A čo tak postaviť jednu električkovú trať- odbočku z valcovne do Šaci - jednokoľajku, kedy by mohla chodiť jedna celodenka R1 na otočku a hustejšie. A ten pendlák medzi dedinami ako prípoj sa aj tak plánuje urobiť. ?
Kdesi som sa dočítal, že MHD dostala nejake tie miliniky na vypracovanie projektu, ktory ma riešiť problem v doprave a zapojiť železničnú dopravu do mestskej integrovanej dopravy.... viete o tom čosi bližšie.? Napríklad by ma zaujímalo, ako plánujú vytvoriť to avizované električkové spojenie Nám. M. Mieru - Žel. Stanica a kde bude tá nová žel. stanica Košice - Sever?
Alebo su to iba futuristicke plany pre sci-fi film? ?
Mam jednu SD11 V KE garazovanu, velmi peknu pojazdnu. Momentalne caka na komplet rekonstrukciu. Dufam ze zaciatkom roka 2006 uvideme V KE novuciciku SD11. Zhanam na busik hocijake veci...Kto bude chciet povozi, zak na jar sa s nou ide na stanovacku na Zemp siravu, kto chce moze sa pridat. V buse funguje uplne vsetko okrem spiat. svetiel xi.
Naco robit veci jednoduchsie ked sa daju urobit zlozitejsie Nemyslim si, ze je to dobry napad.
Iba zbytocne prestupovanie z/na dalsiu linku (v tom sa straca priamost spojenia sidlisko - USS co je podla mna dolezite). Musel by si zvacsit vypravu aj ostatnych R (okrem R1 aj R3 prip. R4 a R7, lebo stavajuce intervaly by urcite nestacili).
R1 s celodennym hustym intervalom? Nemam ten dojem, ze to ma byt prave ona, ktora by mala jazdit tak casto. Mam obavy, ze by vo vacsine pripadov vozila vzduch, lebo obce (mestske casti) ako Peres, Polov, L.Dvor ci Lorincik az tak dobry celodenny interval nepotrebuju. Staci ked si spravis miniprieskum vytazenia R1 a R7 a zistis, ze tieto dva spoje plne vyhovuju.
Ak to mam uzavriet, tak sidliska maju dopravu do USS vyriesenu dobre a niesu potrebne taketo zmeny.
je to zle riesenie lebo ziadny bus co nesie ludi do uss najde hned naprazno nazad ale robi linky vo vnutry arealu bo keby isli ussteelaci tie km peso tak by si museli brat zo sebou vecsie desiaty xe takze tak .... Jeff
malo by zmysel zmeniť dopravu do železiarní takýmto spôsobom ?
autobusy by zo sídlisk zvážali ľudí na konečené električiek - napríklad ťahanovce a furča -- stanica, podhradová -- lokomotíva. tam by už čakali pristavené električky, ktoré by sa potom z mesta po rýchlodráhe dostali do železiarní. predpokladá to posilnenie najmä R1, ktorá by zo stanice odchádzala napríklad v dvojminútovom intervale počas polhodiny alebo tak nejako.
a hneď k tomu : R1 by sa stala štandardnou linkou s celodenným hustým intervalom - ľudia zo šace by prestupovali vo vstupnom areáli na terajšiu L26 - a ľudia z pereša a lorinčíka by využívali niečo ako kyvadlovú dopravu medzi oboma obcami - spoj by bol samozrejme koordinovaný s príchodmi a odchodmi električiek. cieľom by bolo dosiahnuť preferenciu električkovej dopravy a omnoho hustejšie intervaly pre obyvateľov šace, pereša a lorinčíka na trase do mesta a medzi jednotlivými obcami ako je to doteraz.
povedzte mi k tomu niečo, či by sa ušetrila energia, či by nebolo problémom prestupovanie a podobne - samozrejme s tým prestupom - musela by platiť prestupná tarifa. ďakujem
Povedzme, že sa o klbákoch už neuvažuje. Existuje aj niekde inde v SR, ČR prípad, že s nákupom klbákov už DP vôbec neráta?
Ale v tomto kontexte je zaujímavé, že práve od včera premáva B741 po GO. Nové klbáky ani za svet, ale staré chodia na GO. Nechápem.
Nie. Zakladna vlastnost akejkolvek trate MHD je, ze pod cca 75 sekund sa neda jazdit vobec, pretoze vozidla samy sposobuju zapchy. To sa da obist snad len automatizovanym systemom na segregovanej trati, ale ani tam sa to cislo 75 sekund moc neznizi. Ked si spocitas sucasny nasledny interval na Jecnej medzi 15. a 16. hodinou pracovneho dna, zistis, ze cini 80 sekund. A to je normalna elektrickova trat, ktora ide po ulici, stoji na semaforoch a este k tomu krizuje (semaformi, nie podjazdom) hlavnu prazsku magistralu (8 jazdnych pruhov).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
mišo h
autobusy by zo sídlisk zvážali ľudí na konečené električiek - napríklad ťahanovce a furča -- stanica, podhradová -- lokomotíva. tam by už čakali pristavené električky, ktoré by sa potom z mesta po rýchlodráhe dostali do železiarní. predpokladá to posilnenie najmä R1, ktorá by zo stanice odchádzala napríklad v dvojminútovom intervale počas polhodiny alebo tak nejako.
a hneď k tomu : R1 by sa stala štandardnou linkou s celodenným hustým intervalom - ľudia zo šace by prestupovali vo vstupnom areáli na terajšiu L26 - a ľudia z pereša a lorinčíka by využívali niečo ako kyvadlovú dopravu medzi oboma obcami - spoj by bol samozrejme koordinovaný s príchodmi a odchodmi električiek. cieľom by bolo dosiahnuť preferenciu električkovej dopravy a omnoho hustejšie intervaly pre obyvateľov šace, pereša a lorinčíka na trase do mesta a medzi jednotlivými obcami ako je to doteraz.
povedzte mi k tomu niečo, či by sa ušetrila energia, či by nebolo problémom prestupovanie a podobne - samozrejme s tým prestupom - musela by platiť prestupná tarifa. ďakujem