Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
prosimvas poviete mi dakto či ete ekzistuje dajaky ikarus 280.10 ?
Y: K tej odbočke, mohol by si vysvetliť, ako si to myslel s tou jedenástkou. Alebo to má tiež súvis s nejakou krčmou, ako tá "Stupavská"? 🙂
Y: Od Št. TU tiež nemáš kde položiť koľaje.. 🙂 V tejto časti je Watsonova príliš úzka a nikto Ti nedovolí, aby si dôležitý vonkajší dopravný okruh mesta skresal na jeden prúd v oboch smeroch. Od križovatky Komenského-Hlinkova je však pomerne široký trávnatý pás popri veterine a ŠPPI, potom voľné priestranstvo na Nám. nádeje a odtiaľ popri blokoch k Vodárenskej. Tu by sa musel vyriešiť prístup k Ul. Pod šiancom, ďalej by sa pokračovalo mostnými objektmi a medzi Dopravnou a Magnezitárskou ul. už podľa projektu.
Sarko : Alebo pretiahnutie trate od ŠTú cez Komenského na Hlinkovu.
Sarko : Presne tú odbočku som myslel.
bystrík : Tak nejak.
Reply on: bystrik #10866:
Stupavská, lebo sa po nej stúpa smerom do kopca ? ?
Ach moja kurvicka viprstovana. Cakam na poriadneho gecosa. Volaj 0986 512 022 a skusime to aj v mhd.
Mal som skvelu fajku v elektricke a potom som nadherne zagecoval celi autobus. Potom som poriadne pretiahol sexicu na zadnom sedadle. Stratili sme vsetki zabrani a priamo v autobuse som jej uplne nahi viprstoval kundicku. Moj pekny vifajceni ***** sexicina vyprstovana kurvicka dakuju za skvele prostredie na ***anie mhd. Moja cicina a aj jej ***** maju 16r.
Reply on: bystrik #10869:
Tak ja som rôzne plány a projekty videl osobne na Útvare hlavného architekta, ale o električkovej trati na sídl. Ťahanovce cez Aničku ani zmienky. Takisto o tom nie je ani v rôznych publikáciách o Košiciach, kde sú uverejnené rôzne informácie a náčrtky z rôznych období. Ak je niekde plánovaná 4-prúdová komunikácia (zakresľuje sa ako 3 čiary, tá uprostred môže mýliť 😛 ), to ešte neznamená, že tam bude automaticky naplánovaná aj električková trať.
Aha eMareq teraz uz budem vediet
Reply on: Sarko #10867:
neviem presne kde, ale skutocne som videl plan trasy elektricky na sidl. Tahanovce z Lokomotivy. Elektricka sa mala na sidl. Tahanovce otacat na mieste, kde dnes stoji METRO.
s tym vedenim cez trasy cez Alvinczyho to neznie zle, ale bolo by treba aj tak postavit most cez zeleznicnu trat. neviem si predstavit iny sposob, akym by elektricka trat krizovala.
na poli pri Anicke mal podla planov vzniknut velky rekreacno-zabavny areal dokonca so sedackovou lanovkou na Hradovu, prip. do ZOO. dnes na Kostolianskej ceste niet koho obsluhovat, ale podla planov to malo byt inak. keby trasa elektricky viedla tam, tak by tam nemusela nikde zastavovat, aby bola rychlejsie na sidl. Tahanovce. s planom noveho tahanovskeho mosta plati este aj dnes stavebna uzavera na pripadne v buducnosti asanovanych uliciach.
Reply on: Peter 523 #10865:
Nie, ved realne existuje zatial jazdyschopna 349 + 352.
Re 10864 Y: OK, ja som rád, keď o tých nápadoch môžeme diskutovať. Čo sa týka trate na sídl. Ťahanovce, pri trasovaní cez Alvinczyho nie je iná možnosť ako súbeh so železnicou od Rampovej po Hlinkovu. Tu žiadne železničné zastávky podľa mňa nevzniknú a ak áno, tak maximálne len pod nadjazdom Hlinkovej ul., kde je priestoru dostatok. Ak trať z Komenského, tak jedine od Krajského úradu po Hlinkovej. Od Lokomotívy to neprichádza do úvahy, pretože tam dvojkoľajnú trať nie je kde postaviť, potom by viedla miestami, kde tá 14-ka raz za pol hodiny bohato postačuje a treba si tiež uvedomiť, že výstavba prepojovacej komunikácie a nového mosta v starých Ťahanovciach sa mala budovať súbežne s ich asanáciou. A nakoniec by sa Ťahanovčania ešte museli voziť aj obkľukou a nezmyselne od začiatku sídliska na jej koniec! Čiže samé zbytočné prekážky. Vybúranie niekoľkých ulíc v obci Ťahanovce pritom predstavuje neprekonateľný problém, preto je o tomto variante úplne zbytočne čo len uvažovať. Inak som nerozumel, ako si to myslel s tou odbočkou na Komenského pri jedenástke. No a k tej Stupavskej. Prišiel som na to, že pri zastávke Sečovská je krčma, ktorá sa volá Stupavská. Najskôr si myslím, že je to hovorový názov v tejto súvislosti.
Reply on: Y #10864:
jedine co je na Secovskej spolocne so Stupavskou, je Stupavska krcma. preco by sa volala ulica, ktora vedie smerom na Secovce Stupavska? nema to logiku...
Sarko: uz vsetky elektricky so sedadlami 2+1 su uz mimo provoz?
Sarko : To s tou železnicou , to bol len môj momentálny nápad. Keby sa mala stavať električková trať na sidl. Ťahanovce, tak by to asi nebolo súbežne zo železnicou, lebo v rámci integr. dopravy sa tam plánujú zriadiť nové zastávky pre vlaky v severnej časti mesta. Elktričková trať by sa hodila ako odbočka na Komenského pri jedenástke, alebo z loky cez Aničku.
A čo sa týka Stupavskej cesty viem to od starých košičanov. V tejto štvrti som aj vyrástol a odjakživa sme ju tak volali. Takže možno historické mapy.
Isidor: som za prestupny tarif ale nie na baze kosickych grafikonov.
Reply on: Papyr #10861:
No tom som teda blbec. Ja som samozrejme uvazoval o stave od roku 1974, kedy bola u nas povinne nariadena neprestupna tarifa a cena listka 1 Kcs. Ale na http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29ef252a2124351f25362f2b3a242136253230ef392b2e212c23 v sekcii Tarifa sa docitame, ze v r. 1946 stal v Bratislave prestupny listok na 60 min. a dva prestupy 2,50 Kcs. Mne nedoslo, ze kedysi sedeli v autobusoch sprievodcovia, cize elektronicke stikatka neboli potrebne 🙂
Reply on: Isidor #10860:
Nie som si isty, ale myslim, ze v ex-CS s tym prisla prva prave Praha. Celosvetovo neviem, ale podla mna sa to nepraktikuje dlhsie nez nejakych 15-20 rokov (suvis s rozvojom elektroniky - oznacovace s tlaciarnickou alebo citackou magnetickych pruhov).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.