Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Furčan #58604:
Možno týmto aspoň trocha upokojím vodičov liniek č.4 a 7 (a ďakujem za email R.Nagyovi): skrátil som dnes o 11,30 h chodca č.23 (priechod od Dargova cez Štúrovu ulicu) o 5 sekúnd. Posun začiatku zelenej na tomto priechode pre peších zabezpečí dostatočnú rezervu na to, aby celé vozidlo, resp. súprava električky už bola mimo priechod pre peších. Vypočítaný medzičas tu už nerátal s výhybkou medzi pomníkmi, cez ktorú je stanovená prejazdná rýchlosť 10 km/h - tá výhybka bude preložená na Južnú triedu.
Dá sa ešte teraz spoľahnúť na MHD?
Reply on: AAA #58609:
A v Indii cestujú ľudia na streche...Ale niesme inde, sme v Košiciach na Slovensku, a určitý štandard by tu mal byť.
Reply on: gabo5607 #58603:
V Ljubljane máš všetky zastávky na znamenie a premávajú tu aj staré MANy bez akéhokoľvek tlačidla v interiéry a nemám dojem, že je tu džungľa.
Reply on: rpopo #58574:
Sokolovska ?
Reply on: matway #58571:
? ? ? ajajaaaaj,zmýlil som sa ? Sokolovska
Reply on: Yogi616 #58605:
Načo sa potom zavádzal? ?
Reply on: gabo5607 #58603:
od začiatku sa vedelo, že všetky vozy ten dopyt nedostanú, neviem čo ťa to teraz prekvapuje 🙂
Reply on: PTI #58588:
Nejde o to či tam niekto vlezie do cesty alebo nie aj keď ma prekážku pred sebou, ale o to že keď ma chodec zelenú a MHD prejde okolo neho už keď ma on zelenú tak hneď vola na DP a sťažuje sa že vodič MHD šiel na červenú, boože to asi ozaj každému ing treba vysvetľovať jak malemu, čo tak viac času straviť vonku pri svojich semaforoch ich pozorovaním ako dnuka? A kedy keď sneží a fúka, tak nezafúka výhybky? Vyhrievanie taký čas nepomôže, to je to iste ako keď cestari budú posipovať cestu a stále bude na ňu snežiť a fúkať.
Ešte poprosím odpoveď ku semaforu POD FURČOU, opakujem je to zastávka ? .
Reply on: Yogi616 #58602:
A logika ti čo hovori? keď tu ma fungovať dopyt, tak ho majú mať VŠETKY vozy...prečo by KTčka mali mať výnimku? NP KT ho majú. Alebo má mať každý cestujúci zvlášť manuál ktoré vozy ho majú? Toto je džungľa a nie Dopravný podnik...
Reply on: gabo5607 #58601:
to skade si prišiel na to, že všetky vozy? KTčka nikdy nemali dostať dopyt.
Reply on: Iv #58600:
Ja viem. Ale tu sa všetko aplikuje rýchlo a a niesú na to vopred pripravené podmienky. Apropó, bol tu jeden čas obrovský rozruch okolo dopytu, všetko malo dostať dopyt atď...má ho dnes napríklad taká 6240 alebo 525 keď už mali tie prehliadky?
Reply on: gabo5607 #58599:
a čo ukrajiňáky? tie predsa tiež majú na strope tlačidlá....
Reply on: Furčan #58585:
Ale ani nad dverný priestor nedočiahne každý ?
Reply on: TA #58592:
asi hej, lebo keď z Metra nejde žiadne auto, tak je na hlavnej ceste stále zelená...vačšinou čo vidím, tak druhé auto keď prichádza z Metra, tak vtedy im naskočí zelená....
Reply on: Nodes #58596:
Harmonogram výstavby komunikácie B1 v smere východ-západ pozdĺž južnej fasády objektu Auparku je momentálne dnes 11.decembra ťažko stanoviť presne, začína zima, a to je obdobie, keď sa komunikácie stavať nemajú. Keby nebolo prieťahov s majiteľmi Horizontu a problémy s vykopávkami základov bastiónu, tak by tá komunikácia dnes už bola možno hotová. Okrem komunikácie, čo je vlastne to posledné, je potrebné dokončiť komplet prekládky inžinierskych sietí v tomto koridore - vrátane množstva káblov DPMK - a dobudovať obidve dvojrampy do podzemných parkovísk. A sama osebe táto komunikácia nestačí, je potrebné vybudovať aj úsek medzi Južnou triedou a Mojmírovou okolo pomníka. A tu je ešte v hre mesto, ktoré pomník rieši. Osobne si myslím, že tu sa stavba začne až po MS v hokeji, aby fungovala bez problémov počas MS Štúrova v smere západ - východ. No a ešte je potrebné uvažovať s minimálne mesačnou uzáverou Štúrovej počas realizácie rekonštrukcie koľají električkovej trate z Južnej triedy vrátane zdvojenej koľaje - a to sa chystá na letné prázdniny. Takže reálny termín sprejazdnenia NO v smere východ - západ vidím tak na cca 15. augusta 2011.
Reply on: PTI #58595:
Kedy je planovane budovanie odbocenia od Palackeho na dolava na Juznu triedu? Predpokladam, ze nove umiestnenie CSS uz zodpoveda novemu vzhladu krizovatky.
Reply on: TA #58591:
Ešte k tej koordinácii NO - Palackého po 23,00 hodine: softvérovo to asi nepôjde, lebo to sú zadefinované stavy, ktoré sa nedajú meniť - odchýľka od tohto stavu sa vyhodnotí ako porucha riadenia a radič by vypol, a ráno nenaštartoval. Bude sa musieť asi zmeniť doba vypínania križovatiek, aj keď si myslím, že to, že niekedy po 23-tej hodine drží na križovatke zo smeru NO zelenú 60 sekúnd, tak by to až taký obrovský problém byť nemal. A ešte jedna dôležitá skutočnosť - všetky križovatky v okolí stavby Auparku sú stále klasifikované ako stavby v predčasnom užívaní. Celková kolaudácia bude až budúci rok koncom leta.
Reply on: TA #58591:
Lebo sú tam rozdielne medzičasy oproti práve končiacim zeleným. Vysvetlil som to už predtým - skladalo sa tam viac alternatív, samozrejme že sa muselo doržať fázovanie v hlavných smeroch kvôli koordinácii. Tento signálny plán je najoptimálnejší, dĺžka ostala 90 s.
K tým električkovým medzičasom - takto sú počítané všetky križovatky v meste kde chodia električky.
Reply on: SHORTY #58580:
Kedže mám pod palcom Aupark, tu môžem prehlásiť, že po ukončení dopravných stavieb v jeho okolí bude na všetkých dotknutých križovatkách (Južná trieda - Fejova, NO - Južná trieda, Štúrova - Mojmírova, Protifašistických bojovníkov - Senný trh od NO) preferencia električkovej dopravy určite fungovať. Ako to bude potom, až sa to odovzdá do správy mesta, tak na to už Aupark vplyv mať nebude.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.