Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: pete #13540:
Tych par mesiacov boli pomaly tri roky, ked sa vratila naspat.

Inak presnejsia trasa bola takato:

Sídl. Ťahanovce - Madridská - Americká trieda (priamo) - Hlinkova - Národná trieda - Gorkého - Námestie Maratónu mieru - Ul. čsl. armády - amfiteáter - Trieda SNP - Ipeľská - Popradská - Toryská - Moskovská trieda - Sídl. KVP, trhovisko a späť.
Reply on: TA #13506:
Ale ano, L17 naozaj chodila od 4.9.2000 na Tahanovce (Tahanovce - OD Mier - NMM - KVP) - pamatam si ako som nou raz siel a zaroven na nej jazdil novoplan. Ale tato zmena nevydrzala dlho a chodila od 31.3.2001 z Lunika 8 do Kos. N. Vsi. Potom bola opat zmena a L17 jazdila z Lingova na Lunik 8. Nakoniec sa L17 skratila do svojej povodnej trasy, v ktorej je doteraz.
Reply on: pete #13540:
,, Ta,, ma pravdu že chviľu jazdila aj do KNV a na Lingov ale na THC si ju nepamätám. Daj znať trasu vtedajšej L 17??? ?
Reply on: pete #13540:
Mám ja pamäť dieravú, predsa to len dobre pamätám... To boli tie veľké zmeny (september 2000) a premávala okolo Tip Topu... a tuším z Moskovskej... ? No veď ma doplnte dakto... ?
Reply on: pete #13540:
mohol by si ma bližšie " oboznámiť " s jej trasou? ❓
Reply on: trolej1020 #13537:
Samozrejme ze L17 chodila na Tahanovce. Par mesiacov, kym ju vratili na povodnu trasu. 5 rokov dozadu - to sedi.
Reply on: TA #13534:
No zatiaľ ma nikto nepotešil, možno ma poplietlo to, keď sa jeden čas prehadzovala 17-ka a 36-ka okolo amfiteátra ?
Reply on: trolej1020 #13537:
ja by som ani nehovoril o vrátení na pôvodnú trasu, len o chvíľkovom predĺžení až do KNV a následnom skrátení opäť len po ŽST
Reply on: Záchvat #13536:
Ale ale Záchvat. Ale si sa poriadne sekol. L 17 chodila pred časom na Lingov ale nemalo to dlhú trvácnosť. Na protest obyvateľov bola vratena na pôvodnú trasu ?
Reply on: TA #13534:
No je možné že som sa sekol, ale zdá sa mi že hej, overím a dám znať ?
Reply on: Vševedkjo samofandivý #13527:
Mali sme najmladší vozový /električkový a trolový/ park v strednej Europe, ale vdaka "správnej politike DPMK" sa do ED 10 rokov nič neivestovalo. Všetko sa dávalo do autobusovej prevádzky, hlavne na nákup nízkokapacitných a "ziskových" pre niekoho SU. Ono je tiež síce pravda, že autobusová prevádzka bola v dezolátnom stave a potrebovala veľké invastície, ale čo je veľa-to je veľa. Anavyše sa ešte nové KT predávali do Chorvátska. Súčasné, som počul, že aj Rusi odmietli, že sú staré. ?
Reply on: Záchvat #13533:
čo si, kedy?
Reply on: TA #13506:
Ale ba, linka č.17 chodila aj na THC ? ? ?
Reply on: irizar #13519:
Na súčasnú dobu, kedy sa ik vyrábal to bol najslušnejší veľkokapacitný stroj svojej kategorie vo východnom bloku. Myslím, že v tej dobe sa ani nič iné také nevy rábalo. Ako vševedko správne poznamenal, nedá sa porovnávať minulá doba zo súčasnými strojmi.
Reply on: Vševedkjo samofandivý #13527:
ty asi nie si Košičan, že ?
Tipujem, že Bratislavčan.

Re #13529 Vševedkjo samofandivý: " Ikarus jednoznačne víťazí " - tu sa zmôžem len na oh-oh-oh
Reply on: cvoki #13528:
viď #6659 disp. fórum

Vševedkjo samofandivý

Reply on: Jozef #13526:
Kedy sa začali vyrábať Ik 280 a kedy kĺbové Karosy 700-vého radu? To je slušné, férové prirovnanie? To je ako keby som prirovnával Mercedes C-Klasse 1. generácie so Škodou 1000 MB. Porovnávaj láskavo Ik 435 so 7-vými Karosami a Ikarus jednoznačne víťazí.
oneee... neviete niekto co stvaraju pred krajskym sudom? rozsiruju komunik. alebo len nieco opravuju ❓ ...a zastavka funguje,alebo ju prestahovali? alebo len bola docasne uzavreta ked som isiel okolo ❓ ?

Vševedkjo samofandivý

Reply on: Sarko #13514:
Asi preto, že Praha bola taká lakomá, ste mali najmladší vozový park električiek v celej republike, keď v Prahe ešte jazdili T3 z prvej série, v Brne udrživali pri živote splichteniny z tédvojok, tak KE už pomaly nič iné ako SU-čka nemali a vďaka TOTÁLNEJ NEÚDRŽBE sa im aj tie rozpadávali...
Reply on: irizar #13519:

Chvalabohu, že Ikarusy je už len vzdialená história MHD v Žiline. Boli to vozidlá neestetické, vo vnútri sa sedelo hlboko ako válove, deti v autobusoch kričali "nič nevidím". Ledva sa vyškriabali miernym kopcom, boli zahalené úžasným dymom a po meste šírili len smrad. Vtedajšia ČSAD, š.p. vlastnila len vraky do ktorých chcela napchať čo najviac cestujúcich. V roku 1992 mesto kúpilo 6 kĺbových autobusov Karosa B 741 so zabudovanými katalizátormi. Keď som sa viezol týmito Karosami, myslel som si že som v inom svete. Boli elegantné, moderné, tiché. Ako sme to tu vlastne predtým žili? DPMŽ sa rýchlo vysporiadal s Ikarusmi, tak isto aj SAD Žilina. Kto má rád Ikarusy, tak v sobotu bude v martinskej MHD rozlúčka s posledným Ikarusom 280. SAD Žilina, vykonávateľ verejnej dopravy v Martine obnovuje tam vozový park výhradne Karosami B 952.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.