Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: yeti #17374:
Ako som pisal, 37 celodenne, linka na seba zarobi a nie ako 51, ked jednym smerom vozi vzduch. Je rozdiel ked spoj je plny na 3/4 trate a nie na 1/2 ako to je pri 51tke. Celodenna 37ka by vyriesila problem aj kapacitne. to by v klude stacilo od 5:30 do 20:00. Spokojne by boli Zelezniky aj Tahanovce. Je zbytocnostou zavadzat nove neucinne linky.
Reply on: SZKV #17404:
Jo? A moh by pan odborník na všechno (který se v pravidelných intervalech ohání tím ,že technice nerozumí a současně se nekvalifikovaně vyjádřuje k technickým záležitostem) prozradit, co je na pražských T3RP tak úžasného? O co je horší třeba bratislavská T3P? Nebo plzeňská? Nebo liberecká?
Reply on: Nodes #17403:
Pracovník dielní asi nie je tá pravá kompetentná osoba pre také informácie:-D.
Reply on: TA #17400:
Bol som pred pár týždňami na dovolenke na Ukrajine. Aj v Odesse rekonštruujú na T3RP, len KE nič:-P.
Reply on: Nodes #17403:
mno pokud vim tak okolo 8 milionu stoji liberecka T3LF ve verzi socka, teda puvodni cela rozlamovaci dvere, vyzbroj progress. A to je kompleti novostavba, vcetne reko podvozku. JInak progress stoji okolo 1,5 milionu, nova skrin 700 000- 1 200 000, podvozky se daji pouzit puvodni (pro klasickou skrin), sedacky , pantograf, sprahla, dvere ........
Tomu sa hovorí oprava za všetky prachy ? ? ?
Ćakal som, že po oprave oblúka pri OC Branisko sa zvýši prejazdová rýchlosť ale opak je pravdou. Oblúk smerom z VSS ostal na 10km/h (pre istotu) a oblúk k VSS, ktorý mimochodom nebolo problém prejsť hladko 25km/h, je teraz prechádzaný 10km/h a "kvalitné" navarenie celého oblúku pocítite aj keď sedíte na čalúnenej stoličke ?
? ? ? ? ? ?
Reply on: PvvS #17397:
To není moc- kloudný NP bus (Solaris...) stojí 2x tolik... A musí se nechat, že T3R.P v pražském provedení je asi to nejlepší, co z toho šlo udělat (i když ta ostravská NP verze taky není nejhorší...).
Reply on: PvvS #17397:
tak neviem, odkial mas tie ceny. Ked som bol v Hostivari, pracovnik dielni mi povedal, ze reko s povodnou kasnou stoji 8 milionov.
Reply on: PvvS #17397:
Asi se jim zda novy Solaris levnejsi ?
Reply on: TA #17400:
No aj by som pomlčal ? ale pamätám sa keď asi tak pred 10 rokmi dopr.námestník Schwarz v TV Naša vyhlásil že pri 30 min. intervale doprava stráca charakter MHD tak potom neviem ako by sme tu košickú v sedle mali volať... ?
Reply on: PvvS #17397:
to sú ceny v KČ, však? Ale aj tak tie 3000000, to nie je vôbec veľa.

Otázka na kompetentných : To sa nenájde v DPMK ani toľko???

Re #17398 erikson : o tých sedlových intervaloch radšej pomlč! ? Lebo sedlo počas pracovných dní ponechajú, ale cez voľné dni ho zosekajú a potom uvidíš tie rozdiely ? . Teraz vážne : samozrejme, že v prepravných nárokoch cez týždeň a cez víkend sú rozdiely veľké na to, aby busy jazdili stále rovnako.
Reply on: Nodes #17366:
ak by bol v mierke 1 : 87, tak aj hej. Hodil by sa mi k mojim H0 vláčikom. ?
Zdravim vsetkych prispievateľov, toto forum sledujem už dlhšie ale članok Ťahanovčania chcú cestovať tak komfortne ako Furčania ma už vytočil a tak dovolte aby som aj ja prispel svojou troškou. S posilnenim rannej špičky na THC sa da suhlasiť ale v popoludňajšej špičke je ich viac ako dosť či už od Mieru alebo NO. ( mimochodom som z Furče) Ak v popoludňajšej špičke je problem je to kvoli ich zlej koordinacii ale nie celkovej kapacite. Nemal by sa ale riešiť problem sedla z THC či už v pracovne dni alebo voľné??? Uz tu raz spominana prevadzka L 37 od 18 do 20. hod.- by bola slabou naplastou. A už keď som pri probleme sedl.intervalov prečo v Ke nevidime rozdiel medzi sedlom(hlavne doobeda) pracovných a voľných dní keď v PO, BA ale aj inde to vidia? ?
Reply on: Papyr #17393:
Hmm recyklace ala DP Praha v provedeni T3R.PV , tedy s progressem a kastli krnov stoji 3-4,5 milionu za kus. Klasicka reko s pouzitim puvodni skrine neni o moc levnejsi . A varianta T3LF s progressem by vysla tusim na 5 milionu .
Reply on: Sarko #17372:
odpoveď sa dozvieme až z najbližšej Lamentárne. Naviem, ako často chodí, ale mám taký dojem, že išla dnes.

Teraz si už nepamätám, čo presne povedal ten človek o L 31, ale jednoducho sa mu na tom spoji niečo nepáčilo a navyše podľa neho by mala chodiť cez celé sídlisko ( k OC Važec ??? ), nielen po dnešnej trase.
Reply on: Nodes #17383:
situace je vážna, nikoli však zoufalá... ?
Avšak stále sa dá začať - s rekonštrukciami a GO.
Reply on: veteran #17391:
ja som tam na Madridskej aj býval... ale chodieval som s 11tkou a dost casto sa nevpratalo kopa ludi...ale je to adrenalin... ? ne???
Reply on: S499.1023 #17390:
Veru. Keby to aspon predali do inych miest za ucelom prepapierovania. Ale naco predavat a ziskavat tak peniaze, ked sa da rozpalit a peniaze za to zaplatit.
Reply on: yeti #17374:
K tomu protestu, že "tam" nie je žiadna podstatnejšia tlačenica, by som upresnil. V úseku NO - Železníky - Blšák teda tlačenica je a nielenže podstatná, ale doslova neúnosná. Iný výraz pre situáciu, kde L16, 30, 37 nepoberajú cestujúcich (tzn. cestujúci, ktorí chceli cestovať, ale do vozidla sa jednoducho nevošli), nemôžem nájsť. Skrátka doprava na ramene Železníky - NO je problém, a to tak v čase špičky ako v čase sedla.
Reply on: 3001 #17384:

ja sa netlacim, idem rano na Madridsku sadnem si a je to... ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.