Ešte raz / posledný / ti poviem oficiálne čísla a kedˇ sa s tým nevieš zmieriť, tak ty chod´ niekam. KE invest. dot. 2003 je 175 a celková 202. PO 35 a celk. 63, BA 220 a celk . 694. Hawk. ?
Prever si tvoje cisla. Tie sice sedia, ale to je len bezna prevadzkova dotacia. Celkovu dotaciu tvori prevadzkova + investicna. A tie cisla su take ako som uviedol.
Takze prestan si tu vymyslat bludy a chod niekam.
Máš zlé čísla. Neviem, či to počítaš aj s mestskou dotáciou, ale ani tak to nesedí. Dot. š.r. 2003 Ba 694, KE 202, PO 63. Takže aj PO má viac ako KE. ?
Yps:Nič také nezistíme.Jednako si nedodal udaje o miestokm,jednako KE spôsob počítania vozokm je dosť podivný (aj keď prípadné rozdiely by mali vychádzať v prospech KE),jednako sa nevenuješ porovnaniu s PO,ktorý v tom pripade vysávajú KE.
No ved sa bavne o celej dotacii. Nielen o beznej. Preco ty to toho miesas len beznu?
rok 2003 celkova dotacia:
BA - 914mil
KE - 377mil
PO - 99mil
Ak ma BA nepomerne viac ako KE, tak maju KE nepomerne viac ako PO.
Ale BA nema nepomerne viac. Tu neide len o pocet obyvatelov. Treba si uvedomit kolko studentov je denne v BA, KE a PO. Kolko z nich vyuziva denne MHD a teda tvoria stratu pre DP, ktoru treba vykryvat dotaciami...
Takze nabuduce si cisla over a dvakrat prerataj az tu budes nieco pisat o nespravodlivych dotaciach...
A prečo do toho miešaš inv. dotáciu? Bavíme sa o celej dotácii zo š.r. Niekedy má jeden viac, inokedy druhý, podľa potreby nakupovať busy a p. Ale Brátyslava má furt nepomerne najviac. ?
Yps:A teraz by som prosil porovnanie výkonov v miestokm po jednotlivých trakciách.A trebárs počty prepravených osôb.A zistíme že na jeden vlkokm dostali KE viac.A dotáciu od mesta nerieš.Nemali ste si stavať potok na námestí a mali by ste na dotácie do MHD.