Reply on: Balky #14350:
nooo je tu par rozdielov, je rozdiel isť s elinou, osobným autom a autobusom, a tie rozdiely sú dosť podstatné.Je totiž rozdiel medzi jazdou po koľajniciach s elinou, kde si vaic menej sam na dráhe, a je rozdiel byť rovno v premávke. A dalej k osobákom ktoré si uviedol ako príklad, je rozdiel ísť s 4 osobami v aute do 2 ton, alebo plným autobusom ktorý má od 13 - 25 ton (zaleži od typu, plnosti atd.). Je tam rozdiel v zodpovednosti, v technike jazdy, v štýle jazdy atd atd.
To že pre držiteľa vodičského oprávnenia skupiny B a D platia tie isté zákony, neznamená že, že ked už mám vodičák na osobák, tak som majster sveta a môžem isť hodnotiť vodiča autobusu ako hovoríš ty.
Irisb
a dalej, ked už vraviš že fyzika nepustí, mam par dotazov z reálneho života nie z teorie ako tu trepeš ty:
- ked je SU širší ako to že má užšiu uličku ako Karosy?
- ked je SU širší ako to že na dvojsedadle nemôžu vedľa seba rovnocenne sedieť dve osoby ako v Karose?
Dalej ked už odrátavaš od plochy steny, mal by si si uvedomiť, že solač ma jednak hrubší prednú stenu a zadnú stenu, a aj vodičová kabínka, a motor vzadu uberajú na ploche, takže taaa plocha je moj zlatý v reale viac menej vyrovnaná.
Vidno že ty si teoretik, a nič v zlom aleee realita je pre teba uplne tabu zrejme
Re#14346 Balky: pozri tu ide o inú vec, ja nemám ma sebou ani jeden kilometer za volantom autobusu, aleee ja tu nehodnotím jazdu vodičov, ako hodnotil 1018 a to je trošku rozdiel. To že hodnotím autobus ako taký, to je vec, ktorú môžu hodnotiť všetci, ktorí majú o danom autobuse informácie. Takže ten počet príspevkov je v poriadku:D
A ked už ideš hodnotiť niečo čomu nerozumieš, teda nevieš podať objektívne hodnotenie, tak vlastne hovoríš uplne zavádzajúce veci, ktoré môžu len nesprávne ovplyvniť ostatných. Takže asi tak