Yps:Nič také nezistíme.Jednako si nedodal udaje o miestokm,jednako KE spôsob počítania vozokm je dosť podivný (aj keď prípadné rozdiely by mali vychádzať v prospech KE),jednako sa nevenuješ porovnaniu s PO,ktorý v tom pripade vysávajú KE.
No ved sa bavne o celej dotacii. Nielen o beznej. Preco ty to toho miesas len beznu?
rok 2003 celkova dotacia:
BA - 914mil
KE - 377mil
PO - 99mil
Ak ma BA nepomerne viac ako KE, tak maju KE nepomerne viac ako PO.
Ale BA nema nepomerne viac. Tu neide len o pocet obyvatelov. Treba si uvedomit kolko studentov je denne v BA, KE a PO. Kolko z nich vyuziva denne MHD a teda tvoria stratu pre DP, ktoru treba vykryvat dotaciami...
Takze nabuduce si cisla over a dvakrat prerataj az tu budes nieco pisat o nespravodlivych dotaciach...
A prečo do toho miešaš inv. dotáciu? Bavíme sa o celej dotácii zo š.r. Niekedy má jeden viac, inokedy druhý, podľa potreby nakupovať busy a p. Ale Brátyslava má furt nepomerne najviac. ?
Yps:A teraz by som prosil porovnanie výkonov v miestokm po jednotlivých trakciách.A trebárs počty prepravených osôb.A zistíme že na jeden vlkokm dostali KE viac.A dotáciu od mesta nerieš.Nemali ste si stavať potok na námestí a mali by ste na dotácie do MHD.
Re 10808 Vševedko z Brátyslavi :
Brátyslava 2003 - Dotácia zo štát. rozp. 694 120 000 sk, ubehnuté vozokilometre 42 419 000, Hospodársky výsledok -131 008 000. KOŠICE 2003 - Dotácia š.r. 202 540 000sk, ubeh. vozokm. 16 505 000, hosp. výsl . -58 311 000. Bohužiaľ novšie údaje za rok 2004 ešte nie sú k dispozícii. Tak si urob pomer medzi týmito sumami a počtom obyvateľov a môžeš aj medzi kilometrami a aj tak výjde vysoký nepomer. A to schválne neuvádzam dotácie z mesta, lebo tam je to ešte horšie. ?