Tak vidíš, že sa nakoniec dohodneme. Isteže je treba vychádzať v ústrety každému zákazníkovi, ale majitelia predplatných lístkov by predsa len mali byť uprednostnení.
Nerpozdeľovalo sa to. Každé mesto dáva zo svojho. Vy ste si nechali mesto skrachovať Obuvníkom, Rezešovcami a terazky Mojsejovcami, tak nemáte na MHD:-P.
OK, súhlasím, že priemerná chôdza by sa pri 500 m mohla pohybovať okolo ôsmych minút. Tých 5 min., aj menej, je môj osobný priemer. #11081: Priečny rez dotyku som si nepozrel, ale asi mi chceš naznačiť súvislosť ohľadne profilu jazdnej plochy kolesa a priemetu roviny dotykovej kružnice na koľajnicu.
#11086: To hovoríš za BMka? Keď to povieš Ty, dobre, beriem, ale od BMka to vyznelo ako uštipačná poznámka, tak preto som sa tak pýtal
Prepac, netusil som, ze sa budes vyjadrovat ku kazdemu prispevku.
Takze este raz moj zaver:pravidelny cestujuci si radsej kupi "mesacnik", lebo je to pre neho vyhodnejsie. Obcasny cestujuci je sice ten, co cestuje nepravidelne-obcas, no nie je to zanedbatelne percento prepravenych osob. Teda DP by sa nemal zamerat len na pravidelnych cestujucich, ale dopravu by mal zatraktivnit aj pre obcasnych cestujucich. A to zavedenim mnozstevnych zliav pri viacnasobne vyuzitelnych CL. Pretoze ti, co by o inich vedeli, by to aj vyuzili.(ako ty aj ja v Blave)
Re #11085 Vševedko: BMKo tvrdil, ze sa nesmyka, lebo to nezazil #10989) a ze je to zle vybrusena kolaj #11031), no potom sme si to vysvetlili, ze on to bral za sucheho pocasia #11036), kym mi sme sa bavili o vlhkej kolaji.
Vševedko : Ja sa nevyznám v autách tak dobre jak ty. Ale je to to isté auto ako vo filme. Mám fotku. A potom som ešte písal opraavu, že nemá chrbtovú plutvu. ?
Vševedko z Bratislavy : Ano . Vy ste nám zožrali dotáciu. Ke´d raz dostane mesto na obyvateľa niekoľkonásobne vyššiu dotáciu na MHD, tak jak sa to dá nazvať ? A rozdeľovalo sa ta v Bratislave. ☠
Nebol som týždeň tu a čítam odspodu. Viem viesť konštruktívny dialóg s ľuďmi, s ktorými sa dá.
Uveď mi láskavo môj scestný záver, po prečítaní celej diskusie vidím, že som dosšiel k rovnakým záverom ako Papyr či Vladimír. Je zaujímavé, že s nimi viem viesť konštruktívnu diskusiu stále, aj keď spolu nesúhlasíme. Ale to bude asi tým, že oni nie sú ublížení košičania. Taktiež viem diskutovať napr. s Esíčkom, dokonca viem aj nemať pravdu, keď ju nemám.
Len isté indivíduá zle znášajú, keď niekto niečo vie.
Česť!
No moment, moment:
1) Žiadna stará Praga nemala "chrbtovú plutvu", to mali tatrovky.
2) Warszawa nebola licencia žiadnej Pragy ani Tatry, Warszawa bola licnecia sovietskeho automobilu Pobieda (v ZSSR vývoj pokračoval Volgami M21, M24 atď.), ktorý bol zase produktom vývojových laboratórií ing. Kopírenka a len čiste náhodou sa podobal na predvojnový automobil Buick z produkcie imperialistických USA, ktorý bol cez vojnu dodávaný do ZSSR ako vojenská pomoc od USA.
Shorty môže mať najazdený aj milión kilometrov bez nehody, môže vedieť, že niekde dochádza k sklzu ale ešte stále nemusí vedieť, prečo k nemu dochádza. A dokonca to ani nijako neznižuje jeho kvality ako vodiča.
To je to isté ako keď nejaký highendista začne riešiť jednosmerné signálové káble a matlanie CDčiek zelenou fixkou (ako človek z IRŠ by si o tom mohol niečo vedieť, preto takýto príklad).
No tak v kauze dvojcestových, štvorcestových a kombinovaných lístkov sa nezhodneme a to veľmi tvrdo! Sám pri návštevách BA pravidelne používam lístky na 4 cesty a ich existencia je možno jedným z dôvodov, prečo som ešte v BA neprešiel plne na taxíky.
Množstevná zľava je úplne bežný marketingový nástroj používaný prakticky vo všetkých odvetviach.
Viď moja odpoveď Isidorovi.
Isidor