prechodom pre chodcov ak zastaví iné vozidlo v druhom pruhu,a zipsová jazda,pri obchádzaní prekážky...takže pre hodnotenie zo str. vodičov "B"-čka jednoznačne "NO"!
Irisb- ?
Reply on: Záchvat #14357:
Pozor !!! Ja nie som vodič. ?
Reply on: Yps #14354:
? ? ?
Ale pozor!!! Kritika do vlastných radov tu nevonia!!!
Reply on: Yps #14354:
plne súhlasím ?
Reply on: S499.1023 #14353:
Samozrejme, teba sa to netýka ?
Na svoj vek ovládaš tutovo gramatiku ?
Reply on: Balky #14350:
Áno všetci čo majú vodičák môžu kritizovať vodičov autobusov, ale nikto kto nejazdil na buse sa nemôže vcítiť a vôbec nie zasvetene kritizovať ich jazdu. Ked máš jednou rukou šoférovať takú veľkú krabicu po meste po uliciach, druhou rukou radiť rýchlosti a tak aby to cestujúci nepocítili, ešte mať všetky oči na zrkadlách aby si nechytil zadnými kolesami obrubníky a ešte k tomu sledovať premávku a reagovať na nejaké myšičky tak to nemôže pochopiť ani vodič električky a vôbec nie vodič sk. B. Laik môže hodnotiť len výsledný efekt.
Záchvat: Len pre Tvoju informovanosť: Prax 10 rokov postačuje?
Reply on: Balky #14350:
nooo je tu par rozdielov, je rozdiel isť s elinou, osobným autom a autobusom, a tie rozdiely sú dosť podstatné.
Je totiž rozdiel medzi jazdou po koľajniciach s elinou, kde si vaic menej sam na dráhe, a je rozdiel byť rovno v premávke. A dalej k osobákom ktoré si uviedol ako príklad, je rozdiel ísť s 4 osobami v aute do 2 ton, alebo plným autobusom ktorý má od 13 - 25 ton (zaleži od typu, plnosti atd.). Je tam rozdiel v zodpovednosti, v technike jazdy, v štýle jazdy atd atd.
To že pre držiteľa vodičského oprávnenia skupiny B a D platia tie isté zákony, neznamená že, že ked už mám vodičák na osobák, tak som majster sveta a môžem isť hodnotiť vodiča autobusu ako hovoríš ty.
Reply on: Balky #14350:
Hmm, zaujimavo to pise uvodzovky. Skuska: """"
Reply on: Irisb #14348:
Tak ako mozu krasu, funkcnost, kapacitu vozidla hodnotit vsetci, co maju o busoch nejake informacie, tak mozu jazdu vodicov busov hodnotit vsetci, co vlastnia vodicsky preukaz, pretoze su takymi istymi ucastnikmi cestnej premavky a platia pre ne rovnake zakony a vyhlasky. A riadic eliny takisto prevaza ludi a zodpoveda za ich bezpecnost ako vodic busu, tak isto ma vodicske opravnenie ako vodic busu. A z tohto dovodu si myslim, ze 1018 ma pravo hodnotit a kritizovat jazdu vodicov busov, aj ked je \"len\" elektrickar.
Ak sa vsak budem drzat tvojej teorie, ze hodnotit a kritizovat by mal len clovek znaly s praxou, tak sa cudujem, ze prave ty oponujes 1018. Nemas totiz nabehany ani km volantom, no \"dovolil si si\" oponovat a kritizovat nazory cloveka, ktory uz ma najazdene nejake km (hoci len na eline). Ak su jeho nazory subjektivne, potom ake su tvoje-laika? Objektivnejsie asi nie...
Tuším tu začne vojna teoretikov s 30ročnou praxou... ?
Reply on: S499.1023 #14341:
nooo hlavná vec že ty fyzikálne zákony píšeš ?
a dalej, ked už vraviš že fyzika nepustí, mam par dotazov z reálneho života nie z teorie ako tu trepeš ty:
- ked je SU širší ako to že má užšiu uličku ako Karosy?
- ked je SU širší ako to že na dvojsedadle nemôžu vedľa seba rovnocenne sedieť dve osoby ako v Karose?

Dalej ked už odrátavaš od plochy steny, mal by si si uvedomiť, že solač ma jednak hrubší prednú stenu a zadnú stenu, a aj vodičová kabínka, a motor vzadu uberajú na ploche, takže taaa plocha je moj zlatý v reale viac menej vyrovnaná.
Vidno že ty si teoretik, a nič v zlom aleee realita je pre teba uplne tabu zrejme


Re#14346 Balky: pozri tu ide o inú vec, ja nemám ma sebou ani jeden kilometer za volantom autobusu, aleee ja tu nehodnotím jazdu vodičov, ako hodnotil 1018 a to je trošku rozdiel. To že hodnotím autobus ako taký, to je vec, ktorú môžu hodnotiť všetci, ktorí majú o danom autobuse informácie. Takže ten počet príspevkov je v poriadku:D
A ked už ideš hodnotiť niečo čomu nerozumieš, teda nevieš podať objektívne hodnotenie, tak vlastne hovoríš uplne zavádzajúce veci, ktoré môžu len nesprávne ovplyvniť ostatných. Takže asi tak
Reply on: Furčan #14326:
3520 včera zaskakoval dva krát aj L:11
Rozbité okná nehlásil... ?
Reply on: Irisb #14292:
Musim sa zastat 1018. Preco, ak je laik do busov, by si mal nechat svoj subjektivny nazor pre seba?Je to scestne diktovat niekomu, co moze a co nie len na zaklade toho, kde a na com pracuje. Podla tvojich prispevkov a nekonecnych porovnavaniach busov by u teba malo platit, ze robis v DP na AD uz desiatky rokov. Ale realita je asi ina, si len nadsenec do busov, nemas na nich nic odkrutene, teda pocet tvojich prispevkov by mal byt 0(nula).
A co sa tyka pouzivania, resp. nepouzivania BUSE. Ak 1018 vie, ze v danom voze je infosystem spravne nainstalovany, tak ho to opravnene stve. A je jedno, ci je to bus, trolik, elina. Myslim si, ze kazdeho by nastvalo, keby jeho pracu (navyse sa jedna o zvysenie kultury cestovania, za co je DP dost kritizovany) umyselne, z lahostajnosti dehonestovali a ignorovali ini zamestnanci.

Re #14336 peter: Nechapem, preco ti pri kritike na vytazene spoje L15 napadla prave L13, preco ti prave na tejto linke vadili NP SU12, ktore jazdia vylucne prave na tejto linke kvoli zdravotne postihnutym z Tallinskej?Ved ak mas pocit, ze L15 je vytazena a male Karosy nestacia, tak tam predsa nebudem tlacit male SU12...

Re #14344 Yps: Aj ja som si vsimol tu hustotu zaludnenia. Nieco cez 2 osobky na km2 je dost malo na tak preludnene sidlisko, akym Tahanovce su.
No dneska je to zaujímavé v Korzári !
Reply on: Sarko #14320:
Všimol si si tú extrémnu hustotu obyvateľstva na 1km2 na KVP ? Jak v zologickej.
Reply on: qwerťak #14342:
tak tých je veľmi málo.ak sú nejakí.
pozerám, že naše iMHD sa rozdeľuje na dva tábory: 1.) "SUčkari" 2.) "iriso-´karoso-ikarusisti" PS: a kde sú neoplanisti ? ?
Reply on: Irisb #14339:
Počúvaj, mládenček, budeš konečne schopnýpochopiť fyzikálne zákony alebo budeš kolom dokola otrepávať tie svoje nezmysly?
Vrakosa je široká 2, 5 m, široká 11 (B932) alebo 12 (B952) m. To dáva hrubú podlahovú plochu 27,5 m2, resp. 30 m2. Solaris 15 je široký 2, 55 m, dlhý 15 m. To dáva hrubú podlahovú plochu 37,5 m2. Od tejto plochy je potrebné odčítať plochu stien vozidla, sedačiek, stanovišťa vodiča (u všetkých busov cca. rovnakú) a v prípade VP Vrakos aj plochu schodov.
To hovorí fyzika a ani to najväčšie nadšenie pre Vrakosy na tom nič nezmení.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.