Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Knihu Košické koľaje je možné v Košiciach zakúpiť v antikvariáte Antiquart (pri vedeckej knižnici) za 260 Sk. Je to jediné predajné miesto,kde sa dá kúpiť v KE.
Ako sa povie človeku ktorí - Pil, pije,bude pit. (Dutko).
Opätovne žiadam osobu, ktorá písala príspevok #12078, aby sa zdržala používania napodobeniny MÔJHO NICKU!
Reply on: Sarko #12051:
Dakujem Ti

Vševedko samofandivý

Reply on: Balky #12075:
Chcel som počuť, kedy budú závislosti ťahanovských závor také, aby ich nedržal dolu vlak stojaci na zhlaví. Popisovať stav závor, kedy sú pol dňa zatvorené a blokujú premávku IGK, ako "sú v poriadku", je modrogumná úchylnosť.
Reply on: Balky #12065:
tak isto cez 3 pruhy prechádzakjú busy , kt. idú zo ŽST k Jakabovmu palácu. ?
Reply on: Vševedko samofandivý #12074:
A co si odo mna chcel pocut? Mal som ti tu hodit podrobny opis aj s technickou dokumentaciou?
Nebudem ta presviedcat o opaku a tvoj nazor mi je uplne ukradnuty. Aj ja mam o tebe nelichotivu mienku, no napriek tomu, ak si si nahodou nevsimol, sa snazim s tebou komunikovat v medziach normy a slusnosti, co sa o tebe povedat neda.

Vševedko samofandivý

Reply on: Balky #12068:
Aké súkromné záležitosti? Blúzniš? Som sa pýtal na pracovné úspechy.
Ale k veci - svojou odpoveďou na ťahanovské závory si mi môj názor potvrdil.
Reply on: Sarko #12072:
Ach jaj, teraz si mi nahral na taky smec, ale ja sa radsej zahryznem do jazyka ?
Reply on: 280 #12070:
Fuu, tak ja tu "likvidujem" Solarisy? 🙂 Vďaka, už je to opravené.
Reply on: Furčan #12062:
Vdaka za odporucanie. Len dajak neviem, aku suvislost ma Mars s farbami na vozidlach.
Reply on: bystrik #12066:
Suhlasim s tebou. L11 by mohla koncit na LVIII.
Lutujem Tahanovcanov, pre ktorych je L11 niekedy jedinym spojom z NO. Nie je nic prijemne, ak ma clovek cestovat v buse s aromou po nafetovanych smradlavych ciganoch.
Reply on: Vševedko #12021:
Tebe asi nejde o to, aby si tu vecne reagoval na prispevky. Tebe ide len o osocovanie a podrypovanie. Inac by si sa neznizil na taku uroven,aby si namiesto konkretnych argumentov k danej teme vytahoval sukromne zalezitosti, ktore su na hony vzdialene od preberanej problematiky...
Co sa tyka otazok na zabezp.techniku.Zvlastne, ze si sa to opytal prave mna,podla teba totalnu sudruzsku modru gumu...ved na odborne vyjadrenia mas spustu pre teba normalnych kamosov-zelezniciarov,ktori su urcite odbornici do vsetkeho mozneho, ako si nakoniec aj ty sam.
Tahanovce-zavory-podrobne sme to uz preberali s Esickom.Pre teba len tolko, zar. je z pohladu funkcnosti v prevadzkyschopnom stave, nie su na nom hlasene ziadne poruchy. A ty ako vseznaly by si mal vediet, ze zab.zar. zabezpecuje hlavne bezpecnost na zeleznici, a to spustene rahna PZZ nepochybne splnaju. Horsie by bolo, keby vlaky prechadzali pri otvorenom priecesti, alebo by sa rahna sklapali sucasne s prichodom HV na priecestie.
Zab.zar. na kosickej ZST bolo uz v case, ked ja som tahal dreveneho kacera po pieskovisku. A preco je to provizorium? Skus sa na to opytat inych, trebars tych, co rozhodovali o koridoroch, o investiciach,...a vacsina ich zije priamo v najvacsej dedine na Slovensku.
Na zaver len tolko, ze urcite nie som kosicky zabezpecovak.
Správca ciest zodpovedá za poškodenie auta na výtlkoch

http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=21.3.2005/53752K


takze nahradu skody za poskodenie autobusov by mohol pozadovat aj DPMK ❗
Do autobusov hádžu kamene a dosky

http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=21.3.2005/53783K

Naco vobec obsluhuje DPMK Lunik IX., ak tam za pouzitie MHD nik neplati? A k tomu este aj demoluje bus? L11 by na konecnej na Luniku IX. bud vobec nemala stat dlhsie, ale sa len na otacat a pokracovat v jazde spat na Tahanovce alebo by mala koncit na Luniku VIII. a nech si Romovia chodia na zastavku peso na Razcestie.
Reply on: 1018 #12058:
Vsimol si niekto,ze na KT mame az 4 rozne varianty naterov?To som si minule uvedomil na OC Vazec, ked ako zaloha bolo cervenokremove KT, v slucke stalo modro-bielo-cervene KT spolu so zeleno-bielym KT a do obratiska prave vchadzalo NP KT. A obratisko ziarilo vsetkymi farbami...Celkom dobry cirkus.

Re #12023 TA: K zastavke OC Bukovec-je umiestnena nazmyselne.Ale...ak by busy zastavovali na terajsej zastavke pre L31, tak by to bolo riskantne. Zo zastavky by bus musel prechadzat cez 3 jazdne pruhy a popri davani prednosti v jazde ostatnym autam by to vzhladom na kratku vzdialenost medzi zastavkou a odbocujucim pruhom na Jazero by to bolo velmi nebezpecne.
Skor by som obe zastavky posunul proti smeru jazdy-pred krizovatku-na odbocovaci pruh smerom do Zdroja. A na zvysenie bezpecnosti by som tam zriadil prechod pre chodcov so svetel.signalizaciou a doplnujucou signalizaciou pre busy (podobne, co je pri OC Branisko)
Reply on: Nodes #12056:
Presne tak, konkrétne od roku 1995 a preto, že spĺňajú normu EURO II. Všetky ostatné, ktoré sú zelené, už spĺňajú aj normy EURO III a najnovšie aj EURO IV.
Reply on: bystrik #12059:
DPMK je síce mestskou akciovou spoločnosťou, nič jej však nebráni v tom, aby používal vlastné firemné schémy pre nátery vozidiel. Kombinácia modrej a žltej sa neosvedčila.
Reply on: Nodes #12061:
sa presťahuj na Mars ? náhodou pekna farba pre busy, pre KT8 nech bude taka ake maju NPčka.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.