A čo asi tak nakúria otvorené klapky pri vozidle s polovodičovou reguláciou?
Re #58439 Terepin: Zaujímavé je na tom akurát tak to, že niektorí chmuľkovia nechápu, že staručké T3 majú stratovú odporovú reguláciu, takže majú dostatok stratového tepla na kúrenie
Kúrenie predsa v rekonštruovaných vozoch je. Opakuje sa presne to, čo minulý rok. T6 a KT8 jazdia bez otvorených klapiek a kúrenie je vypnuté. Potom na jar zas nebude mať kto klapky zavrieť a všetci sa budú topiť od horúčavy. A ako Nodes píše, rekonštruované KT majú len výhrevné telesá, takže naozaj to nie je problém rekonštrukcie?
Zasadny rozdiel co sa tyka kurenia je v tom, ze povodne mali KT8 vyduchy na strope, pri rekonstrukcii sa namiesto nich namontuju vykurovacie telesa pod sedadla. A v tychto dnoch netreva zabudnut ani na to, ze na viacerych usekoch je nariadene vypinat kurenie kvoli poskodeniu napajacieho kabla pri vystavbe na NO. Som zvedavy, ci su uz podnik uplatnil nahradu skody voci stavebnikovi.
Asi to bolo mierené na to, prečo sa zabudlo na vykurovanie vozu. Klapky sa nedajú ľubovoľne otvoriť a vykurovanie nariaďuje dispečer (a neraz sa stalo, že aj tak nefungovalo). Opraví sa električka, prezentuje sa v médiách, no keď príde zima, tak jediný rozdiel je v tom, že vo voze nesneží. ?
Koho nápad bol ten 8/7/15/8/7/8/15/8/10/10 minútovy interval na 10-ke od šiestej večer? ? To fakt nešlo nejako zrovnomerniť? 7 spojov za hodinu a stále tam musí byť tá 15 minútova medzera ?