Doporučujem Tebe a ostatným, aby ste ignorovali tohto Bratislavčana, lebo je to človek zlý a arogantný. Chodí aj po ostatných fórach a jeho príspevky svedčia o jeho morálnom profile. Má určitú skupinku ľudí na bratislavskom fŕe s ktorými sa navzájom dopĺňajú a urážajú ostatných. Z tohto dôvodu Vám doporučujem, aby ste ho pre jeho zlé vlastnosti ignorovali a neodpovedali mu na nijaký príspevok. Ďakujem.
Jazerčania to dnes mali opäť pestré s električkovou dopravou... Najprv okolo 9.tej spadol panťák na 534 (L3) pri st.nemocnici a to zdržalo následujúce spoje (L4+L7+L3), potom som ja (618-L3) ostal "visieť" na Važci-traťováci menili jazyk na výhybke a ten nový sa akosi nezmestil do výhybky ? (meškanie +6min) a ďalšie kolo po 10.tej sa pri Bille popsula 419(L7) a tú tlačila 415(L9) a ja v závese opäť s meškaním a aj nasledujúca L9-537 tiež išla na poruchu a záloha sa mohla zblázniť... ani sa ešte nevrátila z L3 a už vypadli 3 spoje naraz... ?
Dnes to bol bláznivý deň, dúfam,že zajtra to bude lepšie.... ?
Knihu Košické koľaje je možné v Košiciach zakúpiť v antikvariáte Antiquart (pri vedeckej knižnici) za 260 Sk. Je to jediné predajné miesto,kde sa dá kúpiť v KE.
Chcel som počuť, kedy budú závislosti ťahanovských závor také, aby ich nedržal dolu vlak stojaci na zhlaví. Popisovať stav závor, kedy sú pol dňa zatvorené a blokujú premávku IGK, ako "sú v poriadku", je modrogumná úchylnosť.
A co si odo mna chcel pocut? Mal som ti tu hodit podrobny opis aj s technickou dokumentaciou?
Nebudem ta presviedcat o opaku a tvoj nazor mi je uplne ukradnuty. Aj ja mam o tebe nelichotivu mienku, no napriek tomu, ak si si nahodou nevsimol, sa snazim s tebou komunikovat v medziach normy a slusnosti, co sa o tebe povedat neda.
Suhlasim s tebou. L11 by mohla koncit na LVIII.
Lutujem Tahanovcanov, pre ktorych je L11 niekedy jedinym spojom z NO. Nie je nic prijemne, ak ma clovek cestovat v buse s aromou po nafetovanych smradlavych ciganoch.
Tebe asi nejde o to, aby si tu vecne reagoval na prispevky. Tebe ide len o osocovanie a podrypovanie. Inac by si sa neznizil na taku uroven,aby si namiesto konkretnych argumentov k danej teme vytahoval sukromne zalezitosti, ktore su na hony vzdialene od preberanej problematiky...
Co sa tyka otazok na zabezp.techniku.Zvlastne, ze si sa to opytal prave mna,podla teba totalnu sudruzsku modru gumu...ved na odborne vyjadrenia mas spustu pre teba normalnych kamosov-zelezniciarov,ktori su urcite odbornici do vsetkeho mozneho, ako si nakoniec aj ty sam.
Tahanovce-zavory-podrobne sme to uz preberali s Esickom.Pre teba len tolko, zar. je z pohladu funkcnosti v prevadzkyschopnom stave, nie su na nom hlasene ziadne poruchy. A ty ako vseznaly by si mal vediet, ze zab.zar. zabezpecuje hlavne bezpecnost na zeleznici, a to spustene rahna PZZ nepochybne splnaju. Horsie by bolo, keby vlaky prechadzali pri otvorenom priecesti, alebo by sa rahna sklapali sucasne s prichodom HV na priecestie.
Zab.zar. na kosickej ZST bolo uz v case, ked ja som tahal dreveneho kacera po pieskovisku. A preco je to provizorium? Skus sa na to opytat inych, trebars tych, co rozhodovali o koridoroch, o investiciach,...a vacsina ich zije priamo v najvacsej dedine na Slovensku.
Na zaver len tolko, ze urcite nie som kosicky zabezpecovak.
Naco vobec obsluhuje DPMK Lunik IX., ak tam za pouzitie MHD nik neplati? A k tomu este aj demoluje bus? L11 by na konecnej na Luniku IX. bud vobec nemala stat dlhsie, ale sa len na otacat a pokracovat v jazde spat na Tahanovce alebo by mala koncit na Luniku VIII. a nech si Romovia chodia na zastavku peso na Razcestie.
Vsimol si niekto,ze na KT mame az 4 rozne varianty naterov?To som si minule uvedomil na OC Vazec, ked ako zaloha bolo cervenokremove KT, v slucke stalo modro-bielo-cervene KT spolu so zeleno-bielym KT a do obratiska prave vchadzalo NP KT. A obratisko ziarilo vsetkymi farbami...Celkom dobry cirkus.
Re #12023 TA: K zastavke OC Bukovec-je umiestnena nazmyselne.Ale...ak by busy zastavovali na terajsej zastavke pre L31, tak by to bolo riskantne. Zo zastavky by bus musel prechadzat cez 3 jazdne pruhy a popri davani prednosti v jazde ostatnym autam by to vzhladom na kratku vzdialenost medzi zastavkou a odbocujucim pruhom na Jazero by to bolo velmi nebezpecne.
Skor by som obe zastavky posunul proti smeru jazdy-pred krizovatku-na odbocovaci pruh smerom do Zdroja. A na zvysenie bezpecnosti by som tam zriadil prechod pre chodcov so svetel.signalizaciou a doplnujucou signalizaciou pre busy (podobne, co je pri OC Branisko)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Luk